A személyzet egyetemben a szakácsokkal/cukrászokkal nem tudták, mi a különbség a laktózérzékenység és a tejérzékenység között. Eleinte magyaráztam, aztán feladtam…
Minden ebédnél gyümölcsleves, ami kizárva, hogy megehetem, vagy húsleves (ami gluténérzékenységem miatt tészta nélkül OK lenne, de tésztával volt kirakva…) persze kérhettem „üresen”, de ezt egy hétig megunja az ember…nem egyszerűbb kirakni tészta nélkül, és mindenki szedjen magának annyit, amennyit akar bele? Máshol meg tudják oldani. Vacsoránál mindig tejszínes/tejfölös leves, tehát kizárva, hogy ehetek. Majd főételnek ebédnél és vacsoránál is legtöbbször tejfölös/tejszínes mártásos, vagy sajttal töltött, sajtos bundába tekert hús/hal…. ha meg nem ez, volt még egy étel, ami mondjuk kínai, extra csípős, hogy még a férfiak sem tudták megenni az asztalunknál…vagy májas étel, amit valljuk be, kevesen esznek meg. Szóval egy hétig ehettem párolt húst/halat (merthogy hiába kértem grillezve, még azt sem tudták megcsinálni, inkább jól megpárolták). Reggelinél egy hétig tojásrántotta szalonnával…. merthogy semmi másra nem volt kiírva az allergén. . hiába volt szalámi, sonka, ha az mind-mind allergént tartalmaz. Pincérkislány kihozott rizstej helyett szójatejet, amitől olyan rosszul lettem, hogy csak kapkodtam a levegőt a torkomnál, de szerencsére egy kalciummal megoldottuk. De ez azért para, hogy ennyire figyelmetlenek. A kiírásokban volt tévedés, bizony-bizony kiderült nem egyszer, hogy mégis volt benne allergén…még jó, hogy megkérdeztem. ! Összességében az ételkínálat „normál” embereknek jó, de a mai világban sajnos egyre több felnőtt és gyerek is szenved allergiában, és erre nem csak úgy kellene gondolni, hogy kiteszik mindenre, hogy ebben bizony van allergén, ne edd ! ! , hanem úgy is, hogy ha ott szeretne valaki nyaralni, akkor tudjon már változatosan étkezni, ne kelljen külön-külön várni mindig egy szelet húsra. Sajnos hiába a sok 4 csillagos hotel Magyarországon, erre egyáltalán nem figyelnek (sokban jártam, eddig egyetlen egy helyen lehetett allergiásnak is nyugodtan étkezni). Amúgy maga a soft all inclusive csomag ötlete nagyon jó, igazán átvehetné más hotel is. Ár-érték arányban igazán megfelelő még a csúcsszezoni nyári időszakban is. A felszolgálók bumburnyákok, az étteremben életuntak, lassúak, a bárban egyenesen bunkók, „legyek hálás” ha megkérdezi, hogy mi kell egyáltalán. 1 hét alatt egyetlen egy mosolygós pincérrel találkoztunk, aki még a gyerekre is rá tudott mosolyogni…. Sajnos a nevét nem tudtam meg, pedig őt kiemelném, ő ért valamit az összes között. Illetve a recepciósokkal nincs gond, ők kedvesek voltak. Uszodában felügyelőt ne keress…többször 10-15 percig senki nem volt, pedig vártuk, mert a pezsgő sem ment egyáltalán akkor már órák óta. Ez tavaly is ugyanígy volt…semmi felügyelet, a vízben isznak az emberek, egyesek még a fagyival is odáig bejönnek…. ugrálnak a gyerekek a felnőttmedencébe, labdáznak a tömegben, és persze hogy nem szól rájuk senki, bírjam ki, hogy apuka béna, és nem tudja elkapni a labdát, mely rajtam landol…. Amikor teltház van, mehetnének az élményelemek folyamatosan, mert van, aki órákra lefoglalja, és akkor sose jut oda más. A szobák tiszták, szerintem megfelelőek, azzal nem volt gondom, még a takarítás is elfogadható. Egyetlen ötlet talán, hogy ezek a kicsi üveges tusfürdők egyáltalán nem praktikusak. Nem vagyok egy nagy ember, de semmire sem elég ennyi tusfürdő, jobb lenne egy nagy fali adagoló, mint a legtöbb hotelben. Ja, és a szappannak is kellene valami tartó, mert a vizes szappant a mosdó szélén kell tartani, nem túl szép látvány. Pótágy kifeküdt szivaccsal, belesüppedt szegény 3 éves lányom. A gyerekeknek jók a programok, ők élvezik az ittlétet. Talán megérné főszezonban nekik délben is csinálni gyerekebédet, mint ahogy a vacsoránál ki van találva (ez is nagyon jó ötlet). Amúgy a környezet szép. a kis bemelegítő golfozás is jó ötlet. Összességében arra jó, amire a mai magyar családok tervezik: egy hely, ahol lehetnek bunkók másokkal, nem kell a gyerekre figyelni, pancsoljon csak egész nap…és mindezt elviselhető áron. De abból a szempontból, hogy ez egy 4 csillagos hotel, amit csak egy csillag választ el a legtökéletesebbtől elvileg, attól azért messze van. Mivel előző évhez képest semmi változást nem tapasztaltam, csalódtam.
Greenfield Hotel Golf & Spa válasza
Kedves Katalin!
Köszönjük, hogy újra megtisztelt bizalmával és szállodánkat választotta szabadsága eltöltésének helyszínéül. Sajnálattal vettük tudomásul, hogy ezúttal csalódottan távozott. Igazán sajnálatos, hogy ilyen negatív tapasztalatokat szerzett ételkínálatunkkal és éttermi munkatársainkkal kapcsolatban, többnyire pozitív értékelésekkel találkozunk.
Lehetőség szerint igyekszünk minden igényt kielégíteni, hiszen számunkra az Önök elégedettsége a legfontosabb.
A nyári időszak vendégforgalma kiemelkedő, család-és gyermekbarát szálloda révén nagyon sok kisgyermek fordul meg nálunk; nekik is teret kell adnunk, legalább is nagyon sok esetben igencsak szűk keresztmetszet adódik a korlátozásra.
Örömteli, hogy sok pozitívumot is említ bejegyzésében; köszönjük, hogy véleményét -jót és rosszat egyaránt- megosztotta velünk. Minden jót kívánunk Önnek és Üdvözletünket küldjük Bükfürdőről: Tóth Tímea és a Greenfield Hotel Golf & Spa csapata
2016. augusztus 24., Greenfield Hotel Golf & Spa, vendégkapcsolati manager