Szent István Hotel válasza
Tisztelt Tőkés Ernő!
Köszönjük szépen a visszajelzését és észrevételeit!
Recepciónk jól bevált és kialakított érkeztetési protokollal fogadja vendégeinket. Sajnos tapasztalatból mondjuk, hogy minden egyes információt ismertetnünkokafogyottá vált, hiszen a szállodánk sokrétűségéből adódóan, lehetetlen minden tudnivalót effektíven átadnunk.
Ezért is nyújtunk át egy olyan kis információs kártyát, amely a legfontosabb időpontokat, adatokat tartalmazza.
Viszont a szoba megközelítése, a szolgáltatások elérhetősége és kimenetele, valamint a wellness részleg használata és a fürdőköntös bérlési lehetősége mind olyan információ, amely az érkeztetésünk szerves részét képzik. Bizonyára recepciós kollégáim arról tájékoztatták, hogy a fürdőköpenyt bérelni van lehetőség, amelyért nem a recepcióra kellett visszafáradniuk, hanem az Önök épülete melletti wellness részlegre.
Szállodánk 3 csillagos mivoltából adódóan a fürdőköpenyt nem tudja a csomag tartalmán belül biztosítani, így tulajdonképpen a mosatás díját kéri el Vendégeitől. Ezt az információt a visszaigazolásban is feltüntetjük, valamint biztos vagyok benne, hogy a foglalás előtt is megtekintette az elérhető fontosabb információkat.
Ettől függetlenül nem gondolom, hogy ez az Ön szavaival élve "lenyúlásnak" minősíthető. Mivel Ön a wellness részlegen készpénzzel rendezte a 2 db köntöst, így kollégáim erről készpénzes bizonylatot állítottak ki. Ezért nem állt módunkban a számlán szerepeltetni a köntöst, hiszen az duplán történő számlázásnak minősült volna. Erről a távozáskor recepciós kollégám is tájékoztatta Önt, amikor kérte a tétel feltüntetését, valamint azt is felajánlotta, hogy szívesen lefénymásolja Önnek a bizonylatot, amennyiben szeretné. A történéseket személy szerint nyomon követtem és Ön elutasította ezen lehetőséget azzal a válasszal, hogy már "ne fárasszuk Önt ezzel".
Vendégeink átöltözve is át tudnak fáradni a wellness részlegre az alagútrendszeren keresztül, valamint átöltözési lehetőség is biztosított az említett öltözőszekrény kulcs kérésével, amelynek csak kauciós díja van, tehát ezen díj visszajár.
Az ilyen és efféfe kellemetlenségek elkerülése végett található vendégtájékoztató is a szobáinkban, amely a fentiekben leírt összes információt tartalmazza, valamint nem véletlenül 0-24 órában áll szolgálatban recepciónk is. A szobai telefonon keresztül kényelmesen megkérdezhette volna kollégáinkat, amennyiben bármi felmerülő kérdése lett volna, vagy amennyiben valami nem teljesen volt egyértelmű az érkezéskor.
Vendégeinket mindig arra bíztatjuk, hogy bátran keressenek fel bennünket telefonon, mert csak akkor tudunk segíteni, ha itt a helyszínen megoldjuk a problémát és nem utólagosan kell válaszoljunk rá.
Továbbá reagálni szeretnék a kilátóval felmerült észrevételére. Jelenleg panorámás teraszunk átmeneti időre zárva tart renoválás végett. Úgy gondolom, hogy az oda vezető fél lépcsőforduló nem nevezhető "sok lépcsőnek". Sajnálattal olvastam, hogy kellemetlenül érte Önöket.
Valamint végezetül szeretném megköszönni a vacsorával kapcsolatos észrevételeit, amelyet továbbítunk az illetékes kollégák felé és kivizsgáljuk, hogy mi lehetett a probléma, mert ezáltal tudunk mi is fejlődni.
Bízom benne, hogy egy másik alkalommal bizalmat kapunk Önöktől a bizonyításra!
Maradok tisztelettel,
2025. január 18., Pintér Máté, Szent István Hotel