Megmutatta a szobánkat,majd egy másik hölgy átvitt minket a másik épületbe ahol a medence található. A szoba elfoglalása után kezdtünk kicsit jobban körülnézni. Tiszta,de szakadt ágynemű,de kényelmes ágy. A fürdőszoba nagyon elhanyagolt,penészfoltos zuhanykabin,rozsdafoltos zuhanytálca,majdnem rongyos törölközők. A szekrényről hiányoznak a gombok/ha becsukod nem biztos hogy ki tudod nyitni/koszos ablakok,pecsétes sötétítő. Nem baj ,gondoltuk,tudtuk,hogy nem 5csillagos szállodába jöttünk. De aztán folytatódott a hiányosságok sora:fűtés hol volt,hol nem. Jó esetben este 10kor még langyos volt a radiátor. Mikor szóvá tettük,hogy fázunk,több választ is kaptunk. vizes a fa,csak úgy érezzük mert kint átfagytunk,illetve gond van a kazánnal. Utolsó nap reggel nem volt fütés,nem volt víz. 3. nekifutásra sikerült a fűtés nélküli fürdőben letusolni,a wc-t üdítős flakonba töltött vízzel öntözgettük le. A másik épületben található medence vízének a hőfoka kb:19-20 fokos a helységben szintén nem megfelelő a fűtés. A jakuzzi viszont tiszta! A félpanzió is hagy némi kivánnivalót maga után. A reggelihez mindennap csak tea volt,tej,tejeskávé,esetleg kakaó csak álmunkban. A felvágott minden reggel ugyanaz a 6 szelet,2 karika kenőmájas,sült virsli és lángos. Ma 03. 24. szombaton mivel többen vagyunk kicsit változatosabb:van lekvár is! A vacsora általában kiadós,bőséges. 2 napig azt ettük amit elénk tettek/de nem volt rossz/harmadik nap választhattunk 2 féle ételből/szerintünk ez annak volt köszönhető ,hogy a tulajdonos ott tartózkodott/illetve a vacsorához járó bor is kristálytiszta, nagyon finom volt,ellentétben az előző estéken kihozott,hordó izű homályos löttyel. A kiszolgáló személyzet között sem igazodtunk el ki kicsoda? Reggelinél egy olyan hölgy segített a kiszolgálásban,aki előtte még takarított,fűtött,utána ugyanabban a fekete "mackó nadrágban" és szürke pulóverben szolgálta fel a felvágottat,kenyeret stb. . Úgy gondolom,mivel szinte minden véleményben ugyanazt a hibát sorolják a megszálló vendégek,érdemes lenne elgondolkozni a tulajdonosnak hogy min kéne változtatni. Meggyöződésem,hogy apró változtatásokkal/szakadt ágyneműk lecserélése,csorba tányérok lecserélése,a tisztságra nagyobb gondot fordítani,fűtés,vizellátás stb. . /színvonalassá lehetne tenni ezt a helyet,De legfőképpen arra kellene a legnagyobb gondot fordítani,hogy amit a hírdetésben ígérnek azt megtalálja a vendég valóban. Ne a helyszínen kelljen dönteni,hogy a fentiek ellenére marad,vagy esetleg ráfizet és maradhat a C épületben,vagy sarkonfordul és hazamegy.