Gondolok itt az elsózott tarhonyára, a kiszárított vadhúsra, a kacsamellről meg sem kérdezték, hogy milyenre süssék, majdnem teljesen nyers volt, a laskagombának, könyörgöm a tönkjét ne tálalják a vendég elé, ha olyan keményre tudják csak megfőzni, amit egy felnőtt ember egészséges foga sem tud elrágni! Borlapot külön kérni kellett, ajánlani nem tudtak, és külön szólni kellett, ha még kenyeret szerettünk volna kérni bármelyik fogás mellé,gondolok itt az előétel: libamájszeleteire, ahol a 2 vastag libamáj mellé 3 apró házi kenyeret raknak. Kíváncsi lennék az kinek elegendő? A pincérek roppant fiatalok, tapasztalatlanok, amit jelez az is, hogy a fenti hibákat mind-mind elvétették, a főétel után meg sem kérdezték, hogy desszertet, kávét kér-e a kedves vendég? Mert hát a gyakorlott helyeken igenis, ez jólesik! A Szép Kártyával való fizettetést még bőven gyakorolniuk kell, mert ha arra külön 20 percet várni kell, az nem túl pozitív. (először felírták a kártya összes adatát, aztán meg mégiscsak elkérnék a kártyát, végül mégsem lehetett azzal fizetni. )
Sokat kell még fejlődniük, minden téren - az biztos ! ! ! (ja, és az asztalfoglaláshoz, aki felveszi a telefont, az legalább azt mondja be, hogy Károlyi Kastély, xy vagyok, a recepcióról / étteremből mert az ember köpnyi-nyelni nem tud egy esetlen halló után. . . - a vendég tiszteletének teljes hiánya. . . )