Az érkezésünk után be szeretünk volna jelentkezni, amikor is kaptuk a felhívást, hogy előre ki kell fizetni az ott tartózkodásunk ellenértékét. Ennek okát arra vezették vissza, hogy volt olyan, aki fizetés nélkül lépett le. Sajnos hagytuk magunkat és rendeztük előre a számlát. - Az ott tartózkodásunk alatt a klíma az idő 60%-ban nem működött. Ekkor a napi hőmérséklet 35-39°C volt. Mivel tetőtéri szobáról volt szó elég hamar bemelegedett a légtér és élhetetlenné vált. - A tetőtéri szobában, amit kaptunk durván 9 nm, ami hasznos alapterület (180cm feletti), ezért vannak kihívások a berendezkedésben. - A "wellness" részlegben a jakuzzit nem lehetett használni, mert meghibásodott. A hat nap alatt nem tudták megjavíttatni. - A vacsorát két féle menüből lehetett előre kiválasztani és 18-20 elfogyasztani, ami nem felel meg a 3*-os szintnek. - A reggeli 8-10 között van, de 8:50-kor egy nap sem volt már szinte semmi sem. Amikor teltház volt, akkor a konyháról kellett tányért és evőeszközt is kérni. Egyébként is elég szegényes volt a választék. - A reggelinél lévő bögréket meg kellett nézni, mert volt benne olyan, amit nem sikerült rendesen elmosni. - Az étteremben több napon is hangyák voltak tapasztalhatóak az asztalokon. - A kutyabarát helyet érdekesen értelmezik, mivel néhányan az étterembe is behozták szeretett négylábujukat. Nincs lehetőség a kutyák kikerülésére, mert egy nagy terület áll csak rendelkezésre, elkerített rész nélkül. - Páromat kétszer is megtámadta egy vendég kutyája, ami következtében mindenhova kísérgetni kellett. - A szobák között nincs olyan, ami kifejezetten csak kutyás ill. nemkutyás vendég számára elkülönített. Mi a garancia, hogy a kutya nem tartózkodik abban az ágyban, amit később más vendég vesz használatba. Én személy szerint nem szeretnék oda feküdni, ahol más kutyája is ezt tette. - A hét folyamán kértünk egy törülköző cserét, amit nem tudtak teljes egészében teljesíteni, mert állítólag a főnökség elfelejtette kimosatni. - Láttam kutya alatt olyan törölközőt, amit egyébként ember számára szoktak kiadni. Én személy szerint nem szívesen törölköznék ilyen textíliába. - Az egyik vendég alatt leszakadt az udvari lépcső egyik foka, amit egy nap alatt sem csináltattak meg még ideiglenesen sem. - Hazaérve egy orvos ismerőssel összefutottunk és néhány rovarcsípést megmutattunk neki, ami végtagjainkon volt található. A diagnózis szerint ágyipoloska csípést sikerült begyűjteni. - Az előtérben és az étteremben is a legyek, böglyök és egyéb rovarok garmadája. Egyszer sem láttam, hogy irtották volna. - A szálláson 21-7 között egyetlen alkalmazott sincsen, ami szintén nem felel meg a 3*-os kategóriának. - Egy kutyabarát helyen legalább ürülék gyűjtő zacskó és edénynek kellene lennie, de egy sincs. Sőt a sima kommunális hulladékba kell dobnia a vendégnek. A környéken rengeteg "akna" található, ami szaglik már messziről. - A kis tóba a tulajok szerint lehet fürödni, de nem nagyon volt gusztusa senkinek sem megmártózni abban a pocsolyában. - Volt egy félig letört diófaág, amit az ott tartózkodásunk alatt sem távolítottak el. - Homokozó, amit gyerekek használhatnak nincsen elkülönítve a kutyák ill. más állat elől, így abba nyugodtan belepiszkíthatnak. A személyzet előtt le a kalappal, mert mindent megpróbálnak megtenni a vendégek kényelme érdekében, a tulajok által "biztosított" szegényes körülmények ellenére. Úgy érzem mindenkiről megpróbálják a lehető legtöbbet lehúzni, a lehető legkisebb befektetéssel. Senkinek nem ajánlom ill. ha valaki mégis ráfanyalodik, akkor ne fizessen előre semmit.