Gödöllő szívében, a szecessziós stílusban épült régi községháza épületében nyitotta meg kapuit 2008 tavaszán az Erzsébet Királyné Szálloda. A háromcsillagos hotel kényelmes, légkondicionált szobákkal, konferencia-rendezési lehetőségekkel, saját belső kerttel és hangulatos étteremmel várja vendégeit.
A szálloda welnes része tökéletes kikapcsolódást nyújt,a reggeli és vacsora tökéletes.A lehető legjobb helyen van a szálló mivel minden itt van egy helyen (etterem, kastély ,cukrászda,parkok )
5Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Erzsébet Királyné Szálloda válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye. Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel: Erzsébet Királyné Szálloda csapata
2016. augusztus 30., Bolykó Virág, Erzsébet Királyné Szálloda
A szálloda értékelése részemről jó. Az elhelyezkedése centrális, tehát a kastély közel, túraútvonalak is indulnak a közeli parkból. A recepciónál a fogadás barátságos, információ kielégítő. A szobák tiszták, egyszerűek, praktikusak, jók. A welness részleg egyszerű és tiszta. Jó volt, mert privát tudtuk használni.
Az étterem igényesen berendezett, a személyzet kifejezetten udvarias volt. A reggeli és vacsora minőségével és mennyiségével nagyon elégedettek voltunk. Minden rendben volt
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
4Étkezés
4Elhelyezkedés
Erzsébet Királyné Szálloda válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye. Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel: Erzsébet Királyné Szálloda csapata
2016. augusztus 30., Bolykó Virág, Erzsébet Királyné Szálloda
Nagyon finom és bőséges ételeket ettünk, A személyzet kedves segítőkész az étteremben is,a szoba pici de kényelmes,csendes,pihentető! Nekünk bevált!
5Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Erzsébet Királyné Szálloda válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönjük a kedves szavakat sokat jelent számunkra vendégeink értékelése, véleménye. Örömmel tölt el minket, hogy kellemesen érezték magukat szállodánkban. Bízunk benne, hogy a jövőben ismét vendégül láthatjuk Önöket.
Üdvözlettel: Erzsébet Királyné Szálloda csapata
2016. július 18., Bolykó Virág, Erzsébet Királyné Szálloda
Nagyon furcsa és érdekes az éttermük! Én tapasztaltam,és meg is lepődtem,hogy az étterem nyitvatartási időben elengedi a szakácsot haza,és ezáltal nincs vacsora ami valójában benne van a foglalásban,de remek éttermet ajánlanak a közelben ami plusz költséggel jár!
Ha beérsz az étterembe akkor tanuló pincérek sem tudják melyik étlap jár a szálloda vendégeinek,a vendég jelzése ellenére,ebből is adódott félreértés! Az árukhoz képest a vacsora katasztrófa! Ajánlani ajánlanám de csak úgy hogy semmit ne kérjenek a szobán kivűl, mert étkezésben számitani kell plusz költségekre ami nem csekély! Lehet ez csak velem történt meg,ha valakit ezzel megbántottam bocsánat érte
Párommal egy "édes kettes" csomagra mentünk el, ezzel szemben a szobában francia ágy helyett két összetolt normál ágy várt, aminek a fa kerete középen eléggé kényelmetlen volt éjszaka. . . El se tudom képzelni kinek pattant ki ilyen ötlet a fejéből, DE szerintem ez borzalmas és javaslom a mielőbbi cserét.
Az étkezésünk félpanziós volt a vacsora finom volt, DE sajnos itt is akadt egy kis probléma, mikor a Bécsi szeletemhez valami salátát(savanyú almapaprika / uborka) szerettem volna kérni és a pincérnek kicsit fent akadtak a szemei, aztán végül sikerült egy uborka salátát kialkudni. Őszintén szólva talán ez volt a legnagyobb szívfájdalmam, hiszen minimális saláta + savanyúság választék a főételhez mindig mindenhol lehetséges és nem is értem, miért volt ez akkora gond. A 3. problémát az ajándék kávé és sütikülönlegesség okozta. Párommal reggeli után - indulás előtt gondoltuk elfogyasztjuk, mert nagyon jól fog esni. A pincér - "barista" hölgyet megkérdeztük mik a lehetőségek, majd felsorolta a hétköznapi kávé lehetőségeket (hosszú, cappuccino. . . stb) választottunk egyet - egyet, majd ahogy beszélgettünk és vizsgáltuk az asztalon elhelyezett itallapot észrevettük a VALÓDI kávékülönlegességeket, amiről elvileg szólt volna a dolog, hiszen az is volt a fejezet neve, hogy kávé különlegességek, ahol 3 érdekesnek tűnő dolog meg volt nevezve. Kérdezem én, a hölgy ezeket miért nem említette? ? Ez indulás előtt sajnos még egy kis fekete pont volt számomra. Összességében nem volt rossz legalábbis ár-érték arányban, DE én sokkal többet vártam.
3Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
3Kényelem
4Szolgáltatások
2Étkezés
4Elhelyezkedés
Erzsébet Királyné Szálloda válasza
Kedves Vendégünk,
Köszönjük,hogy megtisztelte szállodánkat bizalmával. Sajnálattal halljuk ,hogy itt tartózkodása során kellemetlenségei akadtak. Felülvizsgáljuk és javítjuk az Ön által említett hibákat és észrevételeket,továbbá köszönjük ,hogy kitöltötte a vendég elégedettségi kérdőívünket.
A hotel alapból nem lenne rossz,de nagyon figyelnek rá, hogy még véletlenül se lépjenek túl a három csillagos színvonalon. Az ételek finomak voltak, de nem számítottunk rá,hogy minden nap ugyanabból a menüsorból választhatunk csak. A személyzet változó: volt nagyon kedves és figyelmes is(a férfi pincérek), viszont volt arrogáns, lekezelő és hozzá nem értő is.
A vacsora hihetetlenül sokára érkezik meg,majd 2 órán keresztül vacsoráztunk! Nem is volt tele az étterem, mégsem érkeztek az asztalok elkészítésével sem, miközben az egyik pincérnő úgy intézkedett, mintha valami nagyfőnök lenne. Többet ki lehetne hozni a hotelből egy kis figyelmességgel odafigyeléssel.
3Személyzet
4Tisztaság
3Ár / érték arány
3Kényelem
2Szolgáltatások
3Étkezés
4Elhelyezkedés
Erzsébet Királyné Szálloda válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük visszajelzését, igyekszünk javítani a felszolgálás gyorsaságán, jelezzük az étterem vezetősége felé az észrevételét. A félpanziós étlapon 7 féle leves, 12 féle főétel és 6 féle desszert közül lehet választani, melyeket azért szűkítettünk ilyen számra hogy ezzel is gyorsítani tudjuk az ételek felszolgálását.
Javaslatainkat osztanánk meg: - kellemetlen szagú tisztítószert felváltani egy semleges, vagy kellemes illattal, mert az egész folyosót, szobákat eltelíti - A tetőtéri szoba menyezete az ágyak elhelyezése miatt balesetveszélyes, beütöttük a fejünket több alkalommal - az éttermi kiszolgálás külön értékelést illetne, úgymint CSAK fehér kenyér áll rendelkezésre, ha elfogy a paradicsom, paprika a 8 óra után érkezők számára nincs választási lehetőség, az éttermi személyzet 2 fő tanulhatna illemet a vendégek tájékoztatása és kiszolgálása kapcsán, a modortalan viselkedés nem egy ilyen patinás szállodába való, talán a kocsmába vagy a piacra - zavaró, hogy a szálloda udvara a hétvégén a kora reggeli órákban nagyon hangos a piacról távozó vagy a piacra igyekvő vásárlók miatt, esetleg meg kellene szüntetni az átjárást ezen alkalmakkor?
- grátiszként két bónt kaptunk, melyből az egyik a Királyi Váróban levő cukrászdában elfogyasztható kávé és rétes lett volna. Előre bocsájtjuk, hogy bármikor megengedhetjük magunknak hogy ilyen kényeztetésben részesítsük magunkat. A hely, a filing ami jelentett volna valamit, hamár Gödöllőn töltöttük a hétvégét több száz km-re a lakásunktól. Csuda módon a cukrászda éppen ezeken a napokon volt zárva. Időközben megtudtuk, hogy az étterem és a cukrászda, a személyzet ugyanazon tulajdonoshoz tartozik. Hát nem öregbíti Gödöllő hírnevét. - szükséges lenne a szálloda és az étterem vezetésének kooperálni a jobb vendéglátás érdekében! A fennti kellemetlenségeket leszámítva Gödöllő csodálatos! A hétvégi program hangulatos és feledhetetlen volt számunkra. Kiemelném a kastélyban megtartott rendezvényeket, programokat, különös tekintettel a gödöllői gyerekek és felnőttek tánccsoportjainak fellépését, ami szívmelengető volt! GRATULÁLUNK! a tánccsoport oktatóinak és a csillogó szemű gyerekeknek! ! !
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.
2100Gödöllő, Dózsa György út 2.
Foglalás: +36 1 4578450 (Szállásvadász)
Bejelentkezés
1400
Kijelentkezés
1000
Wellness szolgáltatások
• Fitnessz center • pezsgőfürdő • infraszauna • finnszauna
Internet
• Ingyenes WI-FI a szálláshely teljes területén
Szép kártya elfogadás
• OTP SZÉP kártya • K&H SZÉP kártya • MBH SZÉP kártya
Parkolás info
• Mélygarázs, kamerával felügyelt: 3000 Forint / nap (Foglalás nem szükséges)
Kisállat bevihető
• Macska, 10 kg-ig: 6000 Forint / nap (Foglalás szükséges) • Kis testű kutya, 25 kg-ig: 6000 Forint / nap (Foglalás szükséges) • Egyéb kistestű háziállat, 25 kg-ig: 6000 Forint / nap (Foglalás szükséges)
Étkezés
• bankett rendezési lehetőség • étterem / kávézó • gyermekmenü • gluténmentes étkezési lehetőség • laktózmentes étkezési lehetőség • vegetáriánus étkezési lehetőség • étterem • kávézó • bár