2 ételt rendeltünk (utána szerettem volna még elvitelre is kérni, de ez majd a lenti okok miatt nem történt meg) , egy fokhagymakrémlevest rozscipóban es egy kacsamájjal töltött csirkemellet. Majdnem 1 órát vártunk amikor bementem érdeklődni, hogy mi a helyzet a vacsoránkkal. Sokan vannak az étteremben, ilyenkor ez ennyi idő. Ilyen esetben máshol azért szokták a vendéget tájékoztatni, hogy kB mire számíthat várakozás tekintetében, de ezek szerint ez itt nem szokás. Utána néztek a rendelésnek és azt a választ kaptam, hogy pont most tálalják. Ehhez képest jóindulattal éppencsak langyos volt a leves, a cipó sosem látott rozsot maximum ha képen megmutatták neki, de cserébe még száraz is volt, fogyasztásra alkalmatlan. Megkérdeztük a pincérnőt, hogy szerinte ez rozskenyér-e, a válla fölött vágta oda, hogy igen, ez egy rozskenyér. A leves kb. 8-10 evőkanálnyi adag volt, egyáltalán nem éttermi színvonal. A másik étel is nagyon kis adag volt, a hús legalábbis. Az olcsó mirelit sült krumplival nem spóroltak. A kacsamáj kB 2 falatra volt elég, cserébe viszont sikerült keményre elkészíteni. Az ételek túlarazottak, az adagok kicsik. Azt gondolja az ember, hogy manapság azért nagy a konkurencia és odafigyelnek erre a vendéglátósok, de lehet, hogy a német túristákra történő specializálódásba ez belefér. A legnagyobb gond azonban nem ez volt a hellyel. A személyzet nem kedves. Fizetés közben szerettem volna visszajelzést adni az ételekről, de nem igazán voltak rá kíváncsiak. Szerintük csak fél órát kellett várnunk. Biztosan a mi óránk jár dupla olyan gyorsan ha nálunk többet mutatott. Azért a cipót szerettük volna megmutatni az üzletvezetőnek és építő jellegű visszajelzést adni, hogy a jövőben esetleg min lehetne javítani. Na itt jött az este megkoronozása. Flegmasági faktor lvl 100. A hölgy megmagyarázta, hogy márpedig ez egy rozscipó, mi nem értünk hozzá és ha nem tetszik akkor a pékségben lehet reklamálni. Mindezt lekezelő hangnemben. Teljesen korrekten elmondtuk, hogy amit ma este vendéglátás címszó alatt sikerült előadniuk, az nagyon kevés. Természetesen soha többet nem jövünk vissza és nem is ajánljuk a helyet senkinek. A válasz passzolt az előzőekhez. Ha nem tetszett a kaja, akkor nyugodtan elmehetünk máshová vacsorázni. Ezt is tettük. 2022ben azért igencsak fura az ilyen jellegű viselkedés, de biztosan annyira jól megy a helynek, hogy nem szorul rá a vendégekre, a visszajárókra semmiképp. Gyenesdiás egy gyöngyszem a Balaton partján, annyi dolog miatt érdemes ide visszajárni, de a Nádas Csárda egyáltalán nem tartozik közéjük. Nemcsak nem segíti a község jó hírének öregbítését, hanem inkább csorbítja azt. Ettől függetlenül jövőre is jövünk, ahogyan mindig és ajánljuk is Gyenesdiást az ismerőseinknek, de kiemelve, hogy ezt a Csárdát messziről kerüljék el. Egyenek inkább a strandon vagy a piacon, sokkal jobban járnak minden téren. Vagy van sok korrekt igazi vendéglátő egység a községen belül, akik remekül értenek a szakmájukhoz. Az étkezés végén pedig mindenki egyen néhány gombóccal az ország legjobb fagyijából, mert az biztosan mosolyt csal majd az arcukra. Szóval Gyenesdiás egy remek hely, csak ezt a Nádast kerüljétek messzire. ;)