Direkt előre megkérdeztem, hogy tejallergiás révén, ugye tudnak növényi tejet biztosítani a reggelihez? Válasz: Nem. (Megj. : Tesco, Aldi, Lidl , Dm gyalog is elérhető távolságra van. Mindegyikben lehet kapni. ) Manapság egy négycsillagos hotelnél alap az ételallergiások kiszolgálása. Érkezésünkkor ugyan azt mondta a recepciós hölgy, hogy megoldja mégis -miután észrevételeztem a kollégája korábbi írásbeli kommunikációját-, de ezt mi 4 nap alatt nem tapasztaltuk. Vendégnek soha nem mondjuk/írjuk azt, hogy nem. Ez alap. Ami legjobban kiverte a biztosítékot: az étterem igénytelensége illetve a személyzet udvariatlansága. Érkezéskor még egy visszaköszönés sem volt, nemhogy előre köszönt volna a recepciós hölgy. . . Legalább negyedórát álltunk egy helyben, -a hölgy halál nyugalommal beszélgetett valakivel-- és annyit nem mondott, hogy foglaljanak helyet, picit várni kell. Már érkezéskor hoztam magammal egy virágot. 4 nap alatt senkinek nem jutott eszébe, hogy egy vázát adjon a PET palack helyett, pedig állítólag takarítottak is a szobában (ez utóbbinak ugyan nyomát nem láttuk)
Megjegyzem: ez alap lett volna érkezéskor, mikor ott látta a kezemben a recepciós. . . A hotelnak fizetős parkolója van. Eleve nagy baki. Ráadásul az amúgy is kicsi belső keretet használják parkolásra, és a gazdasági bejárat is ugyanez. Folyamatosan zavarva a vendégek pihenését. ( Pl: kora reggel a fém ruhatároló kocsikat itt tologatják ki-be)
Étterem: 3. reggel is ugyanaz a mocskos abrosz volt fent, a kenyereskosáron a damasztkendő anyira koszos volt, hogy sötétszürke(! ) -nem cserélték 4 nap alatt-, a kis kiszerelésű mézek a 3. reggel is ugyanúgy ragadtak, kezet kellett mosni miután megfogta az ember, a Dallmayr kávé helyett valami nagyon gyenge minőségű termék volt betöltve a kávégépbe, a felvágottak, szalámik a legrosszabb minőségűek voltak, a személyzet nem szakképzett, az ételek gyenge minőségűek, nincs semmi,ami ételallergiásoknak jó lenne, a meleg ételek már fél7h-kor teljesen szárazak és hidegek -mintha semmi nem lenne friss-, stb. . Reggelinél nem volt pincér, nekem kellett bemennem a konyhába, hogy az általam vásárolt növényi tejet megmelegíttessem. Egyik vacsora alatt a személyzet halál nyugalommal pakolt a saját tányérjára, és vitte ki magával a vendégtérből. ( ez hatalmas baki)
Szinte könyörögni kellett, hogy kerítsenek egy gyertyát. MIkor a Párom megkérdezte, pofát vágtak, hogy hát megnézik, de nem hiszik, hogy ilyen van a hotelben. (egy egyszerű gyertyáról beszélünk, egy négycsillagos hotelben. . )
Szobák: 1. éjszaka lakosztályban- tapéta válik le a falról, egy irtó kicsi zuhanykabin -egy lakosztályban? ? ? - ,egyetlen egy pici szappan ill. tusfürdő 2 embernek - sem a mosdónál sem a zuhanynál nem volt folyékony szappan), sem piperekészlet, sem varrókészlet, sem cipőtisztító -ezeket megszoktuk egy négycsillagos hotelnél- és elviselhetetlenül meleg, amin nem lehet változtatni -a személyzet szerint sem. Ha kinyitom az ablakot, irtó zaj van. 2-3. éjszaka: superior szoba- fura módon sokkal magasabb színvonalú, és még olcsóbb is, mint a lakosztály- érthetetlen számomra-, itt is borzasztó meleg volt,bár kicsit jobb. Nem az utcára nézett, hanem a kapura. Vagy a személyzet cigarettázott az ablakok alatt, vagy a kapu nyikorgott. . . Wellness: a sószobában pókhálók voltak és a karbantartás teljes hiány amiatt nem lehetett becsukni az ajtót, a medencék nagyon picik és borzasztó klórosak, valamint gyógyvíz egyáltalán nincs egyikben sem. A szauna 4 napig nem működött műszaki okok miatt.