A foglalásunkat még március hónapban tettük meg, augusztusi nyaralásra, a visszaigazolás egyértelműen és meglepően tartalmazta, hogy nem kérnek előleget. Szerepelt rajta teljesen korrekten, hogy szoba elfoglalása 14 órától, elhagyás legkésőbb 11 óráig. Megérkezésünk a közel 375 km-es út után körülbelül 12. 45-re esett, az autóból kipakolás nélkül, besétáltunk a recepcióra, hogy érdeklődjünk a lehetőségekről. Valószínűleg kifogtuk a "világ legutálatosabb recepciósát", aki úgy van a vendégekkel, hogy mindegy mit csinál, azok majd úgyis jönnek maguktól, mindig. Pökhendin és lekezelően közölte, hogy a szobák még nincsenek készen, majd 14 órától jelentkezzünk újra. Semmi kedves szó, kedves momentum, hogy elnézést, még nem tudják elfoglalni a szobájukat, kis türelmet, de addig foglaljanak helyet,vagy nézzenek körül, vagy bármi, ami ilyenkor szokás. Visszaültünk a kocsiba és elmentünk a Hortobágyra. 17 órára értünk újra a szállodához, az autóval a szállás előtti fizetős parkolóban álltunk le. Bementünk újra a recepcióra, egy kedvesebb hölgy fogadott, aki üdvözlő itallal kínált, baracklé, ásványvíz és pálinka kínálattal. Mind a négyen baracklevet kértünk. Egy perc elteltével kiderült, sajnos baracklé csak két pohárral van, mert a főnök a többit bezárta valahová. Szörnyű! Két gyereknek ment a két barack, nekünk irányítottan jutott két pohár ásványvíz. Közben megjelent "pökhendi" recepciós is, aki miután a szálloda parkolójáról érdeklődtünk, flegmán közölte, hogy a mi csomagunk nem tartalmaz parkolást, a fizetősbe dobáljunk aprót, majd így eltelik a pár nap szállásunk, vagy jó távol a szállodától tudunk talán ingyenesen parkolni. Azonnal távozni akartam, de feleségem nyugtatott, azért nézzük meg a szobát és utána döntsünk a maradásunkról. A kedvesebb recepciós kísért fel, akin látszott, hogy nagyon kellemetlenül érzi magát és segíteni akar nekünk. A szobával minden rendben volt, így a maradás mellett döntöttünk. A foglalásunk tartalmazott reggelit és menüválasztásos vacsorát. A recepciós hölgy kérte, hogy gyorsan, mielőbb válasszuk ki előre, hogy a következő három napban ki mit szeretne enni, mert azt már most le kell adnunk a konyhára, mert így készítik el a megfelelő mennyiséget. Egy kis méretű papírt adott át, amin fel volt sorolva a menü, A és B. Borzasztó. Közben "pökhendi" és arrogáns hölgy kérte kövessem az autóval, mégiscsak meg tudja oldani a parkolásunkat, a szálloda saját parkolójában, napi ezresért, de le kell kaucióznom 2. 000 Ft-ért a kaput működtető mágneskártyát, amit majd /kihangsúlyozta! /, sértetlen állapotban kell visszaadnom és visszakapom a pénzemet kicsekkoláskor. Maga az étterem és az étel megfelelő volt, ahogy a pincérek is. Este újabb negatív adalék, van ugyan wifi, de semmilyen eszközünk nem csatlakozik rá, pedig vittem a laptopom, mégiscsak dolgozom szabi alatt is, illetve minden telefonunk és tabletünk is wifiképes. A recepciós hölgyek itt már mindenféle segítséget felajánlottak, ők is próbálták a beállításainkat, de semmi nem segített. Természetesen a szállodában tartózkodó többi vendégnek sem ment, másnap ki is jött a rendszergazda, de nem volt változás, csupán annyi, hogy az androidos tabletemmel azért végre tudtunk netezni, de dolgozni az ottlétünk alatt nem tudtam. Az utolsó napi vacsora alkalmával volt még egy kellemetlen szituáció, mert az amúgy igen kedves és vendégbarát pincérnő az italszámlánkat nem a szobához írta, hanem készpénzre, amit természetesen nem tudtam kifizetni, hiszen szinte sosincs nálam készpénz. Azt mondta nem baj, majd másnap a kicsekkoláskor lerendezzük. A szálloda elhagyásakor és számlánk rendezésekor egy nagyon kedves, barátságos és mosolygós hölgy volt a recepción, akin pontosan látszott, hogy szereti a vendéget és örül a munkájának. Ő kérte az 1. 040 Ft-os italszámla kiegyenlítését készpénzben, amit csak úgy tudtam volna megoldani, ha elmegyek a szállodától kb 300 m-re található automatához, de közben eszembe jutott a 2. 000 Ft-os kaució a mágneskártyára, így abból megoldódott a készpénz kifizetése körüli probléma. Összességében azt tudom elmondani, örülök, hogy itthon vagyunk és nem hiszem, hogy bármikor is életemben visszatérek ide. Az volt végig az érzésem, hogy Hajdúszoboszló és a környéke annyira felkapott és népszerű, hogy a tulajdonos és a "pökhendi" alkalmazott is úgy van vele, semmi extrát nem kell tenniük ahhoz, hogy a szállodájukban ne legyen telt ház.
Hotel Négy Évszak válasza
Kedves Magda István, sajnálattal olvastam, hogy mi történt a recepción. Ígérem utánajárok a dolognak, hisz nekünk (és ebbe természetesen a tulajdonos is beletartozik), az a legfontosabb, hogy elégedett vendégek távozzanak tőlünk.
Bízom abban, hogy egy másik alkalommal is megtisztelik személyükkel szállodánkat, és bebizonyíthatjuk, hogy nálunk Ön, Önök az elsők!
Üdvözlettel: Császiné Méhes Brigitta
2014. augusztus 23., Császiné Méhes Brigitta, Hotel Négy Évszak