990 Ft-ért hirdetett 2 főnek 2 éjszakás pihenést hétköznapokon félpanziós ellátással. Az oldalon lehetőség volt arra is, hogy 9. 990-os felárért 4*-os lux apartmant (ami egy szoba) vegyünk ki, mely annyiból különbözött egy standard szobától, hogy helyet kapott benne egy kanapé fotellel, egy bidé és a lényeg: egy hidromasszázs kád. Utóbbi kipróbálása már régi vágyunk volt hiszen mindketten hátproblémákkal küzdünk továbbá úgy gondoltuk, hogy ha az időjárás kitolna velünk, akkor is jól érezhetjük majd magunkat bent a szobában, a saját kis kádunkban, ahol nincsenek mások és nem kell arra várni, hogy beférjünk a jacuzziba. Ezt a kérvényt a kuponos oldalon előre jeleztem is, és már ennek a szobának a felárát is átutaltam, összesen 39. 980 Ft-ot. A telefonos egyeztetésnél kiderült, hogy a mosterdemes. hu nem kommunikálta le rendesen a szállással, hogy egyáltalán foglaltunk, így még jó, hogy rögtön pár nappal később felhívtuk őket és telefonon is egyeztettünk, így elkerülve egy kellemetlen szituációt. Mindemellett a telefonban háromszor is jeleztük, hogy a kádas szobát kérjük, ez fontos nekünk. Megjegyezték, visszadiktálták az adatokat, látszólag minden rendben volt. Az adott napon megérkeztünk és becsekkoltunk. A portás hölgy elmagyarázta, hogy nem elég, hogy a 4 csillagos lux apartmanért felárat fizettünk, azért plusz pénzt kell fizetnünk, hogy a kádat be is kapcsolják és használni tudjuk a hidromasszázs funkciót. Nem értettem, akkor mi különbözteti meg a 4 csillagos lux apartmant a sima lux apartmantól, mert egyértelműen csak a kád a különbség és ki ne azért foglalna ebbe az apartmanba, mert a kád funkcióját akarja kihasználni? Szerintem ez már alapjában véve nevetséges, de ezt csak egy vicces gondolatmenet erejéig jegyeztem meg magamban. Elfoglaltuk a szobánkat, majd este elkezdtük megtölteni a kádat és amikor bekapcsoltuk volna, nem működött. Miután 20 percig nyomkodtuk, hogy nyilván mi csinálunk valamit rosszul, jeleztem a portás hölgynek, aki mondta, hogy akkor felkapcsolja a kapcsolót, ami által be tudjuk majd kapcsolni a kádat. Ez elvileg meg is történt, és jelezte, hogy most már minden rendben van. Ezután megvacsoráztunk, mialatt portás váltás következett. Vacsora után - mivel kihűlt a víz - újból megeresztettem, és ismét nem működött a kád. Ezután ismét 20 perc gombnyomkodás következett, majd telefonon felhívtam az új idős portásbácsit aki közölte, hogy neki fogalma sincs, ő nem ért a kádhoz, és nem tud mit csinálni. Kértem, hogy akkor hívjon valakit aki tud, hiszen ezért a funkcióért fizetünk külön. Mondta, hogy este 22. 00 óra van, ilyenkor a szállodavezető már nem fogja felvenni a telefont és értsem meg, nem is merné ilyenkor zavarni. Én ezt persze megértem, de mint fizető vendég nem igazán érdekelt, hiszen szerintem ez a szállodavezető dolga, megoldani a problémákat. Ezután még 1 órán át próbáltuk feléleszteni a kádat, hiába. Majd lementünk a portás úrhoz és megpróbáluk nyomatékosabban elmagyarázni neki a helyzetünket, mindhiába. Összesen 2db ilyen szoba volt, én pedig megkérdeztem, hogy mi lenne, ha átcserélhetnénk a szobánkat a másikra. Mondta, hogy az nem lehetséges, ő ilyet amúgy sem csinálhat engedély nélkül, és az másnaptól amúgy is le van foglalva (érdekes módon másnap megtudtuk, hogy senki nem ment abba a szobába). Annyit értünk el, hogy felírta a problémát és ígérte, hogy reggel azonnal jelzi a problémát és szerelőt hívnak. Így eléggé idegesen, de nyugovóra tértünk a másnapi sikeres megjavítás reményében. Természetesen azonban másnap sem sikerült orvosolni a problémát. A szerelőt kihívták azonban, de a kádat nem tudta megjavítani aznap, mi pedig másnap délelőtt hagytuk el a szobát. Kiderült az is, hogy a másik szobában lévő kád sem működik. Megkértek minket, hogy a kádat egyáltalán ne is használjuk pezsgő funkció ide vagy oda, csak a zuhanyzót használjuk. A portás kisasszony jelezte, hogy természetesen akkor a kád pezsgő funkciójáért nem kell plusz pénzt fizetünk. Én pedig kifejtettem a véleményem, hogy még jó. . . kimondottan emiatt foglaltuk le a 4 csillagos lux szobát, rengetegszer jeleztük telefonon hogy a kád miatt mennénk, és ha tudjuk, hogy nem működik, akkor vagy egy standard szobát foglalunk vagy inkább egy külön apartmant. Nem értettem, hogyan fordulhat elő egyáltalán ilyen eset egy 3 csillagos szállodában? ? Nem ellenőrzik a kád működését az előzetesen távozó vendégek után? ! Kértem, hogy hadd beszéljünk a szállodavezetővel és jeleztem, hogy az lenne a minimum, hogy visszatérítik a 4 csillagos lux szoba felárát mivel nem egy fenékmosóért és egy kanapéért fizettünk plusz 10. 000 Ft-ot. Nem lefogyasztás által, hanem készpénzben vagy utalással kérjük. A szállodavezetővel személyesen végül nem sikerült találkozni, mert épp elkerültük egymást - bár egy ilyen esetben én megvárnám a panasszal élő vendéget, hogy személyesen kérjek tőle elnézést, szerintem ez lenne a minimum! - ehelyett szegény portás hölgy állt a két tűz között és közvetítette a panaszokat, igényeket és az egész kommunikációt köztünk és a szállodavezető közt. A vezető átadott üzenet formájában közölte, hogy nem áll módjában visszafizetni a 10. 000 Ft-ot, midössze 3 ezer Ft. -ot tud jóváírni, azt is csak lefogyasztás által. Nevetséges, ahogy a szituációt kezelte, mi mégsem nevettünk, hiszen bejött az az előzetes számítás amitől féltünk, a két nap alatt végig rossz idő volt. Voltak még egyéb furcsaságok is, az egyik az említett eset, hogy míg az egyik portás azt mondta, hogy a másik szoba foglalt lesz, addig másnap kiderült, hogy mégsem ment oda senki. Ezen felül míg az egyik portás azt mondta, hogy ő úgy tudja, hogy a kád nem is lett használva kb. fél éve, mert alig veszi valaki igénybe ezt a funkciót (ezt nem is értem, hisz akkor miért azt a szobát veszik ki, amibe ez a kád van? ! ), addig a másik azt mondta, hogy ő úgy tudja, az előző foglalók is használták. . . voltak ellentmondások, de ezeken már fenn sem akadtunk. Az étkezéseknél kicsit lehetnének figyelmesebbek az egyébként nem túl lelkes felszolgálók, első nap reggelinél fél órával a reggeli véget érte előtt már nem volt kitéve tányér, teáscsésze, de még villa sem. Az árban foglalt félpanziós vacsora adagok pedig igen szerények, továbbá mikor kijönnek az asztalhoz, illik megkérdezni, hogy iszik e valamit a vacsora mellé a vendég. Éjszaka az utca rendkívül zajos, a szemközti gyrosos párkapcsolati helyzetével 15 perc alatt tisztába kerültünk mialatt végig üvöltve és átkozódva káromkodva dobta ki a barátnőjét a telefonon, továbbá hajnal 2 órakor részegen ordibálva káromkodó biciklijüket heccből csengető fiatalok vonultak az utcán az ablak alatt. Egyéb csengő féle hangok is hallatszódtak - de erről nem a szálloda tehet. A matrac (egy lux apartman titulushoz képest) igen olcsó és kényelmetlen volt. Megkeserítette ez az eset az egész üdülésünket, kikapcsolódás helyett idegeskedtünk. A személyzet egyébként nagyon kedves volt végig, csak szegény portás hölgyet sajnáltuk, hogy ilyen helyzetbe került. A szállodavezetőnek ezúton is üzennénk, hogy reméljük megérte az a 7 ezer Ft, hogy mindenhová be fogom írni ezt a negatív véleményt.