a 80-as évek hangulatát tükrözi, de hogy azóta nem volt a szőnyeg se kirázva? ? Az ágyak szerencsére tiszták voltak, meg a WC, de hát a fürdőben vízköves csapok, a csempék állapota borzalmas, a zuhanytálcába én papuccsal álltam be. A parketta is el van öregedve, de ez még nem is zavarna, ha tisztaság lenne. Koszos falak, az ágy alatt kosz. . Sokak írták, hogy zavaró az esti élő zene, mi tudtuk, hogy 11-ig lesz és számítottunk a hangzavarra, de általában el tudtuk magunk foglalni, nem voltunk bent a szobában, mert volt élet a környéken. Az első nap voltunk fáradtak, de az a több, mint 400 km utazás miatt, akkor jobban örültünk volna a csöndnek. Azért ha valaki pihenni akarna, vagy netán tv-ni felejtse el, mert ha becsukja az ablakot, akkor is behallatszik, mert a nyílászárók nem zárnak jól, pedig műanyag ablakok, valamint nyáron megfullad az ember csukott abalknál, mivel kílma nincs, de még ventillátor sem. A nagy pozitívum, hogy az ételek abszulút rendben voltak, hatalmas piros pont a szakácsnak, a pincérek fiatalok voltak, valószínűleg még diákok, aranyosak, udvariasak, gyorsak, figyeltek a vendégek kéréseire. Ami fura volt, hogy 3 nap alatt egy nap sikerült kirakni a táblákat,hogy mi az étel, amúgy meg találd ki. . . A reggelinél csak almalé volt, legalábbis az volt ráírva a gépre, de egyik nap narancsot adott az egyik fele (kettő csap volt rajta). Mondjuk az alap szerintem, hogy az alma és a narancs válaszható legyen, mert ki mit szeret ugye. A szomszéd 4*-os szállodába lehetett átmenni a recepcióra a csomagban lévő fürdőjegyekért. Na ott volt egy hölgy, aki nem is tudom mit keres a vendéglátásban. Flegma stílus, majd hogy nem nekem kellett elnézést kérni, hogy meg merészeltem kérdezni, hogy a welcome drink az mit takar, mert hogy mi nem kaptunk, erre flegmán odalöki, hogy délután 2-től lehet a hotel kávázójában elfogyasztani. Persze mikor kikértük, akkor meg a pultban kérdezték,hogy nem kaptunk kupont? Nem a kiszolgáló hölgy tehetett róla, ő azonnal ment is utánakérdezni, és intézkedett is nekünk,hanem a flegma hölgynek lett volna a dolga. Hozzáteszem nála rendeztük a számlát is, kb. azonnal letudta, hogy húzzunk már el, látszott hogy 1000 dolga van, mert közben más ugyekkel is foglalkozott, de akkor ha nem bírja a stresszt, válasszon nyugodtabb foglalkozást vagy kérjen segítséget. Amíg kijelentkeztünk, ott is kb. 10 percet várni kellett, mert más nem tudta rendezni a számlát, pedig ketten is voltak a pultban. És akkor mi csak a 3*-os részben szálltunk meg, ha a 4*-os szállójukat választjuk, akkor biztosan jobban ki lettem volna akadva. Összességében arra jó volt, hogy le tudtuk tenni a fejüket, de lehet egy panzióval jobban jártunk volna.