Utólag pedig mégis kérte a tulajdonos az unnepi felárat. Én is szóvá tettem ezt és azt mondta,hogy a húsvéti hét már feláras. Persze, utólag érdeklodve és látva, hogy alig van vendég ezen a héten, minden apartman és hoteltulajdonos orul ebben az idoszakban a vendégeknek, felár nélkul. Orulnek, ha jonnek a vendégek. Persze, a kuponon ki volt írva ez, csakhogy nem minden e-mailben volt ez feltuntetve. Ezenkívul olyan TIPP volt kiírva: 4=5. Erre meg felszámolt 2x adminisztrációs díjat és 2x takarítási díjat! Persze, még a szemetet sem vitte le senki az elso kupon végeztével sem. Akkor miért? számolta a takarítási díjat? ! Ez szemtelenség és nem becsuli a tulajdonos a vendégeket. Mindenkit átvágott. . . Ezenkívul a Dankó u. 26 nagyon messze van a furdotol,kb. 20 perc gyors sétában. Persze, az eredeti árért, amit elore kifizettem, ezt simán bevállaltuk volna, de amikor még majdnem 23ezer Ft-ot elkért a tulajdonos utólag, ez már nem tetszett. A reggeliben elegendo volt a kenyér,vagy zsemle. Sonkafélék,zoldség,sajt,viszont a legolcsóbb,ami létezik a piacon. Sot, az 5 éjszakára kaptunk osszesen 1 liter 0,5% tejet. Tea egyáltalán nem volt, a kávé pedig 3 reggelihez volt kiszámolva. Szóval,a reggeli az minden volt,csak nem boséges. . A vacsorát az AlHamra étteremben fogyasztottuk el, amire az egyeduli pozitív értékelést tudom adni a Hajdúszoboszlói "kiruccanásunk" alatt. Az 5 éjszakáért 2 személyre "félpanzióval" a vendégszegény idoszakban kifizettunk komplett 63000 HUF-ot. Ennyiért hotelban is lehettunk volna. Eddig nagyon jó tapasztalatom volt a Relax7-el, de ok sem tehetnek arról, ha egy apartmantulajdonos ennyire mohó és nem korrektul viselkedik. Szóval, aki a Luxusapartmanok tulajdonosával lép kapcsolatba,legyen nagyon óvatos és mindent írásban-emailben kérjen megerosíteni.