Minden reggeli étel maximum langyos: tojásrántott, virsli, sültkolbász, tej a kávéhoz nem létezi. Ez egész egy ** színvonal!
Ensana Thermal Hévíz válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését. Először is, szeretném legmélyebb sajnálatomat kifejezni, hogy elvárásainak nem tudtunk megfelelni. Wellness részlegünkben folyamatosan végzünk takarítást a nap különböző szakaszaiban; jelenleg öltözőinket és mellékhelyiségeinket óránként fertőtlenítjük, medenceterünkben pedig minden nap 1 órás nagytakarítási szünetet tartunk.
Kültéri szaunánkban rendszeresen tartunk szaunaszeánszokat, így biztosíthatom, hogy mindent megteszünk a működési előírások maximális betartásáért.
Levele után személyesen ellenőriztem a zuhanyzóinknál kitett szappanok és tusfürdők állapotát; a mozaikcsempés zuhanyzónk kivételével mindnél van kiépített tároló, és mind fel volt töltve. Amennyiben ezek bármelyike kifogyott, kollégáink kérésre azonnal intézkednek az újratöltésről. Gőzfürdőnk működésével kapcsolatosan nem észleltünk problémát, sem az Ön ittléte előtt, sem azóta. Ennek ellenére bejegyzését továbbítottam az illetékes kollégáknak, hogy kiemelten figyeljék a szolgáltatást működését. Ahogy fentebb is említettem, az ilyen helyzetekben örömmel segítünk vendégeinknek, hogy a lehető leggyorsabban orvosoljunk bármilyen felmerülő esetet. Minibárunk 2020 óta on-demand feltöltéssel működik, vagyis a recepció felé jelezve kérésre szobaasszonyaink feltöltik a hűtőt a kívánt italokkal és ételekkel. Erről érkezéskor, valamint a szobai foldereken is tájékoztatjuk vendégeinket.
Őszinte elnézését kérem, ha takarítószemélyzetünk magatartása bármilyen téren kívánnivalót hagyott maga után; bejegyzését a housekeeping manager részére külön is továbbítottam, további intézkedésre. Továbbá, köszönöm, hogy jelezte felénk reggelikínálatunkkal kapcsolatos tapasztalatait, melyet eljuttattam az éttermi vezetésnek, hogy a jövőben még alaposabban figyeljenek az ételek megfelelő hőfokon tartására. Kávéautomatáinkban beépített funkcióként is kérhető forró, habos, tej a megfelelő gomb megnyomásával, emellett a gépek melletti tárolókban, valamint a müzlis pulton is van kitéve hideg- és meleg tej, valamint laktózmentes, és növényi eredetű tejet is biztosítunk vendégeink részére. Ezek utántöltése folyamatosan történik. Itt is szeretném megjegyezni, hogy pincérkollégáink, valamint teremfőnökeink azonnal intézkednek bármilyen kérés esetén.
Sajnáljuk, hogy a fenti problémák helyszínen történő orvoslására nem adatott lehetőségünk, de bízunk benne, hogy ha a jövőben még kitüntetnek bennünket látogatásukkal, javíthatunk majd a most kapott értékelésünkön. Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
2023. november 3., Nagy Péter, Ensana Thermal Hévíz