Az ételválaszték szegényes, a leves mindkét este ehetetlen volt. A recepciós kedvesen segített a szobacserékben, de sajnos csodát ő sem tudott tenni. A szobában a fotel olyan kopott, koszos volt, hogy le sem ültünk rá, az ágynemű és a bekészített köntösök lukasak(! ) voltak. Hihetetlen! A medencék 13-14 óra között zárva tartanak, ki is küldik a kedves vendéget. Ilyet sem tapasztaltam még sehol. Senkinek sem ajánlom, érdemesebb az Európa Fitbe, vagy a Carbonaba menni (sajnos a Rognerrel sincs jó tapasztalatunk).
Ensana Thermal Hévíz válasza
Kedves Vendégünk!
Köszönöm megtisztelő értékelését; minden visszajelzés rendkívül fontos a számunkra. Őszinte sajnálattal olvastam, hogy pihenése folytán nem tudtuk kielégíteni igényüket.
A bejegyzésében írtakhoz kapcsolódóan engedje meg, hogy pár dologra válaszoljak.
A szálloda besorolásáról az Európa 28 országában irányadó, Hotelstars Union szigorú szabályzata rendelkezik. Ebben például a mágneskártyás nyithatóság sem szerepel értékelési kritériumként, illetve megléte nem ad semmilyen pluszt a szálloda színvonalához. A szállodánkban 1997-től 2000-ig zajlott, komplett szobafelújítás során mi is megvizsgáltuk a mágneskártyák bevezetésének lehetőségét, de több okból is eltekintettünk tőle. A fő érv, hogy vendégeink főként hosszabb időre, gyakran 2-4 hétre jönnek hozzánk. Alapvetően egy olyan vendégkör látogat minket, akik igénylik a személyes kontaktust, a napi kommunikációt, és erre a kulcs leadásakor és felvételekor szélesebb lehetőségünk van, mint egy érkezéskor odaadott – távozáskor leadott kártya esetében.
Bár a hotel valóban a hetvenes évek második felében nyílott (Hévíz első gyógy szállodájaként), és a külső megjelenésen történő fejlesztési lehetőségek korlátozottak, a belső részeket folyamatosan újítjuk, és fejlesztjük. A legutolsó "generál" felújítás 1997-ben indult, és 2007-benért véget, melynek keretében a szobákat, a közösségi tereket, a wellness és gyógyászait részleget, valamint az éttermünket is megújítottuk. Emellett a "kisebb" fejlesztések is figyelmet kapnak: legfrissebb újdonságunk pl. a május közepén teljesen kicserélt TV állomány, melynek keretében a legújabb technikával felszerelt LG LED TV-ket helyeztünk el a szállodában, illetve hamarosan befejeződnek a munkálatok, melyekkel a WiFi sávszélesség tízszeresére bővül majd.
A szálloda szobái közül valóban csak a felár ellenében igénybe vehető lakosztályok, és a mozgáskorlátozott vendégeink részére kialakított standard szobák rendelkeznek zuhanyzóval (illetve még egyetlen szobánk van, a 6. emeleten, de az az Ön tartózkodása alatt sajnos foglalt volt). Fontos leszögeznem, hogy színvonalában a mozgáskorlátozott standard szobák semmiben nem különböznek a többitől; a speciális igények kielégítésére annyi változtatás van bennük, hogy nagyobb a fürdő alapterülete, szélesebb az ajtó, a gránit mosdópult pár centivel alacsonyabban van, és hogy épített zuhanykabin áll a vendégek rendelkezésére.
A fotellel kapcsolatban teljes mértékben igaza van, és ezért elnézését kérem újfent - sajnos az említett bútordarab valóban nem a legfrissebb állapotban volt abban a szobában, amit Ön csereként kapott. Levele után személyesen beszéltem a house keepinggel, így megtudtam, hogy mint ilyen, a szálloda legutolsó szobáinak egyikét láthatta, amiben hamarosan végre fogjuk hajtani a cserét. Jelenleg 4 különféle fotel van „tesztüzemben” a pótlás kiválasztására. Kollégáim sajnos a zuhanyzós kritérium miatt tudták csak ezt a szobát a rendelkezésére bocsátani, a többi szobánkban már mind lecserélték ezeket a bútorokat.
Szállodánk textíliáit a 2011-2012-es években teljes körűen cseréltük. Éves szinten is rendkívüli kihasználtságunk miatt természetesen előfordulhat, hogy ezek az új köntösök, ágyneműk is elhasználódnak; ilyen esetekben azonban kérésre a house keeping örömmel gondoskodik azok cseréjéről.
A pénteki és szombati napon (amire azt Önök tartózkodása is esett) büfévacsorát kínálunk vendégeinknek, kétféle levessel, salátákkal és desszertbüfével, legalább 4 fajta főétellel (kétféle hús, hal, vegetáriánus és egy főzelék). Természetesen, amennyiben egyik, kínálatban lévő fogás sem nyeri el a vendégeink tetszését, személyzetünk akkor is készen áll rá, hogy szükség esetén egyéni kérést is teljesítsen.
Medencéink közül az úszómedence 13 órától valóban zárva tart egy órán át, mivel a működési szabályzatban leírt, és a higiéniai rendelkezések által is megkövetelt tisztítást ez alatt hajtják végre kollégáink. A fentebb már hivatkozott magas kihasználtság miatt sajnos nincs mód az ettől való eltekintésre, és erre fel is hívjuk vendégeink figyelmét. Szállodánk többi wellness szolgáltatása, úgy mint a szaunasziget, a jacuzzi, a két beltéri, és egy kültéri termálmedence, valamint a külső-belső élménymedence, és a finn szauna továbbra is vendégeink rendelkezésére áll a nyitvatartási idő alatt.
Még egyszer szeretném kifejezni sajnálatomat, hogy nem tudtuk maradéktalanul hozni az Önök által elvárt színvonalat. Az értékelésében megfogalmazottakat továbbítottam az illetékeseknek, és ez úton szeretném még egyszer megköszönni, hogy írt szállodánkról. Ha bármilyen további kérés, kérdés esetén rendelkezésére állhatok, bátran forduljon hozzám akár személyesen, akár a Hotelstart / Szállásvadász csatornáján keresztül.
Szívélyes üdvözlettel:
Nagy Péter
E-commerce manager
2013. május 31., Nagy Péter, Ensana Thermal Hévíz