Átlagos
2023. július 17.gyerekekkel járt itt 35 A szálloda weboldala több ponton nem felel meg a valóságnak, de ez csak akkor derül ki, amikor ott van a vendég, extra nehezítésként kerekesszékkel. A recepción lassú a becsekkolás, fejvakarás volt, nem azokat a szobákat kaptuk, amit megbeszéltünk és előre kifizettem. A “reggeli későn kelőknek” nem létezik, csak elméletben (a plakát ott van a falon).
Az akadálymentes szoba egy elhanyagolt lyuk, többévtizedes, foltos padlószőnyeggel, a zuhanyzóban egy csúszós műanyag a “zuhanytálca”. Szúnyogháló nincs az ablakokon. A liftek (3) közül egy rossz volt, a másik kettő pedig dugig, sokszor kellett várni arra, hogy be tudjunk szállni. A medencék közül csak az egyik közelíthető meg kerekesszékkel, de a beemelő lift ott a sincs normálisan kialakítva, mert elfordulásnál amputálná az ember lábát. A szálloda parkja, medencéi, napozóágyaihoz csak lépcsőn lehet eljutni (köszi! )
A wellness részleg segítőkészsége abból állt, hogy közölték, nem egy szanatórium, becipelhetem a gyerekem a medencébe úgy, ahogy tudom, persze a saját felelőségemre. (A hölgynek ezúton is gratulálok! )
Az étteremben a pincérek kedvesek (! ), az étel minősége és íze csak erős közepes. A szolgáltatások jelentős részét kerekesszékes családtaggal nem tudtuk igénybe venni, annak ellenére, hogy foglalás előtt többször telefonon is egyeztettem a szállodával. A recepciós hölgy tájékozatlan, nem tudott több kérdésünkre sem pontosan válaszolni. A szálloda front menedzsere kijelentkezésnél ugyan sajnálkozott, hogy nem voltunk megelégedve több szolgáltatással, de nem tett semmit annak érdekében, hogy javuljon a helyzet. A parkolási díjat elengedte, ami nagyvonalúnak tűnhet, de egy mozgássérültek az autóval való közlekedés nem kényelem, hanem létszükséglet, így a parkolás is. Az árak az egekben, mégsem éreztem azt, hogy figyelnek a vendégre. 7-8 éve voltunk itt ezelőtt, az étterem személyzete akkor is nagyon kedves volt, ez nem változott, viszont minden más tekintetben sokat romlott a színvonal. Valószínűleg 2023-ban ez egy 4 csillagos szállodában nem szempont ma Magyarországon.
2Személyzet
3Tisztaság
3Ár / érték arány
2Kényelem
1Szolgáltatások
2Étkezés
4Elhelyezkedés
Ensana Thermal Aqua válasza
Kedves Krisztina! Köszönjük értékelését, és hogy ismét ellátogattak hozzánk. Örömünkre szolgál, hogy éttermi személyzetünk kedvessége ezúttal is ki tudta vívni elismerésüket.
Emellett sajnálattal olvastam, hogy ittlétük alatt nem tudtunk megfelelni az elvárásoknak. Engedje meg, hogy a leírtakra itt reflektáljak.
Elnézést kérem, hogy bejelentkezésük nem volt zökkenőmentes. Kollégáink a helyszínen kellett, hogy módosítsák az eredetileg befoglalt két, 4. emeleti szobát, ami kerekesszékkel történő használatra nem alkalmas - ez legjobb szándékuk mellett is időbe telt.
10-11 óra között kínált kontinentális reggelink az all-inclusive ellátás 2008-as elindulása óta, folyamatosan vendégeink rendelkezésére áll, melynek keretében lekvár, méz, vaj, édes pékárú, és a teljes alkoholmentes ital kínálat igénybe vehető.
Sajnálattal olvastam, hogy akadálymentesített szobánk nem felelt meg a kívánalmaknak. A szoba 2020-ban került auditálásra, amikor is teljeskörően megfelelt az előírt standardeknek (fordulókör nagysága, burkolat fajtája, stb. ). Szúnyogháló valóban nem képezi a szobafelszerelés részét, ezen a jövőben kívánunk majd fejleszteni, emellett padlószőnyegeinket is folyamatosan cseréljük szobáinkban.
Szeretném sajnálatomat kifejezni a felvonók okozta kényelmetlenség miatt. Tisztában vagyunk vele, hogy kerekesszékkel történő közlekedésnél ez különösen neuralgikus pont. Műszaki személyzetünk mindent megtesz a kisebb leállások azonnali javításáért, de sajnos az alkatrész-ellátásban továbbra is jelenlévő disztribúciós gondok sokszor rendkívüli mértékben elhúzzák a komolyabb meghibásodások megszüntetését.
Szállodánk minden wellness-létesítménye megközelíthető kerekesszékkel, erről kollégáink a helyszínen örömmel adnak felvilágosítást. Sajnálom, hogy ezt csak távozáskor jelezték felénk, így front office manager kollégánk is csak a késve tudott az Önök segítségére lenni.
Medence-beemelőink a bejárathoz közelebbi termálmedencébe, valamint a 200m2-es külső/belső élménymedencébe tudják mozgásukban korlátozott vendégeinket a medencékbe emelni. A beemelőket bejegyzésének kézhezvétele után bevizsgáltuk, működésükben nem találtunk hibát.
Őszinte elnézését kérem, ha kollégáink nem a legmesszemenőbb empátiával és szakértelemmel álltak Önökhöz. Ez különösen azért is roppant szomorú hír a számunkra, mivel a Szállásvadász értékeléseiben a legmagasabbra értékelt kategória jelenleg a személyzetünk, és vendégeinek rendkívül gyakran méltatják kedvességüket és hozzáállásukat. Sajnálom, hogy Önök ezt másképp tapasztalták.
Ez úton is szeretném megköszönni, hogy kijelentkezéskor front office manager kollégánkkal is megosztották tapasztalataikat. Kollégánk a kisállat felárat engedte el, aminek összege nagyobb, mint a parkolási díjé; sajnáljuk, hogy a kompenzáció mértékét nem találták kielégítőnek.
Végezetül, hálásak vagyunk azért, hogy időt szakított értékelése megírására. A visszajelzések mindig hatalmas segítséget jelentenek számunkra, mivel azok mentén tudjunk tovább fejlődni, és még tökéletesebb wellness élményt biztosítani vendégeink részére a jövőben. Bízunk benne, hogy ha valamikor a jövőben újra bizalmat szavaznak nekünk, javítani tudunk majd a mostani pontszámunkon. Tisztelettel: Nagy Péter
2023. augusztus 1., Nagy Péter, Ensana Thermal Aqua