A Hotel Aquamarin Hévíz nyugodt, csendes városrészében található egy közel kéthektáros parkosított területen, a központtól 5 perc sétára. A szálloda saját tulajdonú mélyfúrású kúttal rendelkezik, mely kénben gazdag vizet termel és tölti fel a szálloda három termálmedencéjét.
Kellemes kikapcsolódás volt a tél derekán. A személyzet udvarias és segítőkész. A szoba szép, kényelmes. A szálloda kicsit labirintus. Nagyon csendes, nyugodt környezetben van. A reggeli minden igényt kielégítő, az ebéd illetve vacsora is megfelelt. A gyógyvíz nagyon jó.
A hotel a 3 csillagnak megfelelt, bár egy kicsit próbálhatnák még jobban, ill. szebben felújítani. A reggeli szuper volt. Mindent megtaláltunk, mi szem-szájnak ingere. A vacsorával nem voltunk annyira elégedettek. Kevés volt a választási lehetőség. Salátából picit többet vártunk volna. A felszolgálók kedvesek és segítőkészek voltak.
A kezelések nagyon jók voltak. Sikerült kipihennünk magunkat. Kissé idegesítő volt, hogy odaadtak az érkezés napján 3 darab kártyát. Ebből kettő arra szolgált, hogy le kell adni a "wellness részlegen" a hölgyeknek, amiért cserébe kapunk törülközőt. Majd ezt a kártyát, miután a szaunát befejeztük, vissza kell kérni és a törülközőt vissza kell adni. Kaptunk még egy wifi jelszavas kártyát is, de az eléggé miniatűr. Mindezt a három kártyát vissza kell szoltáltatni a recepciósnak. Nem jelentett gondot, nem arról van szó, de szerintem bőven elég lenne egy kártya is, hogy ne legyen ennyire macerás a vendégeknek. Összességében meg voltunk elégedve a szállodával, de azért még lenne min javítani, fejlődni.
Legkevésbé tetszett, hogy a recepciós nem világosított fel (tábla sem jelezte), hogy lift van a szállodában, így a csomagokat kézben kellett felcipelni. Nem tudta, hogy az uszoda és a szauna mikor üzemel. A felszolgáló személyzet nem jött oda az étkezés megkezdésekor, hogy mit szeretnénk inni. Már majdnem befejeztük, mikor végre felvették a rendelést. A többivel elégedettek voltunk
Nagyon jól össze állított csomag volt. Kellemes meglepetést szereztek a szilveszter napján bekészített pezsgővel. Finom és változatos ételek! Nagyon szépen köszönünk mindent. Bátran merem ajánlani az ismerőseimnek a szállodát.
Kellemes a szálloda wellnes részlege, kimondottan tetszett a kültéri uszoda, az ételek minösége, meghaladta a várakozásomat, sajnos volt egy-két dolog ami sokat rontott a megitélésen, a zuhanyzó ajtaját csak be és kifesziteni lehetett, valamint a fiatalabb pincércsapat tagjai inkább csak beszélgettek, még azt sem kérdezték meg hogy esetleg szeretnénk-e valami italt a vacsorához, ellenben elözö este egy idösebb felszolgáló, mindent elkövetett, hogy jól érezzük magunkat. Köszönet neki érte! ! !
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a gyógymedencékkel és a külső medencével és szaunákkal. Reméljük, hogy ha legközelebb Hévízre látogat, akkor már törzsvendégként újra minket választ! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2020. február 17., Hotel Aquamarin, front office manager
A szálláshely jó helyen (belváros, bolt), nagyon udvarias kiszolgálás. Kiemelkedő a fürdési lehetőség. Az épület lassan felújításra szorul, a konyhai választék lehetne bővebb. Ár-érték aránya megfelelő, csendes, nyugodt helyen van.
5Személyzet
4Tisztaság
5Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
3Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Vendégünk! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a hotel elhelyezkedésével, gyógymedencékkel és a kiszolgálással. Bízunk benne, hogy törzsvendégként még visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. december 26., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Nagyon finomak voltak az ételek, a személyzet készséges volt, mindenben a rendelkezésünkre álltak. A wellness részlegen több pihenőhelyet kellene kialakítani, mert volt, hogy széket sem találtunk. Fürdőköpenyt a 2 éjszakát tartózkodóknak is biztosíthatnának. Mindent összevetve kellemesen telt el a "3" nap. Visszatérő vendégek vagyunk.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
5Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Petrovics Ferenc! Köszönjük értékelését, és örülünk, hogy mindennel maximálisan elégedett volt. Szeretettel várjuk vissza Önöket! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. május 16., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Minden szép , mindenj ó, mindennel elégedett vagyok. Nyugodt , szép környezetben van. Saját gyógymedencéje és egészségügyi részlege van. Mindenkinek ajánlom. Igaz az orosz többség jellemző.
5Személyzet
5Tisztaság
5Ár / érték arány
3Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt járókelők! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy elégedett volt a hotel elhelyezkedésével, gyógymedencékkel és a külső medencével, szaunákkal. Bízunk benne, hogy törzsvendégként még visszatér hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. április 3., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Már többször is visszatértünk a szállodába. Nem a legmodernebb, de igényeinket kielégíti. Szeretjük a gyógyvizes medencéket a wellness részlegen. A tisztaság a szállodában rendben van A félpanziós vacsora választék szerintem kielégítő. A reggeli is sokrétű, viszont tartalmazhatna presszó kávét is.
Mi tejmentes étkezést kértünk, amit maximális segítőkészséggel oldottak meg.
4Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
5Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt Negro 0011! Köszönjük, hogy értékelte szállodánkat! Örülünk, hogy Ön is hűséges, hozzánk többször visszatérő vendég és most is elégedetten távozott. Ön azok közé a vendégek közé tartozik, akik valószínűleg már első alkalommal figyelmesen elolvassák szállodánk ismertetőjét és bizonyára olvasott olyan értékeléseket is rólunk, amit olyan kedves vendégek írtak, akik valami másra számítottak és emiatt csalódottan távoztak tőlünk.
Ismét köszönjük a bizalmat! Ön valószínűleg ismeri az ár / érték arány „mögöttes tartalmát”, nem számított luxus körülményekre, és ezért jó választás volt a Hotel Aquamarin. Nagyon bízunk benne, hogy még sokszor jön hozzánk! Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. április 3., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Először vettem igénybe terápiás szolgáltatást (a szállás nem itt volt), és nagyon kellemes meglepetés ért. Szeretném, ha a magyar egészségügyben mindenhol ilyen szolgáltatást lehetne tapasztalni. Az ott dolgozók kedvesek, a szakmájukat magas fokon művelik, és külön öröm látni, hogy Ők is jól érzik magukat a munkahelyükön.
Mindezt a gyógymasszázs, a víz alatti vízsugár masszázs, iszappakolás, mágnesterápia és a gyógymedence igénybe vétele alapján írom. Azt csak remélni tudom, hogy az ott dolgozókat anyagilag is ennek megfelelő díjazásban részesítik.
5Személyzet
4Tisztaság
4Ár / érték arány
Hotel Aquamarin válasza
Tisztelt ppogany! Köszönjük, hogy értékelte gyógyászati szolgáltatásainkat! Minden érvényes magyar TAJ kártyával rendelkező személy a törvényi előírások szerint évente két gyógyfürdőkúrát vehet igénybe Országos Egészségbiztosítási Pénztári (OEP) támogatással!
Valójában „bárkit” beutalhat a háziorvosa évente két alkalommal, ahol a folyamatos, ülőhelyzetben végzett munka, a számítógép előtti görnyedés káros hatásait is enyhítik, kezelik. Reméljük, hogy ezeket legközelebb úgy veszi igénybe, hogy hévízi tartózkodása alkalmával a Hotel Aquamarint választja. Üdvözlettel: az Aquamarin csapat
2019. január 18., Hotel Aquamarin, Hotel Aquamarin***
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.