A főbejáratnál október utolsó hetében még a szeptemberi programok ajánlatai szerepeltek, a liftben a kizárolóag nyári hónapok programjai voltak kifüggesztve, ami sok félreértésre adott okot, és végül a szomszédos Tourinform iroda többszöri kérésére lettek leszedve a liftből. A szoba alapból tiszta volt, de a szekrény tetején több hónapos por volt. Amikor az oda felrakott bőröndököket utolsó nap levettük, mindegyik alja szinte fehér volt, a vastag portól. A fürdőszobában nincs lehetőség a kéztörlő törölközők fellógatására, pedig szabad falfelület van bőven, ahol elhelyezhető lenne akár két öntapadó kampó erre a célra. Csak a fürdőlepedőket lehet feltenni a fűtő radiátorra. Ha viszont ezek oda vannak helyezve, akkor a kéztörlőknek már semmi praktikus helye nincs. Borotválkoznbi szinte félhomályban kell, vagy a nappali közepén, a tükörfalnál, mert olyan gyenge a tükör megvilágítás a fürdőszobában. Vacsorakor többször előfordult, hogy minden főétel csak szószos volt. Ilyenkor többen tanácstalalnok voltak, főleg azok akik valami szilárdat szerettek volna enni. Szinte mindennap visszatérő hiányosság, hogy az étel melegentartók előtt, az étel kiszedésére alkalmas eszközök számára nincs kihelyezve egy kistányér, azok ott maadnak az ételben, így az ételtartók teteje nem záródik be rendesen. Volt olyan este amikor asavanyuság kiszedéséhez nem volt kitéve semmilyen eszköz, mindenki a sajátjával próbálkozott. A reggeli kávágép rendkívül lassú. Ha már egyszerre érkezik két-három család, sor alakul ki, több percet is kell várni emiatt. Induláskor volt, hogy "üresen" indult a gép, és bár nyolc óra körül elsők között voltunk, nekünk kellett szólni, hogy elfogyott a víz, eflogyott a babkávé. Érkezéskor kapott ajándék borkártya vacsorakor nem "vásárolható" le, csak a recepció melletti melletti lobbiban. Vajon miért, mikor egy cég az egész?