Főpincérük 47 éve űzi a szakmát, Ő még az az igazi, békebeli pincér, aki visszaadja az emberekbe vetett hitet, mindig van két jó szava, akkor is, ha már két napja nem aludt. . . mellesleg 20 évet simán letagadhat a korából :) A szakácsnak csókoltatjuk a kezét, mindennel meg voltunk elégedve. Az esküvők miatt menüs volt a vacsora, de finom és bőséges. A reggeli minden igényt kielégített és svédasztalos volt. Az esküvőkről néhány szó, de csak azért, mert mások nagyon nem díjazták. Nálunk péntek és szombat is volt esküvő, de nem olyan mértékben volt zavaró, amit ne lehetett volna elviselni. Persze, ha valaki a magányosfesztre vágyik egy lakatlan szigeten, akkor ne ezt a szállót válassza. . . A menyasszonyok szépek voltak és a násznép is kulturáltan viselkedett. Nyilván híres a hotel a jó konyhájáról és az egyéb adottságairól, ezért népszerű ezügyben. Mellesleg a szomszédos hotelben mindig buli van élő cigányzenével :) na az hangosabb, mint a násznép. A szoba és a hotel is makulátlan tiszta, de az tény, hogy a dizájn még a 80-as évekből maradt itt, akkor viszont szuper szálloda lehetett. Látszik a törekvés, hogy fejlesszenek, van kinti medence, jakuzzi, viakolor, kerti fedett terasz új ülőgarnitúrával, stb. Nyilván a lehetőségekhez mérten. A környék lehetőségei és látnivalói miatt mentünk, nem azért, hogy a hotelben üldögéljünk, amire nekünk kellett, megfelelt, mindezt féláron a többi, modernebb hotelhez képest. Azt a pénzt pedig mind elkölthettük élményekre. Egy dolog, ami hiányzott a családi szobánkból, az a klíma. Lehet, hogy más szobákban van, nálunk csak ventillátor volt, szerencsére pont lement a hőmérséklet 25 fokra a 35-ről, így elviselhető volt. Pár nappal előbb ez megkeserítette volna az ottlétet. Mindenképpen ajánlom a hotelt, de nem a hotelért, hanem a személyzetért, akik a szívüket is beleteszik a munkájukba és ez látványos. Azért "csak" jó a minősítés, hogy a vezetőség érezze, hogy van még hova fejlődni. Például a recepció felújítása az fontos lenne, egyrészt, hogy a recepciós érezze, hogy jó neki ott dolgozni, másrészt az az első találkozási pont a vendég és a hotel között, az első benyomás. . .