A bejelentkezés egyszerűen és gyorsan megtörtént. A kiutalt szoba gyönyörű bútorokkal, igényesen berendezett és tágas volt, amihez egy nagy erkély is tartozott. Az erkélyről a szálloda kertjébe lehetett lelátni. Kicsomagolást és átöltözést követően rögtön megkerestük a wellness részleget illetve a kinti medencé(ke)t. Az uszodamester a törölköző kártyák ellenében tiszta törölközőket adott, a papucs és a fürdőköntös pedig a szobába volt bekészítve. A wellness részleg mind bent, de kint is igényes volt. A víz hőmérséklete kellemes volt. A szaunavilágban a finn szaunát próbáltuk ki. Nem nagy, de tiszta. Átsétáltunk a szomszédos fürdőbe is, ami szintén igényes és nagy, bár elég zsúfolt. A hotel kertje is szépen rendezett, füvesített, amit helyenként jelenleg pótoltak. A vacsorákat tekintve nagyon finom, ízletes és bő választékkal álltak elő. Itt megtalálhatta a húsimádó, tésztaimádó, a halimádó, a glutén-érzékeny és a vegetáriánus is a saját ízlésének megfelelő ételeket. Kb. 10 féle előételt, 2 fajta levest, idestova 8 féle második fogást, kb. 10 féle desszertet és gyümölcsöt is kínáltak. A reggeliket tekintve is bőséges volt a kínálat. A müzliktől kezdve a tojásos ételeken (rántotta, velős rántotta, hagymás rántotta, bundás-kenyér, tükörtojás, ham and eggs), húsos ételeken (főtt virsli, főtt debreceni, sült debreceni, sült kolbász, hurka) és lecsón keresztül a különböző sajtokig és felvágottakig minden megtalálható volt. Inni lehetett többféle gyümölcslevet (amit nem vizeztek! ), frissen őrölt kávéból készített gépi kávét, több, mint 10 féle teát, kakaót, tejet, stb. Egy dolog nem volt szimpatikus. Az egyik reggel a rántotta tojásporból volt készítve, ami nem volt finom. (Ez 1-es értékelést kap, ami kicsit rontja az összértékelést. ) Mentségükre legyen mondva, hogy másnap reggel ezt már orvosolták, az már finom volt. A második napon (március 23. - vasárnap) az egyikőnk papucsát valaki elvitte, ami nagyon bosszantó volt. Az uszodamester azt mondta, hogy nincs a kinti medencére kamera állítva, így nem tudjuk kinyomozni, hogy ki tehette ezt. Ennek ellenére az uszodamesteri irodában egyértelműen lehetett látni, hogy a kinti medencére is rálát nemis egy, hanem 2 kamera, csak biztos nem volt kedve segíteni a fiatalembernek. (Az ő segítőkészsége 1-est ér, és rontja az összértékelést is! )Mi saját erőnket és időnket áldoztuk fel arra, hogy kinyomozzuk, ki vihette el, ami végül eredményhez is vezetett. Egy férfi a medencéből kilépve véletlenül a sajátja helyett a miénket vette fel, majd visszament a szomszédos fürdőbe. Ott találtuk meg a papucsot, és a férfi sűrű elnézéskérés közepette adta vissza és vitte el a sajátját. Összességébenkét kellemes napokat töltöttünk a szállodában és várhatóan még vissza is fogunk menni, ha arrafelé lesz dolgunk.
Colosseum Wellness Hotel válasza
Kedves Vendégünk!
Szeretnénk megköszönni értékelését és hasznos véleményét szállodánkat illetően.
Örömmel olvastuk, hogy az Önöknek lefoglalt szoba megjelenése, a wellness részlegünk és a szomszédos fürdő által nyújtott szolgáltatások, valamint éttermünk választéka elnyerte tetszésüket.
Itt tartózkodásuk második napján történt kellemetlenségért elnézésüket kérjük.
Bízunk abban, hogy a jövőben újra vendégül láthatjuk Önöket szállodánkban!
Üdvözlettel,
Colosseum Hotel vezetősége
2014. április 10., Tahy Viktória, Colosseum Wellness Hotel