Remekül kitalált ételek, gyors, udvarias kiszolgálás jellemezte a helyet. . . akkor. Mára történt néhány változás, ami határozottan nem tett jót a színvonalnak. Történt ugyanis, hogy az éttermet bérbe adták egy vállalkozónak, aki nemigen van otthon a vendéglátásban. Lecserélődött a pincérek csapata, egyúttal nőtt is a létszám, de sajnos a minőség romlott. Több alkalommal előfordult, hogy a kerthelyiségben foglaltunk helyet, majd közel negyedórát vártunk, mire előkerült egy pincér. Ez azért is volt bosszantó, mert nem mi voltunk az egyedüli vendégek, tehát bőven volt ok szemmel tartani a kerthelyiséget. Pontosabban szólva bőven lett volna ok. . . Negyed óra elteltével meguntam a dolgot és lejelentkeztem a pincérnél, bemutatkoztam, hogy én vagyok a vendég és ha ez itt egy étterem, akkor ennék, de ehhez valakinek fel kellene venni a rendelést, mit tanácsol, mi legyen? Az lett, hogy végre tudtunk rendelni. Nem tudom, milyen új trend van kialakulóban a vendéglátás körében, de nem nagyon tetszik. A pincér nem egyszerre szolgál ki egy asztalt (alap hiba), nem jobb oldalról lép oda és teszi le a tányért, valamint, ha megköszönöm a kihozott ételt/italt, a válasz: "szívesen". Ez egy kétségkívül udvarias válasz, de nem ide való. Az "egészségére", "kedves egészségére", vagy épp "jó étvágyat", ha még a kiszolgálásnál tartunk, tökéletesen megfelelt korábban is. Az étterem több helyiségből áll, van egy nagyterem, hatalmas panorámaablakokkal, illetve van egy kisterem, ami különösen nyáron két dolog miatt kellemetlen: részben iszonyú meleg van, másrészt pedig temérdek légy kavar az ablakokon, illetve néha a vendégek közt is. Nem túl épületes látvány, amin kis odafigyeléssel javítani lehetne és kellene is. Az étlap rendben van, látszik az elkészített fogásokon, hogy a szakács változatlan, amiből az is következik, hogy a séfnek van stílusa, ami felismerhető. Azonban világosan látszik, hogy az étlapba nem csak neki van beleszólása, hanem a költségvetésnek is. A köretek közül kikerült a vadrizs, őszinte sajnálatomra. Sajnos tetten érhető mind az étlapon, mind a helykarbantartásán a szűkre szabott költségvetés, de erre csak azt tudom mondani: nem kötelező senkinek éttermet üzemeltetnie, de ha valamit csinálunk, azt csináljuk jól, maximális erőbedobással! Egyelőre megadom az ajánlott minősítést, de nagyon sok területen van szükség változtatásra!