A pezsgős reggeli és a vacsora ellátmány korrekt, a desszertválaszték szűkösségét kivéve. A délutáni rétes uzsonna jó ötlet, bár a kiosztása kissé hektikusan történt: volt akinek 7 adagot is adtak bemondásra (7 embernek viszi), volt, akinek meg 1 sem jutott. A wellness részleg jó, a kinti úszó medence kimondottan nagyon kellemes. A mellette levő bár lakattal őrizte a jégkrémes hűtőt, amit azzal indokolt a kiszolgáló, hogy Kelet-Magyarországon vigyázni kell. Ez eléggé megdöbbentett, a vendégkörben nem bíznak, vagy a személyzetben? Vagy hogy rajtuk kívül mások is bejuthatnak a hotelbe, és tőlük féltik? Ez utóbbi esetben pedig felmerül, hogy a vendégek védelme érdekében vajon megfelelőek-e a biztonsági intézkedések? A termálvíz némileg iszapos jellegű, befogja a fürdőruhát, és sajnos begyulladt tőle a gyerek szeme is. A személyzet szerint más gyerekekkel is előfordult ez már. Nem találtunk semmilyen tájékoztatást arról, milyen összetételű a termálvíz és van-e bármilyen gyógyhatása. A gyerekeknek szánt Hókuszpókusz élménypark elhagyatva, elgazosodva árválkodott, nagyon kiábrándító látvány volt. Ugyanígy a tengerpartot imitáló medence sem működött, láthatólag már egy jó ideje. Szerencsére van csocsó, ping-pong, billiárd, néhány fittness gép. Az adminisztráció nem áll a helyzet magaslatán:
1) nem a megrendelésnek megfelelő karszalagot akartak adni a recepción, hanem a félpanziós helyett teljes panziósat (aminek 14e Ft felára lett volna, ha véletlenül nem derült volna ki számunkra rögtön más vendégek kapcsán, hogy melyik karszalag mit jelent),
2) nem a megrendelésnek megfelelő pótágy felárát számolták előszőr, hanem majdnem a dupláját,
3) és valamelyik más vendég italfogyasztását is hozzánk számlázták először
Ugyan reklamálásra mindegyiket korrigálták, de nem túl lelkesen, és elnézést sem kértek. A személyzet általában nem tűnt túl lelkesnek, vagy vendégorientáltnak, csak mint akik le akarják tudni a munkaidőt. Összességében egy minőséginek készült hotel, amit ellenpontoznak a nagyon vegyes élmények.