! Szerencsére csak két éjszaka volt amit ki kellett bírni! ! Egy napja eljöttünk semmi nyoma! ! Se egy számla se semmi nem érkezett arról se hogy befizettem az idegenforgalmi adót és a parkolást! ! Egy blokkom van róla! ! De máshol távozáskor kézbe adják a számlát! ! Lehet hogy kevés a papír! ! ! Vagy nem tudom mi a gond ezzel is csak az ígéret maradt hogy majd email címre megkapom! ! De egy nap kevés volt erre úgy tűnik! Szóval nem is ez lényeg hanem az hogy nem 4 csillagos szálloda szintet nem üti meg! ! ! Az Ensana hanem még a 3 csillagos színvonal is kérdéses! ! Ez a véleményem! ! ! !
Ensana Thermal Sárvár válasza
Kedves Jenő! Köszönjük szépen értékelését, és hogy szállodánkat választották. Szeretném kifejezni legmélyebb sajnálatomat, hogy nem tudtunk maximálisan megfelelni az elvárásoknak. A szoba tisztaságát illetően ezúttal is elnézését kérem; ez különösen azért szomorú, mert a szállásunk tisztasága az egyik legmagasabbra értékelt kategória a Szállásvadász értékelésein belül.
Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket az esetre; bejegyzését továbbítottam a housekeeping részére, hogy továbbra is méltók lehessünk vendégeink elvárásaihoz. A bútorokat illetően a használódó darabok cseréje folyamatos, így hamarosan az Ön által használt szobában is megújulnak majd az ülőalkalmatosságok.
Medencéinkben legutoljára június hónapban volt átfogó takarítás és karbantartás. Vízvisszaforgató és fertőtlenítő rendszereink folyamatosan gondoskodnak a medencék vizeinek tisztántartásáról, valamint a napközben beléjük kerülő egyéb szennyeződést (pl. falevelek) robotporszívóval eltávolítjuk. Emellett a víz hőfokát és minőségét is folyamatosan ellenőrizzük.
A szálloda külső felületét illetően az erkélyek és korlátok lefestése jelenleg is folyamatban van, és reményeink szerint a homlokzat is hamarosan megújul.
Az online számlaküldés lehetőségét környezetvédelmi és kényelmi okokból kínáljuk fel vendégeink részére, akik a távozáskor dönthetnek arról, hogy elektronikus üzenetben, vagy papíralapon kérik inkább a számlát. Bejegyzésére reagálva a számlát továbbítottuk a Szállásvadász ügyfélszolgálatára is, hogy biztosan célba érjen Önhöz. Amennyiben jelen bejegyzés kikerültéig nem érkezett meg a számla, forduljon bizalommal akár a Szállásvadász, akár az Ensana Thermal Sárvár ügyfélszolgálata felé, és örömmel segítünk Önnek a dokumentum eljuttatásában. A tapasztalt kellemetlenség miatt ezúton is elnézését kérem.
Végezetül még egyszer szeretnénk megköszönni, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Vendégeink visszajelzése kiemelten fontos számunkra, mivel ezekre támaszkodva tudunk folyamatosan javuló szolgáltatást biztosítani. Tisztelettel: Nagy Péter, E-commerce manager, Ensana Thermal Sárvár
2023. július 28., Nagy Péter, Ensana Thermal Sárvár