Gyenge
2024. október 12.a párjával járt itt 25 Párommal egy 4 jszakát foglaltunk, úgy gondoltuk kicsit pihenünk, jól érezzük magunkat, mivel még az idén én csak 3 napot voltam szabadságon. Akkor még nem tudtam, hogy mi vár ránk, milyen borzasztó élményben lesz részünk. Megérkeztünk, felmentünk a szobába. A sötétítő el volt kötve, rajta 2 poloska volt.
Leütöttem, elhúztam a sötétítőt, akkor azt hittem ,hogy rosszul látok. Töménytelen mennyiségű a lapos poloskának minden változata lógott a sötétítő fennt összevart részén, a sötétítőn, a függönyön. A töménytelen mennyiséget, úgy kell érteni, hogy legalább 100-an voltak. Lementünk a recepcióra jelezni az áldatlan állapotot, küldtek fel egy takarítónénit, porszívóval. Több mint egy órát küzdöttünk vele, mire nagy nehezen begyüjtöttük a bogarakat a porszívóba közös erővel. A recepción azt mondták, hogy ősz van , itt van az arborétum, ilyenkor sok a poloska. Én nem tarítani mentem, hanem pihenni. Nem mertünk ablakot nyitni, nem mertem kipakolni a táskákból semmit, mert féltünk, hogy újra elárasztanak bennünket ezek az undorító figurák. Azt sem hiszem el, hogy a takarítók mikor takarították a szobát, nem vették észre, hogy mi van a szobában ? Másnap 10 bogarat gyűjtöttünk be, a párnán, a lepedőn, az éjjeli lámpán, a szönyegen. Mi nem a poloskákkal akartunk egy párnára lefeküdni, nem velük szerettünk volna egy szobában lakni. Ez gyalázatos, hogy egy szobát így átadnak egy vendégnek. Az igazgató, a szálloda vezetősége nem tesz ez ellen semmit. Büdös volt a szobában a rengeteg bogár miatt. Az ételek finomak voltak, a kávé, a narancslé gyenge. A wellness részlegen a pezsgőfürdő langyos volt. Pár perc után már fázott benne az ember. Jól meg is fáztunk, a férjem már ott lebetegedett, én már hazafelé éreztem a betegség jeleit. Már voltunk több hotelben, sajnáltuk, hogy haza kellett menni, de itt alig vártuk, hogy leteljen ez a pár nap és jöhessünk haza. Lassan, keservesen telt az idő, szinte alvás nélkül, az állandó bogár vadászat miatt. Fáradtabban jöttünk haza, mint mikor elmentünk. Ez a hotel volt életünk legrosszabb választása. Szívesen átadtam volna ezt a szobát a vezetőségnek egy 4 éjszakára. Biztosan jól érezték volna magukat benne. Ráadásul még nem kevés pénzt fizettünk ki, ezért a kellemes kikapcsolódásért, úgy, hogy még én taríthattam is,rettegésben tehettek a napjaink ! ! Köszönet érte ! !
5Személyzet
3Tisztaság
2Ár / érték arány
3Kényelem
5Étkezés
4Elhelyezkedés
Ensana Thermal Sárvár válasza
Kedves Vendégünk! Köszönjük értékelését, és hogy bennünket választottak. Örömmel ovlastuk, hogy ételkínáaltunk elnyerte tetszésüket. Egyben szeretném őszinte sajnálatomat kifejezni, hogy nem tudtunk Önöknek zavartalan pihenést biztosítani.
Ezúton si szeretném megköszönni, hogy jelezte a felmerült kellemetlenséget kollégáinknak; így - ha átmenetileg is, de - az Önök segítségére tudtak lenni a helyzet megoldásában. Sajnos a tájékoztatásuk helytálló; az arborétum közelsége, valamint a tavalyi rendkívül enyhe tél miatt idén ezek a nem várt "vendégek" minden eddiginél nagyobb számban mutatkoznak nálunk. Írását továbbítottam a szálloda vezetése részére, de ezen felül is szeretném biztosítani, hogy vizsgáljuk a helyzet megoldásának lehetőségeit. Bízunk benne, hogy ha a jövőben ezen hotelünkban, vagy valamelyik másik szállodánkban ismét kitüntetnek bennünket látogatásukkal, javíthatunk majd a most kapott értékelésen, és egy 100%-ban tökéletes pihenéssel tudjuk majd Önöket kiszolgálni. Üdvözlettel: Nagy Péter, E-commerce manager
2024. október 15., Nagy Péter, Ensana Thermal Sárvár