A „Recepción” egy harsány úr fogadott, aki a kollégáját a recepcióspultból ordítva próbálta elérni, természetesen a kolléga már ismerhette, mert le sem sajnálta. Így rosszul kódolta be a belépőkártyánkat, ami nem is nyitotta a szobát. Reklamálásunkra előkerült a hozzáértő kolléga, és az újra kódolás után már használható volt a kártya. Este szomorúan tapasztaltuk, hogy úgy a jobb, mint a baloldali szomszédban történő beszélgetések, mozgások, és egyáltalán, minden ami történik úgy hallatszik, mintha nem is lennének falak. Pihenésről így nemigazán beszélhetünk. 3 éjszakát töltöttünk a hotelben, ez idő alatt egyszer sem ürítették ki a szemetest. A tisztaság egyébként is az egész hotelben kifogásolható. A reggelinél csak gépi tea van, ami gusztustalanul fekete, és rendkívül rossz ízű. A reggelihez kitett felvágottak tartalmazták az előző napról megmaradtakat is, ezt bizonyította a felvágottak megbarnult szélei. Az egyik este „Palóc” levest kaptunk. Szomorúan tapasztaltuk, hogy a levesben felfedezhettük az előző esti „Raguleves”-t is. A raguleves minden tartozéka megtalálható volt a palóclevesben, úgymint, borsó, zöldségfélék, gomba. A ragulevesbe tettek egy kis zöldbabot, meg egy kis tejfölös habarást, és vadonatúj leves gyanánt kirakták. Összességében is az ételek minősége erősen kifogásolható. A személyzet zöme mogorva, udvariatlan, és sajnos van közöttük kimondottal bunkó is. A fürdőszobában kiégett a tükör feletti égő, kértem, hogy cseréljék ki, megígértek, de a tettekig már nem jutottak el. A hab a tortán, hogy abszolút rossz szájízzel fejezzük be a hotel béli tartózkodásunkat, fizetéskor derült ki, hogy a kártyás fizetés nem lehetséges, mert elromlott a terminál. Még hátra volt, egy működő terminál felkutatása. Ezek után csak javasolni tudom, hogy mindenki messziről kerülje el a „Wolf Hotelt”! !