Reklamáció után sikerült elintézni, hogy egymás mellé kerüljünk. 2, Márciusban jeleztük, van köztünk tej- és gluténérzékeny. Ehhez képest, amikor odaértünk és rizs-, mandula tejet kértünk a kávéhoz, a pincér közölte: 'Én még ilyet nem is hallottam! ' És úgy hirdetik, hogy ilyen és más tipusú étkeztetésre is fel vannak készülve. . . Másnapra beszerezték. 3, Két reggel egymás után sikerült felszolgálniuk olyan gluténmentes kenyeret, aminek 2015. októberében lejárt a szav. ideje, cirka 8 hónapja. . . bár miután jeleztük, nem szolgálták fel újra! 4, A pincérrel sem volt semmi gond, leszámítva, hogy vérben forogtak a szemei, mintha egész éjjel heggesztett volna. Ezt is orvosolták másnapra, napszemüvegben dolgozott. . . 5, Kértünk öngyújtót a recepción kültéri rovarirtóhoz. Ahol közölték, ne tüzeskedjünk, mert a héten már többször is beriasztott a füstjelző. Bár ezt is megoldották, mert rátették a kupakot a füstjelzőre. Így már biztos nem riaszt be a héten! 6, A dolgozók próbálnak mindent megtenni, hogy az egész kóceráj ne hulljon szét; egyszer recepciós, egyszer éttermi köszöntő, másszor pincér, meg amit nem látunk. 7, Balatoni kilátàs is határeset, mert a szálloda előtt van két másik hasonló méretű ingatlan. A kettő között valóban lehet a Balatont látni. 8, A szálloda új építésű, foglalkoztak a bútorok egységességére, terasz üvegablakokkal zárható, van kültéri konnektor, van szúnyogháló! (Sok 4 csillagosban nincs). Szóval vannak pozitívumok is. De ezek mind a múltból maradtak. A jelenben úgy tűnik, hogy jelentős káosz van és emberhiánnyal kűzdenek, mind hozzáértő alakalmazotti, mind vezetői szinten.