A recepciós hölgy kedves volt, megkaptuk a szobakulcsot(kártyát), szóval minden jól indult. Az első sokk a szobába lépéskor fogadott, olyan pöcegödör szag volt, hogy ihaj. Naívan arra gondoltunk, hogy biztosan régebben használták a szobát, kiszáradhattak a szagelzárók, bár az minimum furcsa, hogy a takarító nőnek aki előkészíti a szobát ez miért nem tűnik fel. . . A következő a szoba "tisztasága". . . a szőnyeg foltos, nem ám kicsit hanem durván. . . a matracok olyan szinten foltosak mintha egy piros lámpás helyről kerültek volna ide leselejtezés után. . . bútorok ajtaja lóg, az állólámpák egyike itt is a Pisai ferde tornyot idézi akárcsak a Caramel Hotelben. . . lehet dizájn elem, egy helyről vették őket. . . A hotel kiválasztásakor egyik szempont volt a wifi léte, sajnos kicsit dolgoznom kellett volna. . . "természetesen" 0 jelerősség volt a szobában. . . Fentiek miatt szóltunk a recepción. . . megígérték, hogy keresnek másik szobát. Első este vacsora. . . viszonylag bő választék, emlékeim szerint egy kis előételes tál, 2 féle leves, 4 féle második, már ránézésre is undorító sütik. A sütiket leszámítva a többi étel egészen normális minőségű. Ami viszont iszonyúan romboló az a berendezés állapota. A tálaló pult egyik oldala szétrohadva, a salátás pultot valaki "modernné" akarta tenni, egy LED-sort ragasztott rá aminek az egyik fele nemes egyszerűséggel majdnem belelógott a saláták közé mert elengedte az öntapadó ragasztó, a berendezési tárgyak festése a fáig lekopva sok helyen, stb. . . szóval szerintem sok éve nem volt itt semmiféle felújítás, karbantartás. Mondanám, hogy magyar mentalitás, minél több pénzt kivenni valamiből lehetőleg semmi befektetéssel. . . de nem akarok általánosítani, és megbántani a tisztességes, valóban korrekt vendéglátókat. . . mert hogy ilyennel is találkozni nagyritkán. Másnap kaptunk egy másik szobát. . . gyakorlatilag minden ugyanolyan, bár nagy fejlődés volt a távirányító ragasztószalaggal rögzített elemtartója, ugyanis az előző szobában nemes egyszerűséggel hiányzott. . . Reggeli ugyanúgy mint a vacsora, viszonylag elfogadható választék, viszonylag elfogadható minőség, bár az esetek többségében barkóbázással kezdődött az étkezés mert csak ritkán volt kiírva, hogy mi micsoda. A karácsony esti vacsora ugyanolyan volt mint a többi, azt leszámítva, hogy volt halászlé ami rendesen büdös és rossz ízű volt. Gondoltuk iszunk egy kis bort utána. Szeretjük a tokaji aszút, szóltunk a pincérnek, aki megkérdezte hány puttonyost kérünk, Mondtuk neki, hogy mindegy, amilyen van. Pár perc múlva jött, és tájékoztatott, hogy nemhogy választani nem lehet, de egyáltalán nincs aszú. Sebaj, hozzon valami édes fehéret. Pár percre ismét eltűnt, aztán visszajött, hogy nincs semmilyen fehér, édes bor. Ez ugye egy 4*-os szálloda. . . 2015-ben. . . Magyarországon. . . Tulajdonképpen az aszú nem hungarikum, miért is lenne. . . vagy bármilyen fehér, édes bor. . . A folyósokon a tapéta leszakítva, senkinek nem jut eszébe, hogy visszaragassza, a lámpákban kiégett izzók, senkinek nem jut eszébe kicserélni. . . de 4*. . . és ehhez fogható ár. . . Sorolhatnám tovább, pl a pincérek kedvessége de hozzá nem értése, tea-kv bögrék mellett kiskanál hiánya, stb,stb. . . de igazából fölösleges. . . summásan véleményem szerint lehúzás az egész. Mert ha nem 4*-ként hirdetnék, és fele ennyiért akkor talán elmenne nagy jóindulattal. . . de így nem igazán.