Viszont az interneten az van írva, hogy a régi szobákban a franciaágy két ágyból van összetolva, a felújítottban viszont egy ágy a franciaágy. Ezzel szemben két ágy volt összetolva, amire még rá sem ültem, már odébb gurult. Pedig ez fontos lett volna, direkt ezért is fizettünk inkább rá. A képeken tágas szobák vannak, ezzel szemben az ágy és a fal között épphogy el lehetett férni. A szőnyeg minden centiméteren csupa folt és piszok volt. Sehol nem volt egyetlen konnektor sem, a lámpát kellett kihúzni. A fürdőszobában zuhanyzó volt, ami akkora, hogy én a 167 cm-mel és 50 kilómmal szinte meg sem tudtam fordulni. A teraszajtó rettenetesen szellős volt, nem lehetett rendesen becsukni. Miután elfoglaltuk ezt a csodás szobát, indultunk volna vacsorázni, csakhogy a bejáratnál közölték velünk, hogy várnunk kell, mert nincs hely. 20 perc várakozás után egy teljesen menza jellegű helységbe kellett mennünk, ahol kopott székek és asztalok vártak minket, csupa zsíros, foltos, morzsás asztalterítőkkel, hol volt evőeszköz, hol meg nem, úgy kellett kergetni, szalvéta meg luxus volt. Maga a helység kinézete iszonyatosan felháborító volt, nem étteremhez és szállodához illő! Vacsora után biliárdoztunk egyet, és közben kértünk volna a bárból gesztenyepürét, természetesen "nagyon jó" áron. Mire a pultos közölte, hogy hát ez sajnos nem lehetséges, mert egy rendezvény van a szállodában, és a konyhások nem érnek rá. Amikor nem tetszésünket fejeztük ki, eljutottunk oda, hogy kb. 1 óra múlva lesz. Na ez végképp sok volt, és hívattunk egy "vezetőt". Érdekes módon, rögtön lett gesztenyepüré 5 perc múlva, és a vezető a ház ajándéka ként szánta nekünk a kellemetlenségekért. Aznap este ha két egyforma koktélt kértünk ki, akkor jóval olcsóbb volt, így ehhez viszonyítva rendeltünk pár koktélt. Elméletileg este 9-ig tartott nyitva a bár részleg. Szerettük volna még kibérelni a biliárd asztalt még egy órára, de közölték, hogy már nem lehet, mert más kibérelte. Ez volt este nyolckor, mondván, hogy utána meg már zárnak. Mivel nem kaptunk asztalt, így rendezni szerettük volna a számlát, ami nagy felháborodásra adott okot, ugyanis szerepeltek rajta a gesztenyepürék és a teljes árú koktélok szintén! Amikor meg lett reklamálva, a pultos hölgy azt mondta, hogy rögtön megkérdezi a vezetőt, akit előzőleg ő hívott oda nekünk és aki megbeszélte vele is, hogy a gesztenyepüré a ház ajándéka. Na ehhez képest "hogy rögtön hívja a vezetőt" - szó nélkül odament a géphez, és kisztornózta. Nem kérdezett meg senkit. Aztán további reklamálás után javította a koktélok árát is. Na így a 13. 000 Ft-os számlából rögtön lett 6. 000 Ft. Megjegyezném azt is, hogy fél 11-kor kimentem az autóhoz, és a bár még mindig nyitva volt, mi meg ugye azért nem kaptunk asztalt, mert 9-kor bezár. A szállodában hajléktalan kinézetű emberek mászkáltak, igénytelenül és piszkosan felöltözve, mind az étteremben, mind pedig a wellness részlegen. . . ezt látva természetesen nem használtuk a wellness részleget, mert nem volt gusztusa egyikőnknek sem beülni abba a vízbe. Mint utólag megtudtuk, hogy a szálloda egy része munkásszálló ként üzemel. Nagyon felháborított az, hogy azért mert rendezvény van a szállodában, ezért mi, mint ott szobáért fizető vendégek a háttérbe szorultunk, ezért kellett a menzán enni, és ezért nem kaptunk rendes kiszolgálást és biztos vagyok benne, hogy ezért kaptunk olyan szobát is. Ha nem képes a fizető vendégeket kiszolgálni, akkor miért vállal el rendezvényt? Vagy miért nem jelzi foglaláskor, hogy az Önök itt tartózkodása alatt ez lesz. . . . és akkor nem ide foglalunk szobát, ráadásul teljes árban. 35. 200. - + parkolás + idegenforgalmi adó = 41. 000 Ft-ért ilyen szutykot kaptunk. Ja, és mikor a problémánkat ecseteltük a recepciós hölgynek, még ő volt bunkó, ő vágott grimaszokat és emelte fel a hangját, és egy nagyon fontos kérdést tett fel: " Ezeket miért neki mondjuk, mikor ő erről nem tehet'" . Kérdem én, nem ő az, aki kapcsolatban van a vendégekkel és a szálloda üzemeltetéssel? Vajon kinek kellett volna mondanunk, hogy mindezen hibák ellenére legalább egy elnézést mondott volna, és nem pedig még neki álljon feljebb! Ja, azt még meg sem említettem, ha már wellness szálloda. . . . wellness részlegbe a fenti okok miatt nincs gusztusa bemenni az embernek, és legalább ledőltünk volna pihenni egy kicsit, egy kutya egész végig ugatott. A szobákban a telefon természetesen nem működött, hogy le tudtunk volna szólni, hogy csináljanak valamit. Erre annyit mondott a recepciós hölgy, hogy hát akkor kellett volna szólni, mikor ugatott, és ő nem tud mit csinálni. Pedig igenis tudott volna, mert nagyon jól tudja, hogy melyik szobában van kutya.