A törölközőszárító nem üzemelt. Viszont, a recepciós srác akkor még elég gyámoltalan és nyámnyila volt, mint bevallotta nemrég került oda. Sajnos, a személyzetből a többeikre csak rosszabbat mondhatok. A takarítás maga a káosz volt, már az időpontot sem sikerült megtudni. A szobában nem voltak táblák, amiket kirakhattunk volna. Nehezen sikerült szerezni. Ennek ellenére, amikor nem kértünk takarítást, akkor takarítani akartak, amikor takarítást kértünk, nem takarítottak ki, miközben beírták, ennek ellenére el nem végezték. Találtunk 2 db csótányt, szerencsére döglöttek voltak. A szobához reggelit kértünk, a reggeliztetést végző személyzet munkája, hozzáállása kritikán aluli volt. Első nap több pékárú lejárt szavatosságú volt (kalács, kenyér), az egyik kenyér penészes volt; mikor szóvá tettem a válasz az volt: Tudom, és, mit csináljak vele? (erre a kérdésre több alternetív megoldás felvetődött bennem, de nem osztottam meg a hölggyel, csak annyit mondtam, hogy talán akkor nem kellene kirakni. ) 9ig volt hivatalosan reggeli, de az ételeket nem töltötték újra, és 8:30kor már úgy néztek az emberre, hogy jobb lenne, ha eltakarodna végre, mellesleg félhangosan morogtak, hogy ki hová ült le, pedig sehová nem volt kiírva, hogy az foglalt asztal lenne. Szóval, ritka gyökerek voltak. A főboszorkányból (nem igazán tudok rá jobb megnevezést) végtelen rosszindulat áradt. A visszaköszönés is megugorhatatlan akadály volt számukra. A későbbi napokban kicsit jobb lett a hozzáállásuk, miután panaszt tettem a recepción, bár a kedvesség legalsó fokát ezután sem sikerült elérni. Később már sikerült frissebb kenyeret is kitenniük. Szerencsétlen recepciós sráchoz elég sok panaszom volt, és akkor mindenre azt a választ kaptam, hogy ő ezt nem érti, hogy fordulhat elő. Szóval, összeségében az akkori állapotok alapján senkinek nem ajánlanám. Ha azóta változott a személyzet és a recepciós srácnak is sikerült beletanulnia, abban az esetben megfontolandó.