A pincér udvarias volt, sok vendég volt, ezért előre közölte, hogy az ételekre sokat kell várni, kb 45-50 perc. Közöltük, hogy semmi gond, megértjük. Rendeltünk a különleges ételek közül két adag csülök brassóit pirított velővel és fokhagymás tejföllel és egy adag konfitált kacsacombot. A kacsacombbal nem volt semmi gond, de a csülök brassói szervírozásakor a pincér közölte, hogy velő az sajnos nincs benne, mert a szakács utólag szólt neki, hogy elfogyott. Felajánlották ugyan, hogy kompenzációként választhatunk az étlapról desszertet, vagy egy italt. Ebbe csak azért egyeztünk bele, mert időben kellet hazaindulnunk és nem akartuk visszaküldeni az ételt. Azt gondolom, hogy ennek az ételnek pont a különlegessége veszett el azzal, hogy kimaradt belőle a velő és így egy egyszerű mindennapi étellé avanzsálódott. Ezek után kompenzációként kértünk két adag Gundel palacsintát, mire a pincér közölte, hogy ahhoz nincs töltelékük. Az étel egyébként finom volt és az adagok is bőségesek. Az étkezés végén megmaradt a konfitált kacsa fele, a pincér megkérdezte, hogy csomagolhatja-e. Mondtuk neki, hogy igen, legyen szíves. Aztán fizetéskor megkérdeztem, hogy megkaphatjuk-e a maradék kacsát és a köretet, erre zavarba esve elment a konyhára és hosszas idő után visszatért egy kacsacombbal, amit nem szeretnék tudni, honnan szedett elő. Összességében azt gondolom, hogy egy ilyen, sokat ígérő étterem ilyen hibákat nem megengedhet meg magának. Sajnálom, hogy ilyen rossz tapasztalatokkal távoztunk, ez az étterem többre lenne hivatott. Mindezek után vegyes érzelmekkel ugyan, de azt gondolom, hogy az étterem talán megérdemel nálunk még egy esélyt.