Mondtam neki, hogy de igen, a kimenő hívások közt van a szám, meg hogy x percet beszéltünk, stb. Hát mi őket nem hívtuk, de adja a kollégát. Ő is elmondta ugyanezt hasonló stílusban, hogy mi márpedig nem rendeltünk semmit, biztos online rendeltünk és elrontottuk vagy téves számot hívtunk (a lényeg, hogy nem ők a hibások, hanem mi. Azért csak tudjuk már, hogy hogyan adtuk le a rendelést és milyen számon, de mindegy. ) Kérdeztem, hogy akkor most tudok-e még rendelni. "Nem, mert csak 10-ig lehet. " Még csak 21:50 volt. Elfogyott a türelmem és letettem a telefont. Előtte kb. egy éve rendeltünk innen. Akkor ugyan ideért a rendelés, de akkor is voltak problémák. Pl. a futár a házig sem hozta el a pizzát, a sarokig ki kellett érte menni. A rendeléskor jeleztük, hogy nagy címlettel szeretnénk fizetni, de mikor a futár meglátta a kezünkben a tízezrest rögtön közölte, hogy ő ebből nem fog tudni visszaadni és bunkó stílusban megjegyezte, hogy ezt a rendelésnél jelezni kellett volna. Miután mondtuk, hogy jeleztünk és nem igazán van nálunk kisebb címlet akkor azt mondta, hogy ezzel a pénzzel már amúgy sem lehet fizetni, mert már a régi tízezres (amilyen nekünk volt) nincs forgalomban. (Aznap kaptuk a fizetést és mindenhol máshol elfogadták, szóval egyértelműen ő tévedett, de hajthatatlan volt. ) Végül visszasiettünk a házba, kerestünk kisebb címletet (szerencsére találtunk), kifizettük a pizzát, majd a kocsiban lévő barátnő véletlenül elszólta magát, amiből egyértelműen kiderült, hogy csak lusta volt visszaadni a futár. Többet biztos nem rendelünk innen.