Hotel Visegrád válasza
Kedves Hölgyem!
Már vártam az értékelését! :)
A leendő vendégeink érdekében és a tisztánlátás végett engedje meg, hogy elmeséljem annak a "csodás" 3 napnak a történetét,amit nálunk töltöttek!
Megérkezésük után 1h-val már fennhangon kikérte „Panaszkönyvet” - hivatalos nevén Vásárlók Könyve - és indulatosan írta le a vélt sérelmeit!
Próbáltam volna érdeklődni,hogy segíthetek-e valamiben,de szó szerint elhajtott,hogy majd olvassam el,amit írt!
Durván 10 perc múlva ismét visszamentem Önhöz,amikor is a kedves párjának felolvasta a bejegyzését,amiben kifogásolta a köntös „pörkölt szagát”, illetve azt,hogy sorba kell állni a szaunához,illetve ezek miatt,idézem : „legszívesebben most azonnal távoznánk”!
Kedvesen közöltem Önnel,hogy emiatt kár volt elvesztegetni 25 percet a pihenésükből,mivel ha szól a recepción,hogy probléma van a köntössel,azt azonnal kicserélték volna a kollégák!
A szauna használatával kapcsolatban tájékoztattam,hogy pont az Önök ,illetve vendégeink védelme érdekében, időpontra engedjük be a szaunázni vágyókat a kabinokba! Meg is jegyeztem Önnek,hogy mialatt beszélgettünk,teljesen üres volt az összes szaunánk!
Ekkor már érdeklődött,hogy ezt a kellemetlenséget,hogy fogjuk kompenzálni!
Ebből már ugye következik,hogy bármennyire szeretett volna tőlünk távozni,azt nem tette meg!
Vacsorára figyelmességből és hogy érezzék jól magukat az elkövetkező napokban,kaptak egy üveg pezsgőt! Ezt a gesztust a keddi távozásánál szintén kifogásolta,miszerint az éttermi kollégák és a többi vendég előtt mi megbélyegeztük Önöket azáltal,hogy pezsgőt kaptak!
Annak örülök,hogy legalább a pezsgő ízlett,mivel azt az utolsó cseppig elfogyasztották!
Elérkezett a hétfő reggel,amikor 6:50-kor a szokásos bűbájos stílusában hívta a recepciót,hogy nem tud aludni,mert csapkodják az ajtót! Arra az ajtóra mióta ott van nem érkezett panasz,de rögtön gumiszigetelést kapott,hogy ez se zavarja Önöket! Ezek ellenére a kolléganő 4db szobát mutatott Önnek a délelőtt folyamán, de egyik sem felet meg és maradtak az eredeti szobájukban!
A szobájukból valóban látszik egy kis trafóház,de ez semmit nem ront a kilátáson,ugyanis az Önök szobája a Fellegvárra nézett és nem a trafóházra!
Tisztában vagyunk vele,hogy nem tudunk minden vendég kedvében járni,de erre törekszik maximálisan minden kolléga! Ezt bizonyítja a rengeteg kiváló értékelésünk és az,hogy Önnel is végig udvariasan,kedvesen és barátságosan tárgyaltunk,ami az Ön részéről nem volt elmondható!
A végére hagytam a csattanót!
Miután jelenetet rendezett távozáskor a recepción és hangosan sorolta,bizonygatta a többi távozó – egyébként teljesen elégedett és a viselkedése miatt ledöbbent - vendégünk előtt, hogy mi egy szemétdomb vagyunk, közöltem Önnel,hogy amennyiben ennyire elégedetlen volt szolgáltatásainkkal,akkor ennek ellenértékétől teljes egészében eltekintünk!
Ezt utólag már egy hibás vezetői döntésnek tartom,de abban a pillanatban még mindig azt szerettem volna,hogy lenyűgözze,hogy mennyire rugalmasak és nagyvonalúak vagyunk!
Miután közöltem ezt a hírt,Ön hirtelen elcsendesedett és egy foghegyről odavetett köszönöm után távoztak a kedves párjával a hotelünkből!
Valamilyen szinten köszönettel tartozom Önnek ,mert az esetükből levontam a tanulságot és a jövőben még profibban fogom én is és a kollégák is kezelni majd, az ehhez hasonló konfliktusokat!
További szép napot és boldog életet kívánok Önnek!
2022. február 5., Üveges Csaba, Hotel Visegrád