Éjszaka: 2 éj
Személyek száma: 2 felnőtt
Elhelyezés: 1 db 2 ágyas szoba
Ellátás: félpanzió
Ára: Előre utalással kifizetve. + IFA: 415,- Ft/fő/éj – helyszínen történő fizetéssel
Tartalma:
Szállás
Félpanziós ellátás (svédasztalos jellegű reggeli, menűválasztásos – tányérszervízes vacsora)
20 % kedvezmény az éttermi fogyasztásból
30 % kedvezmény a szépségápolási szolgáltatásokból
50 % kedvezmény az egyéb fizetős szolgáltatásokból
10 % kedvezmény a zalakarosi fürdő alapbelépőjéből
1-1 pohár zalai bor
A megrendelt szálláshely az érkezés előtt 30 nappal mondható le kötbérmentesen. 30 - 14 nap között 30%
14 - 7 nap között 80%
7 - 0 nap között 100%
A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII. törvény módosítása alapján kizárólag a kijelölt helyen lehet dohányozni. A kijelölt dohányzó hely a bejárattól legalább 5 méterre kell lenni. A törvény be nem tartása miatti következményekért a vendégek teljes felelősséggel tartoznak. Amennyiben további kérdése, kérése van, állok rendelkezésére! Üdvözlettel: D. K. Ügyfélszolgálati Referens
Az indulásunk előtti napok egyikén a D. K. úrhölgyet megkerestem e-mailon és visszaigazolást kértem:
Retro csomag néven fut egy 2013. 09. 06- tól 2013 09. 08-ig lekötött foglalásunk, amelyet előre fizettünk. Érdeklődöm, hogy a foglalás, a szolgáltatások, a szállás kapcsán történt-e változás? Minden a meghirdetettek szerinti-e? Várva érdemi válaszukat:
Köszönettel: . . . . . . . . . . . . . . . . . na
Válasz:
Kedves . . . . . na! Foglalásukkal minden rendben van. Szeretettel várjuk Önöket
. Tisztelettel:
Liget Hotel
Ügyfélszolgálat
K. Melinda
A pénteki napon elindultunk kora reggel, és úgy déltájban Keszthelyről hívjuk a D. K-t, hogy a vacsoraidőre, 6 órára tudunk érkezni, jelent-e valami gondot? A válasza: Kiszolgálnak 6-8-ig vacsorával, és rendelkezésünkre áll a szobánk is. Várnak. Érkezünk 6 órára, és a következő fogad bennünket:
Recepció előtt a romos lépcsőn üldögél dohányozva a személyzet négy tagja, akiket körbevesz több éppen érkező család. Kérdésünkre, hogy hol találjuk a recepciót? a viszont válaszuk, hogy ide meg minek jöttek, mert itt senki nem fog szobát adni senkinek. Bemutattam a " Visszaigazolás" kinyomtatott példányát, amellyel igazoltam, hogy kifizetett szolgáltatást kívánunk igénybe venni. A válasz: Itt aztán ugyan nem! ! Ha meg nem tetszik, akkor menjünk oda, ahhoz akivel a eddig a kapcsolatot tartottuk. Ezt követően sikerült a visszaigazolás aljára ráiratni a következőt:
""hely hiánya miatt nem tudták elfoglalni a szállást" Bélyegző, aláírás. A következő pillanatban épp betoppan egy másik család, aki svédországból kötött le egy teljes hetet, és azokat is kiebrudalták. Felháborodásomnak adva hangot, egy alkalmi jó tanáccsal látott el egy ügyvédként bemutatkozó úr, aki tudatta, hogy ebben az esetben, mivel olyan szolgáltatásért vették fel a pénzt, amelyet nem teljesítenek, és helyettesítő megoldást sem kívánnak helyette adni, megáll a megtévesztés, a csalás, és további más csatolható tényállásokra alapozva az ügyészségi feljelentés. Mindenkit csak kérni tudok, hogy ne hagyja magát, és a Liget Hotelt jelentse fel az őt ért sérelemért, kárért. Feljelentést mindenki otthon megfogalmazva, levélben megteheti, és postázhatja az ügyészség felé. Nem javasolta a rendőrséget az alkalmi tanácsadóm, mert . . . . . . . . . . . . . . nem javasolta! ! ! Aki pórul járt, az a teljes költségét követelje, mint az utazás, a megfizetett és nem teljesített szolgáltatás, és egyéb felmerült költségek. Mivel nem tudható az, hogy akin keresztül a Hotel Liget szolgáltatása lett vásárolva, az nem-e valamilyen érdekviszonyban áll-e a hotellel, így a feljelentésben az értékesítőt is be kell vonni. A hatóság feladata legyen az, hogy kiderítse a tényállást. Minősítésem: Egy ilyen magát Hotelnek nevező, ne lehessen a magyar turisztikai piac szolgáltatója. Mindent meg kell tenni azért, hogy ilyenek miatt a magyar állampolgárok negatívan ne minősüljenek itthon, és szerte a világban. Ez a közös érdekünk. Mert ilyenek miatt csak szégyenkezünk mindenütt.