[moderálva - a szerk. ] néven. A foglalt időpontunk 2013. 08. 07-2013. 08. 15-ig volt. Érkezésünk napjakor (2013. 08. 07) elszörnyülködtünk, (hiszen nem azt kaptuk amit a honlapjukon láttunk) már a szobákon, a vacsora első este még ehető volt, bár a tányérok, evőeszközök, poharak már akkor kivágták a biztosítékot. Töröttek, koszosak, nem beszélve a terítőkről. Aztán ez csak fokozódott. A svédasztalos reggelinek kikiáltott valami, durva volt, a legolcsóbb sütőmargarin felkockázva, a kakaónak kikiáltott dolognak köze nem volt a kakaóhoz, gyümölcslé gyanánt valami híg szörp volt, a felvágottak gyalázatok voltak, sajtnak nyoma sem volt. A vízforraló egy merő kosz és vízkő, bögrét kb. 20-at kellett felforgatni, hogy az ember legalább 1-et találjon ami nem annyira koszos. Én mint háziasszony tisztában vagyok vele, hogy kis pénzből is lehet ehető, normális ételeket főzni, az ottani "szakáccsal" ellentéteben aki a brassói aprópecsenyét rizzsel tálalták (bár mi előre megkérdeztük, hogy ugye hasábburgonyával van? ? ) : válasz: természetesen. . . . . ehhez képest rizzsel szervírozták, mire a férjem, bedühödött. . . aztán azt mondták, már készítiknekünk a hasábburgonyát (mire kihozták 2 órát várakoztunk). Ehhez képest zsíros lében úszott 3 kocka hús, főtt krumplival (fénykép mellékelve). Több vendég felháborodva szemlélte a történetet, és többen elhagyták a helyet idő előtt. Az Önök által nevezett "színvonalas" éttermükben bent este 7 órakor 45 fok volt, szakadt mindenkiről a víz, ugyanis a teraszra nem lehetett kiülni a kb. 150 db lódarázstól. A személyzet viszonylag készséges volt, bár tapasztalatlanok egy vacsora minimum 10 evőeszköz leejtése és tányérok törése, és tudomásom szerint bejelentés nélkül dolgoznak. A pénteki (2013. 08. 09) vacsorára három gyümölcslevest kértünk és egy burgonyalevest. A burgonyalevest a fiam ette, aki ezek után az egész éjszakát végig hányta( kértünk tiszta lepedőt, de azt sem tudtak adni, csak egy takaróhuzatot), majd reggel 6 óra körül elvittem az ügyeletre, természetesen gyógyszertár csak Nagykanizsán volt, így oda kellett mennem, aztán este vissza kellett vinni az ügyeletre mert semmi nem használt neki az a gyógyszer amit a doktornő javasolt. Újabb gyógyszert javasoltak, persze ismét Nagykanizsára kellett autóznom ( a gyógyszerek 6000. -ft-ba kerültek. Mivel akkor már 3 napja nem igen aludtunk a kosz, a büdös, és a bogarak miatt, így szombat reggel (2013. 08. 10)nyakamba vettem a várost, és elindultam szállást keresni, hogy legalább a gyerek(és mi is) ki tudja normálisan pihenni magát. Így szombaton kijelentkeztünk (tehát összesen 3 éjszakát bírtunk ki), az Ibusz irodától bérelt apartmannak (2 éjszaka) a költsége 27. 660. - volt. Hétfőn (2013. 08. 12) reggel a Városházán kezdtem, hogy a bejelentésemet megtegyem. Ott a hölgy bejelentést tett az Ántsz és a Fogyasztóvédelem felé. Természetesen jeleztem a problémát D. K. ügyfélszolgálati referensüknél [moderálva - a szerk. ], és a szallodakuponok. com -nál. A személyzettől kértem a vezetőség elérhetőségét, de sajnos nem kaptam segítséget. Kérem Önöket, hogy ezt a problémát szíveskedjenek orvosolni, hiszen emberek többségét károsítják meg . Természetesen kérem az általunk befizetett összeg visszautalását. Mi többször vásároltunk kuponos pihenést, de soha semmi probléma nem volt, azt kaptuk amit ígértek, sőt. . . . Az emberek nem azért vásárolnak ilyen oldalakon nyaralást mert igénytelenek, hanem azért mert pihenni szeretnének normális körülmények között. Mellékelem az összes dokumentumot, képet. Utóirat:
Tisztelt zalakarosi Polgármester Úr! Nagyon szeretjük a várost, többször nyaraltunk ott apartmanokban, de azt gondolom, hogy az ilyen helyeket nemhogy nem kéne engedélyezni, lebontani kellene a város renoméjának megőrzése érdekében.