Ezek után félve kerestük meg a szobánkat az elhagyott szellemépületben. A szőnyeg mocskos volt, lepedő helyett ágyneműhuzattal volt leterítve az ágy, nem volt meleg víz, a szobában nem volt törölköző, és alig volt valamennyi WC-papír. A recepción ezeket megreklamálva a kezembe nyomtak 2 törölközőt és egy tekercs WC-papírt. Az éjjeli lámpában nem volt izzó, de a konnektorba azért be volt dugva, hátha véletlenül belenyúlok és megráz az áram. Ezek után másnap tényleg kaptunk egy elfogadható minőségű szobát. Még hűtőnk is volt, és nem is számoltak érte felárat, gondolom ez volt a vigaszdíj az első éjszaka miatt, ott nem biztos hogy maradtunk volna tovább. A tévén egy magyar nyelvű csatorna volt fogható, meg egy német sportadó. Persze, nem takarítottak egyszer sem a 3 nap alatt, a WC-papírt is nekem kellett mindig a recepcióról elhoznom. A vacsora az éppen elfogadható kategóriát ütötte meg, nekünk az ízekkel nem volt gondunk (bár a levesek vizezettek voltak), az adagok nem voltak túl nagyok, viszont - ahogy mások is említették - többször nem azt kaptuk, amit rendeltünk, úgy tűnik az előre leadott rendelések ellenére sem siekrült mindig annyi adagot főzniük 1-1 ételből, hogy mindenkinek jusson, illetve arra is gondoltunk, hogy abból próbál a szakács kihozni valamit, amit éppen talál a konyhán, és egy kicsit hasonlít arra is, ami az étlapon volt. (Ilyen megoldás lehetett az elfogyott rántott szelet helyett felszolgát csirkecomb. ) Spagetti helyett penne tészát kaptam (ez volt a legkevésbé zavaró), tarhonya helyett rizst (ez már inkább), palacsinta helyett fagylaltot, fagylalt helyett befőttet. Az ördöglángosból hiányzott a hús, amire közölték, hogy ez "zöldséges ördöglángos". A zöldséget egy negyed paradicsom testesítette meg benne. Mi a 2 pohár bort is megkaptuk (persze csak 1-1 decit), igaz szóltunk érte, hogy jár. A tányérok ütöttkopottak, csorbák, nem kaptunk két egyforma tányért, poharat, de még egyforma szalvétát sem mindig. A reggeli viszont kritikán aluli, volt hogy csak parizer volt kirakva, sajt helyett pizzafeltét (műsajt) reszelve. Narancslé helyett mégcsak nem is szörp, ahogy egyesek tippelték, hanem jól felhígított Bolero italpor (vagy valami hasonló szörnyűség). Volt, hogy 15-20 percet kellett várni a kenyérre, vagy ami éppen elfogyott (pohár, bögre, tányér, felvágott). Egyszerre sosem volt minden, persze az 1 szem (néha 2) szerencsétlen pincér rohangált egyfolytában, de nem bírta. Volt hogy elfogyott a teafilter, és közölték, hogy nincs több(! ! ! ). A virsli is elég gyenge minőségű volt, a szalámiszerű valami pedig ehetetlen. Szerencsére ekkor gépsonkát is raktak ki, még az volt a legehetőbbbb kaja, meg amikor rántottát csináltak, látva az emberek egyre haragosabb elégedetlenségét, hogy a párizsi az összes kínálat. Szegény pincér folyamatosan szabadkozott a vendégek előtt, és elmondta, hogy a főnökség mindenen spórolni akar, ezért nem tudnak normális mennyiségű és minőségű reggelit felszolgálni. Fizetéskor ért a következő meglepetés: kint egy felirat a recepción, hogy aug. 16-20. között nem lehet majd SZÉP kártyával fizetni. - De jó, még csak 15-e van, akkor gyorsan kifizetem most. - Erre közli a recepciós, hogy most sem lehet. - Mindegy, akkor kifizetem bankkártyával. - Azzal sem lehet. Ekkor szállt el az agyam, kapott tőlem pár szép szót a recepciós, másnap pedig elmentem az automatához kp. -ért, mert a 21. században egy szállodában csak azzal lehetett fizetni. Senkinek nem ajánlom a szállodát. A régi (Thermál) épületet azonnal be kellene záratni, mert nem alkalmas emberi tartózkodásra, a konyhán (és az egész szállodában) pedig minőségi szemléletváltásra lenne szükség a vezetőség részéről. Nem értem azokat a hozzászólókat, akik azt írják, ennyi pénzért ennyi jár. Mi többször voltunk az elmúlt másfél évben hasonló áron kuponnal üdülni, de ilyet sehol nem tapasztaltunk, mindenhol megfelelő volt a szoba, a kiszolgálás és a kaja minősége/mennyisége is. Annak a hozzászólónak van iagza, aki azt írja, hogy az ajánlat kedvezmény nélküli értékét kell ilyenkor figyelembe venni, hiszen a szálloda azt vállalja, hogy az eredeti árnak megfelelő szolgáltatást nyújt neked kedvezményes áron.