Az ittjártam.hu alapján választottam ezt a helyet.
A hotel, a szoba tiszta, nem leharcolt, teljesen újszerű bútorzatú, azt kaptuk amit vártunk (plusz egy konyhafülkét, amibe hogy őszinte legyek távozáskor néztem be először és utoljára). Aztán az ott töltött napok során helyreállt a világ rendje: ez tényleg egy három csillagos hotel, de azt nagyon jól képes hozni, csak közben mindig azt a pluszt vártam, ami az első benyomás volt. Szóval azok a pici nüanszok (nem rosszindulatból írom, mert, ha legközelebb erre járok, biztos, hogy itt szállok meg, mert voltam már klasszisokkal gyengébben teljesítő négy csillagosban is, és igazság szerint ettől csak rosszabb 3 csillagoshoz volt szerencsém azon pár alkalommal, amikor ilyen kategóriában szálltam meg), inkább a vezetőség felé, apró észrevételként:
Véleményem szerint a wellness kissé zsúfolt, ha hétvégéről van szó. A jakuzziba gyakorlatilag kihalásos úton lehet bekerülni. Nem lehet az étteremben szobaszámhoz rendelni a fogyasztást, mindig pénztárcával kell étkezni menni. Nem nagy tudomány: egy aláírt cetli a fogyasztásról aztán távozáskor hozzácsapni a fizetni valókhoz. Apropó: előre fizetni egy hotelben 2017-ben? Tudom, olvastam, hogy 2 éjszakás vagy rövidebb foglalásnál ez a menet, de fura, bár gondolom, volt negatív tapasztalat, ami ezt indokolttá tette. Nincs hajszárító a szobákban, azt a recepción kell kérni, ahol úgy kaptuk meg, hogy lehetőleg minél hamarabb vigyük vissza, mivel nincs megfelelő mennyiség belőle, ha egyszerre többen szeretnének. Nem ment a fűtés, vagyis csak éppen langyos volt a radiátorcső, pedig a hétvégére lehűlés, eső volt prognosztizálva. Ez számunkra nem volt gond, nem volt kellemetlenül hűvös a szobában, bár távozáskor egy idős hölgy pont ezt tette szóvá, kérve a fűtés beindítását. A belső, kapuval védett, de elismerten nem őrzött parkolóért való pénz kérését kicsinyes dolognak tartom, tudva, hogy Zalakaros nem egy világváros amelynek belvárosában nincs elég parkolóhely. Bár a kártyával, számozott parkolóba történő besorolás jó ötlet. Ez a része tetszett. Étkezés: itt vártam volna azt a pluszt, ami jóval kiemeli a kategóriából a helyet a többi benyomás alapján: a vacsora két levese közül az egyik minden este "húsleves" alap (inkább leveskocka leves) volt más-más levesbetéttel. A három második fogást is szűk keresztmetszetnek tartom, igaz volt mellé négyféle savanyúság, kétféle desszert. Reggel a paradicsomot és a paprikát hiányoltam (tudom, drága mostanában a zöldség, de ez ne legyen mentség szerintem), viszont volt tepertő és bundáskenyér, amiket még máshol soha nem láttam. Viszont néha zsúfoltnak tűnt az étterem rész, első este nem is volt elsőre helyünk, de a személyzet igyekezett egy korban hasonló pár mellé beültetni, végül lett saját asztalunk. Viszont kérdéses, hogy a terem lefüggönyözött részét miért nem nyitják meg, ha a vendéglétszám ezt indokolja? És végül, ha már dicsértem a szobát, két apró észrevétel:
1. / tudjuk, hogy a hotelek minibárja a világ legnagyobb lehúzásai, de azért a fél literes ásványvízért, meg a két decis gyümölcsléért 400-400 ft-ot kérni hasonló pofátlanság, főleg, hogy sok helyen 1-1 üveg bor, vagy literes, másfél literes ásványvíz hozzátartozik a szobához érkezési kedvességként. 2. / lassan ideje lenne elfelejteni a képcsöves tévét:)
Hotel Napfény válasza
Tisztelt Vendégünk!
Köszönettel vettem észrevételeit, amelyet a nálunk töltött tapasztalatai alapján megfogalmazott! Őszinte öröm számomra, hogy valaki szubjektív/objektív véleménynyilvánítását a pozitívumok és negatívumok mérlegre tételével teszi meg!
Munkákban nagy hangsúlyt fektetünk a tisztaság biztosítására és családias vendéglátásra.
Szállodánk minőségi szolgáltatásaiért a minősített *** HotelStars színvonalon az elmúlt években nagyon sokat tettünk, de nekünk – mint mindenki másnak is – anyagi/befektetési korlátaink végesek. Lépésről-lépésre sikerült elérnünk a ** minőségről a magasabb kategóriába ugrást, mint szolgáltatásaink mennyiségének, minőségének emelésével, mind belső vizuális képünk újraformálásával, bár természetesen hiányosságaink még vannak, amikkel tisztában vagyunk és igyekszünk ezeket kiküszöbölni!
Bízom benne, hogy válaszom kielégítő és megnyugtató lesz az Ön számára, és remélem, hogy mindezek ellenére a jövőben is vendégeink között tudhatjuk.
Még egyszer megköszönve építő jellegű észrevételeit!
Pus Balázs ügyvezető igazgató
2017. április 29., Hotel Napfény, igazgató