/A takarítása, tisztasága kritikán aluli. Sz. . . . os WC, por lepett mindent, üres műanyag flakon az éjjeliszekrényen, tollas, szemetes padlószőnyeg és amit még nem néztünk meg. Ezért kértem a szoba újra takarítást. 3. /Pohár nem volt, szék is csak egy, pedig egy kétágyas szoba esetén alapkomfort lenne két szék. Az erkélyen lekopott festékű, kiábrándító korlát, feljött járólapok, pókháló, leszakad koszos függönyök. 4. /Folyosón az ágynemű huzatából kihullott tollak, szemét, por, kiömlött, megszáradt, kosszal lepett folyadékfoltok, leszakadt koszos függöny
4/a. /Kíváncsi lennék, az ANTSZ hogyan véleményezné a szálloda higénés rendjét? ? 5. /Személyzet: kedvesek de dilettánsak. A recepciósuk alig tud angolul, pedig ha kitették az EU-s zászlót s más nemzetek zászlóit, várva a külhoni vendéget, alapkövetelmény lenne az angol nyelv perfekt tudása
6. /Étkezés: csak reggeliztünk, ami átlagos volt, viszont tettük ezt koszos abroszon
S mindezért fizettünk 27. 800 forint + idegenforgalmi adót. Ezek a negatív tapasztalatok kicsit elszomorítanak, hogy ma Magyarországon, mint EU-s tagállamban ilyen a szállodai szolgáltatás. Ez nem fogja öregbíteni hírnevüket sem itthon sem, külföldön. Kérem, tájékoztassák az érintetteket a hiányosságokról, ha fontos a szálloda jó hírneve és a vendég! Üdvözlettel. Tóth Veronika egy csalódott vendég