Így,mint a hiénák. És visszaigazoltak egy egész más összeggel. Amikor telefonon felhívtuk őket, hogy beszéljük már meg ugyan személyesen és pontosítsuk az összeget, a befizetett százalékot, meg úgy egyáltalán. Egy kioktató,pökhendi hang felvette a telefont és annyit mondott: mondjuk gyorsan mit akarunk, mi a bajunk ,mert ő most épp vacsoráztat és miattunk több embernek nem tudja kivinni a desszertet. Különben is, mindent leírt az emailben , mi vagyunk a tudatlanok, ha nem tudjuk megérteni a szöveget. Ki akartuk fizetni az általuk követelt előleget is, hátha ezeknek ellenére jól fogjuk magunkat érezni, de itt jött a második forduló:Szécheny pihenőkártyával szerettük volna az előleget kifizetni. A SZÉP kártya oldal kért egy előrefizetési azonosítót, melyet a szállodának kell megadni,hogy én kifizessem az összeget. Fogalmuk sem volt,hogy mi ez. Az előző úriember annyit mondott, várjak, megkérdezzük egy harmadikat. FElhívott tehát egy újabb kollégát [moderálva - a szerk. ] és most figyelj: a két telefont egymásnak fordította, hogy kérdezzem meg én tőle, mit kell tennem. Én az egyik okosban, egy droid a másikban és csodálkozott a harmadik, hogy ez sípol. Vágod? Ez egy 3 csilis recepció! Ahol a recepcoós osztja a somlóit és nem ér rá a foglalást bevenni, valamint fogalma sincs, hogy mi a szálloda azonosító kódja. MOst inkább hagyom veszni az előleget,mert egy ilyen diliházba nem megyünk szerintem. Írtam az igazgatónak , aki tesz az egész sztorira, 24 óra alatt nem volt képes egy válaszemailt küldeni, hogy sorry. Ez a Walden HOtel Dobogókő. Inkább megyek a sodronyos turista házba, mint ide. Viszont a Szállodaszövetségnek és a FOgyasztóvédelemnek panaszt fogok tenni,illetve keresek egy szaftos női magazint, ahol újra elmesélem a sztorit, ahogy volt. Mert most sem hiszem el,hogy ilyen megtörténik ott, ahol piacról élnek a vendéglátósok.