Azaz találunk a szobában egy nagyon szép és kényelmes kanapét, amihez illene valamiféle, asztalt, asztalkát is mellé,- elé tenni, olyan gyakran előforduló esetekre, ha pl. egy pohár itallal, vagy kávéval leül az ember, akkor lehessen hová tenni a poharakat. Különösen, ha többen is vagyunk épp a szobában. . . A szálloda egyik erőssége az étterem. Nekünk ez 5* ! Négy nap alatt mindig kitűnő, ízletes, választékos és friss, finom kaják voltak, kedves kiszolgálás mellett. Talán egy javaslat, ha lehetne: a 19h-21h-ig tartó nyitvatartást, 22h-ig meghosszabbítani, az sokunknak kényelmesebb lehetne, akik pl. nyolc-fél 9 körül szeretnek lemenni és kényelmesen, beszélgetve, iszogatva vacsorázni, társasági fő-étkezés gyanánt. Sokat utazó társaság vagyunk, évi 4-5 alkalom külföldi és ugyanennyi belföldi, kifejezetten jó minőségű hotelben fordultunk meg évtizedek óta, de a vacsora általában este 10-ig szokott tartani. Végezetül: ami nem tetszett: a takarító személyzet "munkássága". Négy nap, három éjszaka alatt, általános napi takarítást nem tapasztaltunk. Hacsak azt nem számítom bele, hogy a szemetes kukát egyszer (! ) kiürítették. Az első napra bekészített 2 db. kávé kapszulát az első délután elfogyasztottuk. Ezután már sohasem érkezett több. . . A hűtőből, érkezéskor megittunk két palack ásványvizet, az üres palackok végig ott maradtak a szemetes kuka mellett négy napig, de újat nem hoztak többé. . . Olyan, hogy porszívózás, nem tudom volt-e, de lehetséges, amikor nem voltunk a szobában, bár nyomait nem nagyon láttuk. Az ágyneműhöz négy napig rajtunk kívül senki nem nyúlt, pedig egy 4*-os hotelben elvárható pl. az ágy megvetése. Amúgy négyen voltunk, két külön szobában, a másik pár is ugyanezeket tapasztalta. Összességében - ezeket az észlelt hiányosságokat leszámítva, amit remélem hogy javítanak majd, - a hotel kitűnő, jó hangulatú, modern enteriőrrel, kedves személyzettel, príma étteremmel és klassz wellness részleggel, szép helyen, normális árakon, szóval mindenkinek csak ajánlani tudom! !
Portobello Wellness & Yacht Hotel Esztergom válasza
Kedves Vendégünk!
Minden értékelés és észrevétel, mely vendégeink felől érkezik fontos számunkra, emiatt hálásak vagyunk, hogy vendégkérdőívünk kitöltésével Ön is hozzájárult ahhoz, hogy az általunk kínált szolgáltatásokról visszajelzést kaphassunk.
Köszönjük szépen kedves értékelését a személyzetet és a szolgáltatásokat illetően, illetve, hogy megosztotta velünk az utazásuk során tapasztaltakat a szoba takarításával kapcsolatban.
Szíves elnézésüket kérjük az okozott kellemetlenségekkel kapcsolatban és szeretnénk biztosítani, hogy a későbbiekben még nagyobb figyelmet fordítunk vendégeink elégedettségének biztosítására.
Bízunk benne egy elkövetkezendő esztergomi útjuk során visszatérnek szállodánkba!
2024. február 22., Portobello Hotel, Portobello Wellness & Yacht Hotel Esztergom