Gyenesdiás üdülőfaluban Keszthely és Hévíz közelében található családbarát szállodánk, a Balaton parttól 300 méterre, nyugodt környezetben. 39 m-es óriáscsúszdával, családi és felnőttbarát fürdővel.
Szépe tiszta volt a szoba, viszont a matrac nyekergős, eléggé ki volt feküdve, kényelmetlen volt. Jó fürdési lehetőség, kedves személyzet, finom ételek, szép ápolt udvar, nyuszik a kertben, egyszóval kellemes napokat töltöttünk itt, ár erték arányban jó volt, ajánlanám.
Kisgyerekekkel voltunk, és ezzel nem voltunk egyedül, úgy hogy kisebb hátrány, hogy a folyosón nagy volt a hangzavar, futkosás, nehéz volt pihenni és a kisbabát elaltatni így, mert a falak papír vékonyak, minden behallatszott. Az étteremben szerintem kissé drága az üdítőért elkérni 200 Ftot deciliterenként, illetve a billiárd asztal is pénzbedobós és a csocsóasztal is, így egy kissé "tejeltetős" érzésem volt.
A szálloda és a kertje nagyon szép. Viszont a játszószoba tele van törött és hiányos játékokkal, erre teljes mértékben ráférne egy felújítás. Inkább kerülje el az ember, ha ott van, és keressen más elfoglaltságot a gyermekekkel. A benti és kinti medencék szépek, a személyzet barátságos, kedves.
Alapjában nagyon elégedett voltam,pár dolgot kivéve! Játszószoba nem a legjobb,a veszélyes,lestrapált trambulinnal. Reggelinél az előző esti,vacsorai ételmaradékok az etetőszékek,asztalok alatt. A személyzet kedvessége jó. . . persze ez a munkahelyük. Viszont a főnökség és családja rideg,barátságtalan volt. . . ez zavart a leginkább.
Szép hétvége volt, bár a személyzet kicsit furcsa. . . ( Van, aki merev, más meg mintha bevett volna valamit ) Nem tetszett, hogy nincs arányban az ár/ érték arány. Én drágálltam a helyet, de az ételek kiválóak voltak. Családbarát, mert sok gyerek volt mikor voltunk. A szoba szép volt és nagyon tiszta! A fürdő igényes! A Balaton közel van! A környezet nagyon szép.
Tetszett a személyzet kedvessége, köszönet érte. Szimpatikus volt környezet igényessége, a szoba harmóniája. Javaslom a hideg vizes merülő medence mellé kiírni, hogy használat előtt szíveskedjen zuhanyozni - tapasztalatom szerint többen szauna után izzadt testtel használták.
A hotel szép környezetben, könnyen megközelíthető helyen fekszik. A parkolás megoldása eléggé furcsa, ugyan is csak jóval távolabb a hoteltől megoldható. Az igaz, hogy elvileg egész közel lehet menni autóval a bejárathoz (kb 200 M), de nagyobb forgalom idején ez eléggé nehezen kivitelezhető.
A szoba megfelelő nagyságú, berendezése megfelel a 4*-nak, azonban meglehetősen hűvös, a fali termosztát, csak dísz, mivel központilag szabályozott fűtés van és hiába próbáltunk melegebbet varázsolni, egyáltalán nem sikerült. Az ételek mennyisége és minősége is megfelel a hotel kategóriájának. A játszószoba egyenlőre még szép, bár a sok felnőtt nélkül ott kószáló gyerek már tett róla, hogy használhatatlanná váljon. A konditerem nagyszerű, sok szép, új gép van. A wellness kielégítő, bár telt ház esetén a finn szauna és a csak délután 3 órától üzemelő fényterápiás kabin meglehetősen kevésnek bizonyul. A sószoba szép, tágas, kényelmes. Maga a szálloda "gyerekbarátsága" révén nagyon zajos, a pihenés szinte kizárt az állandó kiabálás, ajtócsapkodás, rohangálás miatt. Az emeletei szobák egy részét csak úgy lehet megközelíteni, ha a vendég átszeli az étterem/lobby részt, hogy a lifthez juthasson, ez eléggé furcsa. A tulajdonosnő meglehetősen mufurc, barátságtalan.
A szálloda tiszta, a személyzet kedves és az ételek nagyon finomak voltak így majdnem minden rendben volt. Ugyanis a lefoglalt szobatípus helyet alacsonyabb besorolásút akartak adni, amit nem fogadtunk el, hiszen nem azt előlegeztük le. Miután megnézték a foglalásunkat megkaptuk a lefoglalt szobát.
Ez véletlen is lehetett, de a zárás fényében már nem vagyok ebben biztos. A négy éves fiam vacsorakor véletlenül lelökött egy tányért ami eltört és ezt 1000Ft-os áron ki akarták velünk fizettetni! Egy bababarát szállodában! Először annyira megdöbbentünk, hogy ilyen egyáltalán felmerül a vezetésben, hogy nem is értettük. De miután láttuk, hogy ezt a tulaj komolyan gondolja - ilyet komolyan gondolni egyszerűen SZÉGYEN -, közöltük, hogy ez véletlen volt, ráadásul a tányér fogyóeszköz, és egy egyszerű 100 Ft-os tányér volt. Természetesen nem fizettük ki, amit tudomásul vettek. Összességében kár ezekért mert egyébként elégedettek voltunk és tetszett is minden, de ez megdöbbentő volt.
4Személyzet
5Tisztaság
4Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
5Étkezés
5Elhelyezkedés
Wellness Hotel Katalin válasza
Kedves Vendégünk, Köszönjük visszajelzését, örülünk, hogy jól érezték magukat nálunk. A félreértés tisztázása érdekében szeretném tájékoztatni, hogy legmagasabb kategóriás exclusive két légterű közös előteres szobát kínáltuk az eredetileg lefoglalt kisebb egymásbenyíló szobás elhelyezés helyett.
Tehát nem igaz, hogy alacsonyabb kategóriát kínáltunk volna. Sajnos a kedves Vendégek által okozott kárért felelősséget kell vállaljanak, melyet a bejelentőlap kitöltésekor alá is írnak szállodánk házirendje alapján. Sajnálattal vettük tudomásul, hogy nem fizették ki az okozott kárt. Szállodánk magas színvonala nem engedi meg a 100 Ft-os tányérok használatát, ennél jelentősebb összegről van szó, a beszerzési ára Olaszországból jóval 1000 Ft felett van Nagyon sajnáljuk, hogy annak ellenére, hogy az Önök részére a távozás napján még a délutáni ingyenes parkolást is biztosítottunk, valamint magasabb kategóriás szobát is kínáltunk ilyen negatív véleményt ír szállodánkról, az Ön által okozott kár meg nem térítése mellett. A szálloda egyik recepcióján dolgozó kollegát pedig tulajdonosnak feltételezni majd „tulaj” megnevezéssel nyilvános fórumon megírni, nem etikus számunkra.
Üdvözlettel: marketing manager
2014. június 18., Wellness Hotel Katalin, HotelKatalin
A szálloda nagyon szép, a hely csodás, a tárgyi feltételek abszolút gyerekbarátak. Ám mégsem ajánlanám másnak. S hogy miért nem? A vezetőség (legalábbis bemutatkozás híján annak vélt) étkezéshez történő hozzáállása hagy "némi" kivetnivalót maga után. Kérdem én, mennyit tud enni egy kisbaba és egy kisgyerek reggeli és vacsora alkalmával?
Természetesen nem sokat. Hiszen vagy "nem ér rá" izgalmában vagy alapvetően egyszerre csak minimálisat eszik. S mit csinál ilyenkor egy édesanya? A félig elfogyasztott szendvicset (amit úgyis kidobnának) becsomagolja és elteszi kicsit későbbre. Csakhogy ez a "cselekedet" a fent nevezett szállodában eget verő bűnnek számít. Olyannyira, hogy a szálloda vezetője a többi vendég szeme láttára pakoltatja (pakoltatná) ki a kissé meglepődött szülőnél levő babatáskát. A nem kevésbé felháborító és kedvesnek éppen nem mondható viselkedés nem tartozik a gyerekbarát jelzőhöz. Kedves, empatikus magatartás, diszkréció vagy éppen egy mosoly még egy vezető viselkedésében is elvárt lenne.
Az ittjártam.hu alapján választottam ezt a helyet.
2016. 2. 21. délután a szálloda honlapján keresztül szerettem volna ajánlatot kérni a következö hétre beleértve a hétvégét is /3 éjszakára/. Mivel a rendszerük nem müködött felhívtam a szállót. /a mobil számon senki sem jelentkezett/ Ez 15. 20. -ó kor volt. Több mint 5 percet beszéltünk, megegyeztünk a pontos idöpontban, szobatipusban árban stb.
Au uriembernek, kb. . a recepciósnak az volt a kérése hogy ezt erösítsem meg e-mail ban is amit pár percen belül elküld nekem. Ez egy hete volt, de sajnos az e-mail a mai napig nem jött meg.
Ajándékba kaptuk a nyaralást szüleimtől, melyre Ők is elkísértek minket. Már többször voltunk a szállodában, eddig mindennel meg voltunk elégedve, de most nagy csalódás ért minket. Bár az ételek minősége sem olyan volt, mint korábban (zsíros ételek, előző napi vacsora reggelire kitéve változatlan formában), de a fő gond még sem ez volt.
Történt ugyanis, hogy kijelentkezéskor elkövettem azt a hibát, hogy külön szerettem volna kifizetni a szobánkra terhelt fogyasztást. A recepción dolgozó szállodavezető hölgy kioktató hangnemben közölte velem, hogy ez nem lehetséges, várjuk meg az édesapját (a többit ő fizette) és különben is más is szeretne itt fizetni. A számlázó program hiányosságát (osztott fizetés? ) még csak megértettem volna, de a kioktató hangnem meglehetősen felpaprikázott így közöltem a hölggyel, hogy amennyiben csak a pénzt akarja látni, hát legyen, várjuk meg édesapámat és elhagytam a recepciót. Persze pakolás közben piszkált a dolog és odamentem egy szintén ott dolgozó úrhoz, hogy árulja el nekem a hölgy nevét és beosztását, mert panaszt szeretnék tenni. Erre annyit mondott, hogy szívesen segít, de most dolga van. Vártam 5 majd 10 percet, de amikor az utánam érkezőket is kiszolgálta helyettem, elhagytam a szállodát. Természetesen nem hagytam annyiban a dolgot és írtam egy panaszos e-mailt, melyet most nem tennék közzé, de a vége az lett, hogy a szálloda egyik vezető beosztású munkatársa tisztelettel visszautasította a reklamációmat, panaszkodásnak minősítve azt. Még most is értetlenül állok a dolog előtt. Kedves, tapintatos alkalmazottak, pökhendi, kioktató vezetőség?
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.