Sajnos már második alkalommal kell csalódottan távoznunk! Mindkét alkalommal kuponnal érkeztünk. Az első alkalommal lefoglaltuk a szállást,mivel étel érzékeny is volt közöttünk kérték mindenképpen jelezzük emailben hogy feltudjanak rá készülni.
Oda érkezésünk napján újra szóltunk hogy akkor a megbeszéltek szerint elküldtük hogy 1 fő glutén mentes étkezés és szeretnénk szólni most is hogy ez nagyon fontos (aki érzékeny nagyon jól tudja mennyire). Persze minden rendben lesz nincs miért aggódnunk. Majd közölték nincs az árban a köntös,illetve a szauna sem. A kiküldött emailben az szerepelt hogy minden benne van,amit természetesen meg is mutattunk. Amire a válasz az volt hogy akkor rossz emailt küldtek el sajnos,de akkor itt van a köntös (majdhogynem hozzánk vágva)! Jó nagy levegő ,biztos rossz napja van szegénynek na meg tévedni emberi dolog! Elérkezett a vacsora ,természetesen nem tudtak rólla hogy glutén mentes étkezésre lenne szükség! Végül egy kőkemény sületlen kacsacomb jutott . Másnap reggel ,újra ugyanez a procedúra mert más a reggeliztető személyzet,újra elmondani és kérni. . . Már az ember elég kellemetlenül érzi magát amiért mindig szólni kell. Gondoltuk semmi baj adunk még egy esélyt ennek a helynek. Következő utazásunk 2 hónappal később történt,ott már tudtuk: köntös illetve szauna térítés ellenében,illetve mentes étkezés talán megoldható. Vásároltunk szaunajegyet, ha már lúd legyen kövér. Este 6 kor gondoltam na akkor eljött a szaunázás ideje. . hát majdnem. . a szaunában 55 fok volt,nem hogy átsem melegszik az ember megsem izzad. Szóltam a kishölgynek hogy ugyan már mi történt mert ez nem épp egy szaunázási hőfok,és ha lenne kedves vizet hozni vagy adni egy dézsa vizet. Sajnos csak ők locsolhatják vízzel és a vendég nem ,de ők sem sokat. :( :( :( Hát jó. . . Másnap 11 órakkor gondoltam megpróbálom újra ezt a szaunázást most tuti jó lesz. . . Nos 40 fok volt! Kimentem újra szólni hogy ez a 40 fok ez mégis micsoda és fog ez változni vagy mire számíthat az ember lánya? ? ? Sajnos nehezen melegedik és maximum 60 -65 fokos lehet a finn szauna. Következő lépéseim a recepció felé vettem,ahol egy bajszos öreg Úr volt a pult mögött. Elmondtam neki a véleményem: hogy ha már kifizettem 5 ezer ft ot külön a , akkor mondjuk lehetne mégis olyan a hőmérséklet amilyennek kellenne lennie? ! ? A válasz a következő volt:Ő ezzel nem tud mit tenni,sajnálja (amivel tele a padlás). És írjak az igazgató Úrnak egy panasz levelet :) Nem nem szeretnék írni,mert nem vagyok kíváncsi az elnézését kérem című levélre és ezzel le van tudva az egész! Hanem talán megoldást kellenne keresni! Az egyetlen pozitívum amit tudnék mondani az a takarító személyzet ,illetve a reggeliztető szőke hölgy valamint a gyógyvíz!
A hotel tipikus példája a szocreálnak. Akinek ez bejön, élvezni fogja. A hotel környezetében magas a gaz és senkit nem zavar. A hotel érdekeltségébe tartozó, vízparti közösségi terület büszkén hirdeti, hogy 200 milliós uniós támogatásból készült, de áll benne a gaz, nincs befejezve a színpad, ami legalább balesetveszélyes, nemkülönben a telepített villanyoszlopokon lógó vezetékek.
A hotel személyzete szívességet tesz, hogy szóba áll a vendéggel. Már a fürdőköntös megszerzése is egy kisebb kalandtúrával ér fel, ugyanis nem készítik be, pedig fizetős, de legalább Tolnát-Baranyát be kell járni érte. Az ételek közepesek, a fürdő szocis külső vendégekkel. A városban kettősség van, drága pénzért rosszul kivitelezett projektekkel, hol szép parkok, hol méteres gaz. A folyóparton annyi szúnyog, hogy 5 perc után felejtős volt a séta. Nem megyünk vissza.
Nem jutottunk el a szállásfoglalásig, mert ajándék kuponnal foglaltunk volna, de telefonon közölték, hogy ha teljes áron el tudják adni a szállást, akkor nem fogják nekünk adni, féláras kuponnal. Szóval csak a "maradék" időpontból válogathatunk, ami nem kellett senkinek. Értem az üzleti logikát, de hogy ezt nyíltan megmondják a vendégnek, az több, mint felháborító. Hagytuk veszni a kupont.
Nem sok pozitív dolgot tudok írni erről a szállodáròl. Megérkezésünkkor mär nem az fogadott amiben e-mailben és telefonon megegyeztünk. Nem azt az összeget akarták velünk kifizettetni. Kettő órára érkeztünk a szobánk nem volt készen így felajánlottak egy másikat. Belementünk,elfogadtuk.
Másnap gondoltuk ebédelünk egyet,rendeltünk 2 csontlevest a gyerekeknek ami büdös és zavaros volt. Visszavitettük és természetesen elnézést kértek,hogy igazunk van a leves romlott volt. Vacsorára már le sem mentünk,mert nem akartunk további negatív élményt. Távozáskor közölte a recepciós hölgy,hogy még kellene fizetnünk a nagyobbik gyermekre felárat mert azt elfelejtették felszámolni érkezéskor a 2 éjszaka árába. Még hozzá tenném,hogy a szobában kb18 fok volt ami nekünk jó de két kisgyermeknek szerintem hűvös. Ja és a szobában a fürdés előtt kB fél òrával hamarabb kell megengedeni a meleg vizet mire langyos lesz. Nekünk borzalmas 2 nap volt.
Sajnos ha nagyon szeretném sem tudnék sok jót írni a szállásról. személyzet csak úgy van ha nem köszönsz akkor ők sem igaz alig vannak egy páran gondolom túlterheltek fáradtak. recepciós hölgy csak akkor tette le a telefont mikor már többen álltunk ott és kérdezte mit szeretnénk, valamelyik családtagjával beszélt mert azt ecsetelte mi lesz otthon vasárnap.
. . . fürdő egész jó tiszta nincs sok ember élvezhető. de ami kritikán aluli az az étterem. . . talán a reggeli ami azt gondolom hogy ételnek nevezhető a svédasztalosnak csúfolt vacsora az valami botrányos. . . péntek esti vacsora egy-egy része még ehető de szombaton szinte minden ehetetlen volt. de ami mindent vitt az a pénteki magos csirkemell újra panírozása és sütése kukoricapehelyben ahol még lehetett látni az előző este magos panírját. . . kár érte pedig ennyi pénzért nem lenne rossz de . . . . . . . . . . . . .
Update: sajnos előző hétvégén elég csalódottan távoztunk az étteremből , pedig eddig nagyon szerettük. Délután 2 körül tértünk be ebédelni. Többen is voltak az étteremben, a sok emberre összesen 2 (! ! ) felszolgáló volt. 10 perc várakozás után szóltunk, hogy szeretnénk rendelni, ha lehet.
A hölgy nem túl kedvesen közölte, hogy nincs étlap, ki is van írva hogy most csak menü van. Jó, akkor 2 menüt kérünk. Aztán jött a hölgy, hozott evőeszközöket (mert még nem volt leszedve az asztal). Elém még nagy kapkodva lerakta, majd a páromnak odanyújtott egy maréknyi evőeszközt, hogy rakja már le magának. Aztán még oda is intett neki, hogy a villát a másik oldalra rakja. Hát nem volt valami vendégbarát viselkedés. A menü finom volt. Az adag is egész nagy. Épp ezért desszertet már nem is kértünk, illetve mondtuk, hogy már nem szeretnénk kérni semmit. Ennek ellenére nem következtette ki a hölgy, hogy akkor a számlát viszont szeretnénk kérni. Miután a Párom odament a pulthoz, pár perc múlva csak megkaptuk. Annak ellenére viszont, hogy nem kértünk desszertet, ugyanannyit fizettünk a menüért. Nyilván nem ez volt az oroszlánrésze a dolognak, de egy pozitív dolog lett volna, a többi negatívum után. Reméljük csak egyszeri eset volt ez, mert egyébként ilyet nem tapasztaltunk még. Az viszont biztos, hogy a nyári szünet utolsó hétvégéjére nagyobb létszámú személyzettel kellett volna számolniuk. Illetve az is, hogy az a 10 másodperc, amíg lerakom a vendég elé az evőeszközöket, nem akkora veszteség, mint ha illetlen vagyok a vendéggel azzal hogy a kezébe adom és még rendre is utasítom.
Egy csaladi összejövetelt rendeztünk,a szekek tavol egymastol,beszelgetni nem tudtunk,1 oras kesessel jött a fö fogas,minden langyos volt,a pincerek baratsagtalanok voltak,a recepcios hölgy pedig egyenesen szörnyüen viselkedett. Aki nem szereti a vendegeket,az ne alljon a recepcional,szerintem! Soha többet nem megyek ide es nem ajanlom senkinek.
Két éjszakát töltöttünk a Termálhotelben. Az étterem és a konyha megfelel egy három csillagos szállodának. A szálloda tiszta, modern, kellemes, a szobánk tágas volt - túlontúl is. A recepció csapnivaló. Ha nem kérdezünk rá mindenre nem kapunk tájékoztatást. Például senki nem közölte, hogy a Termál résznek szánt uszodában kötelező az úszósapka.
Persze 400Ft-ért meg lehet vásárolni, kár hogy tucatnyi van otthon. Szintén nem tájékoztatnak arról, hogy fürdőköpeny nem jár a szobához, azt külön kell kérni. A SZOT szállókat idéző módon komplikált kiváltás során sem említik, hogy ez bizony 1000 Ft-ba fog kerülni a számlán. Nem tétel, de a tájékoztatás elmarad. Székely ember bőbeszédűségével rendelkeznek a recepciósok. A szálloda jó lenne, de ezzel a személyzettel max 1,5 *.
Sajnos nem tudok jót írni mert ilyen nem volt, hogy a hűtőért fizetni kell és a fürdőköpenyért is. Nem volt elfogadható az ellátás sem, a recepciósok is nem voltak túl kedvesek, nem ez lesz a legjobb szálloda ahol jártunk
Szeptember végén voltunk öt éjszakát poloska inváziós időszak közepén. A szobákban ablaknyitás, ezáltal szellőztetés kizárva, erre írásban is figyelmeztetett a szálloda. De az ablakon szerintem megmagyarázhatatlan és érthetetlen okból nincs szúnyogháló. Maradt a folyosó felőli "szellőztetés".
A svédasztalos reggeli megfelelő, de a vacsora hagy némi kivánnivalót maga után. Hagyján hogy marha és vad nem volt, hisz három csillagos hotelról beszélünk, de hogy egy a Tiszától száz méterre levő konyhából öt nap alatt nem kerül ki hal egyszer sem semmilyen formában, számomra szintén érthetetlen és magyarázhatatlan kategória. Maradt a sertés és baromfi, ami viszont meghaladta a szakács képességeit. Ennyi szárazra főzött és sütött húst még nem sikerült öt nap alatt rágcsálnom sehol. A pincérek és a személyzet udvariasak, a tisztaság kiváló, a víz és a welness tökéletes.
Az értékeléseket az Ittjártam.hu felhasználói írták, és nem feltétlenül tükrözik az Ittjártam.hu véleményét.
Ön a tulajdonos, üzemeltető?
Használja a manager regisztrációt, ha szeretne válaszolni az értékelésekre, képeket feltölteni, adatokat módosítani! Szívesen értesítjük arról is, ha új vélemény érkezik.