) helyére egy kis konditermet és kizárólag a szállóvendégeknek egy saját termál medencét. Ezek nagyon hiányoztak. Persze, korlátlan átjárás van a gyógyfürdőbe, de az meg valami borzasztóan zsúfolt volt. Szűk levegőtlen helyek, kis medencék, kevés élményelem, olyan elrendezése és túlzsúfoltsága van az egész fürdőnek, hogy egyszerűen nem volt kedvünk átmenni, max. este, amikor már nem voltak annyian. Nincs tér, mindent beépítettek valamivel. Tiszta labirintus. De vissza a hotelbe. A szoba kellemesen berendezett, jó a matrac és az ágynemű, szép a fürdőszoba, bár küzdöttünk kicsit amíg az elszívó üzemképes lett. A terasz sajnos egy belső (gazdasági) udvarra nézett, nos itt is tükröződött a túlzott beépítettségből adódó hátrány. Az étkezéssel maximálisan elégedettek voltunk, nagyon ízletes és rendkívül választékos, sokféle finomságot készítettek, a séfnek külön dicséret jár! Persze, mi igyekeztünk elkerülni a tömeget, mert akkor bizony sorba kellett állni a rövid pultnál. . . A pincérek lehetnének kicsit figyelmesebbek, sokat jelentene pl. ha előre köszönnének. És végül az, amivel kezdenem kellett volna. Háklis vagyok arra, hogyha a legszebb szállodát elszúrják egy pocsék recepcióval. Szerintem nem ezen kellene spórolni, mert az első benyomás nagyon fontos. A recepciós személye, megjelenése, viselkedése meghatározó egy újonnan belépő vendégnek. Hisz a pult mögötti személy képviseli a szállodát, tükrözi a színvonalat - főszabály szerint. Esetünkben egy érdektelen, szétszórt fiatalember kb. nulla tájékoztatást adott, egy ideig azt hittem, csak helyettesíti a recepcióst, de kiderült, ő maga az. . . Összesenjében csillagainak megfelelő, korrekt ár/érték arányú hotel, melyet kis odafigyeléssel még jobbá lehetne tenni. Remélem, ha a vezetőség is olvassa soraimat, építő jellegű kritikaként fogja fel, annak szántam. Bár a településre valószínűleg nem mennék még egyszer, mégis ajánlom a hotelt a csendes, szép, kényelmes dolgokra vágyóknak.