Átlagos
2015. augusztus 20.gyerekekkel járt itt 35 Mikor elfoglaltuk a szobát, akkor vettük észre, hogy nincs klíma a szobákban. Szerintem a klíma alapvető dolog egy szállodában. Ezért is voltunk úgy vele, hogy mindegy hogy a szoba fekvése, hogy utcára, vagy a parkba nyílik,de nem így volt. Az utcafronti szobánkban,nem lehetett ablakot nyitni, mivel olyan nagy utcazaj volt, hogy még a tv-t sem hallottunk.
Majd jött a következő csalódás: este, 22-óra magasságában, az ágyon fekve éreztük, hogy valahonnan csöpög a víz ránk. Kiszálltunk az ágyból, és akkor vettük észre, hogy az ablak felett a mennyezetről, folyik be az esővíz, a cuccaink eláztak, amit bőröndben tárolva az ablak alá tettünk sajnos. A padlószőnyegből tucsogott a víz, az ágyunk egyik oldala is használhatatlanná vált, úgy átázott a rá folyó, csöpögő víztől. Szóltunk a recepcióra, hogy küldjenek fel valakit, nézzék meg, hogy elázott a szobánk, a plafon is merő víz volt,átázott a gipszkarton illesztésnél. Erre felküldtek egy biztonsági őrt, aki közölte, hogy nem tud mit csinálni, adott egy halom törölközőt, és elterítette oda, ahol folyj be a víz,és kérte reggelig a türelmünket, majd jó éjszakát kívánva elment. :)
Másnap reggel, senki nem jött fel megnézni a szobánkat, viszont a szállodaigazgató Úrral sikerült beszélnünk. Áthelyeztek minket egy másik szobába, majd 5000 Ft -ot elengedett az előző éjszakai szobaárunkból. :) Igaz, egy fél bőrönd ruhánk elázott, egész éjjel nem aludtunk, a kétszemélyes ágyon kuporogtunk, mivel az ágy fele elázott. Erre 5000 ft-jóváírást kaptunk. Ez nevetséges. Nem vártam volna el, hogy ingyenes legyen arra az éjszakára a szobánk, de azért valamilyen szinten, többet vártunk volna, egy ilyen szállodától. A szállodavezető fel sem jött megnézni, milyen állapotban volt a szobánk! Szerintem ez lett volna a minimum, na meg az, hogy az elázott ruhákat leviteti a mosodába, egy szárításra legalább. Nem vagyok egy kekeckedős típus, Én is szállodában dolgozom, (5 csillagosban), ezért az esetleges hiányosságokkal nem is szoktam foglalkozni, mivel emberek vagyunk, tévedhetünk. De itt a szálloda Igazgatójának a hozzá állását tartom kicsit nemtörődömnek! Egy szállodára, és mindenre, folyamatos fejlesztésre, javításokra, modernizálásokra van szükség, hogy lépést tudjon tartani a mai elvárásoknak! A személyzettel semmi kifogásolnivalónk nincs. Zárásként csak annyit tudok mondani, hogy többet nem megyünk oda!
4Személyzet
4Tisztaság
2Ár / érték arány
2Kényelem
3Szolgáltatások
4Étkezés
2Elhelyezkedés
Erzsébet Park Hotel válasza
Kedves Vendégünk!
Engedje meg, hogy észrevételére, panaszára ezúton válaszolhassak. A jobb érthetőség kedvéért szeretnék egy két tényállást pontosítani annak érdekében, hogy mindenki számára érthető és világos legyen, mi is szolgáltatta a panasz levelének okát, tartalmát.
Reklamációs levelét „anonim” módon névtelenül fogalmazta meg, természetesen ez Önnek szíve joga. Ez egy kicsit meglepett, mivel ahogy írni tetszik, Ön egy 5 csillagos szállodában dolgozik, tehát „szakmabeli” és a szakmában ez nem elterjedt szokás. Mivel nem régen történt az eset és erről jegyzőkönyveket is készítettünk belső használatra, gyorsan sikerült feleleveníteni az esetet. Önök, mivel két gyermekkel érkeztek két darab két ágyas szobában kerültek elhelyezésre. A megrendelő és a visszaigazolásban szereplő szolgáltatásokkal. Az Erzsébet szárnyban a szobáink nincsenek felszerelve légkondicionálóval, ez nem is szerepelt az ajánlatunkban és a visszaigazolásban sem.
A 3 csillagos szállodák is felszerelhetőek légkondicionálóval, de ez nem alapkövetelmény. A Zsuzsanna szárnyban viszont a teljes épület légkondicionált. Ajánlhatom, hogy legközelebbi érkezésük esetén ebben a szárnyban foglaljanak szobát, amit a munkatársaink, szabad kapacitás esetén készséggel fognak az Önök rendelkezésére bocsájtani.
2015. 08. 17-én késő este 21. 40 órakor jelezték a kollégáim, hogy az egyik szobájuk, a rendkívüli orkánszerű széllel érkezett heves esőzés miatt, egy műszaki meghibásodás következményeképpen beázott, a mennyezet és az ablak feletti részen. A személyzet azonnal intézkedett és az éjszakai időpont, valamint a vihar miatti korlátozott lehetőség ellenére igyekeztek minden elvárhatót megtenni, hogy csökkentsék az Önök kellemetlenségét.
Mivel teljes telt házzal üzemeltünk ezért nem volt lehetőség másik szobát biztosítani erre az éjszakára.
Másnap reggel én személyesen beszéltem az Ön kedves férjével és felajánlottam egy, addigra megüresedett, másik szobát továbbá, hogy mind a két eredeti szoba árából 10% kedvezményt tudunk biztosítani arra az éjszakára. Tehát a gyermekek szobájából is, ahol egyébként semmilyen kellemetlenség nem történt. Az Ön kedves férje elfogadta az ajánlatomat és semmilyen további kérést, igényt nem támasztott a szállodával szemben, azt sem jelezte, hogy Ön vélhetően nem fog egyetérteni egyezségünkkel. Két hét elteltével, visszamenőleg sajnos már nem tudjuk kielégíteni az esetleges akkori igényeiket, kéréseiket. Amennyiben lett volna, mi azt természetesen készséggel megtettük volna. Célszerű volna a jövőben a problémát, esetleges további igényeket a helyszínen jelezni, hogy esélyünk legyen kielégíteni azt
A szobaszámla módosított, kedvezménnyel történő terheléséről a kedves férjének kérésére azonnal, ott helyben, közösen intézkedtünk a szálloda Front Office Managere felé.
A műszaki hiba okát, feltárását én személyesen a szálloda műszaki vezetőjével együtt tettem eleget és ezt követően a hiba kijavítása is megkezdődött.
A vihar és ennek következtében történt beázás miatti kellemetlenségért ismételten elnézést kérünk.
Nagyon köszönöm, hogy megtisztelt észrevételével, de úgy érzem, ez a kis kiegészítés teszi teljessé a valós képet.
Mi továbbra is nagy szeretettel várjuk önöket a jövőben is a szállodánkban és bízunk benne, hogy akkor nem lesz semmilyen olyan körülmény, amely megzavarná pihenésüket.
2015. augusztus 31., Ferenczi László, Erzsébet Park Hotel