A fürdőköpenyeket végül egy poros szekrény aljában megtaláltuk, de ebből is az egyik szakadt volt. Mondanom sem kell, hogy már ez megalapozta a negatív hangulatot, amit a szoba állapota csak fokozott. A nászutas szobában a szőnyeg koszos, kopott, a bútorok elhasználódottak, a masszázskád feletti tükör koszos, festékes volt. A wc közvetlenül a kád és így a szoba mellett volt, aminek az ajtaja alatt volt egy legalább 30 cm-es hézag és nem volt sem ablak, sem szagelszívó, így a wc-t szellőztetni kizárólag a szoba irányába lehetett. Emelett még egy légfrissítőt sem voltak képesek bekészíteni, ezt is magunknak vettünk, amit aztán ott is hagytunk, növelve ezzel a szoba értékét. A kád előtti polcos tárolót majd megette a rozsda és elhanyagolt, vízköves is volt. A társalkodó helyiségben a bekészített francia kártya pakli hiányos volt, így használhatatlan, a csocsó asztal használhatatlanul ragadt, szerintem még sosem volt olajozva. Van egy ütött kopott rex asztal, aminek koszos, szakadt a posztója és a négy égtájból három irányába lejt az asztal. Ezt a lejtést valamennyire megoldottuk úgy, hogy én megemeltem az asztalt, feleségem pedig áttekerte a lábakat, kb. 8 kísérlet után sikerült is beállítani, de nem gondolnám, hogy ez a vendégek feladata lenne. A rexasztalhoz tartozó dákók végéről hiányzott a műanyag, kréta pedig sehol (ezek általában egy talponálló kocsmában is rendelkezésre állnak, de egy 4 csillagos hotelben úgy látszik nem sikerül erre odafigyelni). Igazából annyira nem is volt bosszantó a társalkodó elhanyagoltsága, mivel ebben a helyiségben nincs légkondicionáló, de még csak egy ventilátor sem, így 30 percnél tovább nem nagyon lehet ott megmaradni. Az ételek a reggelinél és a vacsoránál kifejezetten ízletesek voltak, a választék azonban nagyon szegényes, ötlettelen. Azt az ember megérti, hogy a vacsora árában nincs benne az italfogyasztás (bár a legtöbb hasonló árfekvésű hotelben ez alapnak számít), de voltak akik csak egy kancsó vizet kértek, de azt sem kaphattak, mert nem szerepelt az itallapon. Ehhez képest mi citrommal kértünk kólát, amit meg is kaptunk (érkezéskor rendeltük és első este a vacsora végére, második este már kb. a vacsora felénél megkaptuk) Minden este ezt rendeltünk a citrom mennyisége pedig arányosan csökkent. Első este még 2 gerezdet kaptunk, utána már csak egy karikát, aztán egy felet, aztán végül ketten egy felet félbevágva. Ami azonban felháborító volt, hogy az egyik alkalommal mosogatószeres pohárban kapta meg a feleségem a kóláját, konkrétan szappanbuborékok jöttek ki a pohárból, ahogy töltötte az üdítőt magának. Ezt jeleztük a pincérnek, aki szólt a korábbi italt felszolgáló hölgynek, aki bocsánatkérés helyett arrogánsan közölte, hogy most itt marad, ameddig kitöltjük az italunkat, megnéz felhabzik-e. Amennyiben ez önmagában nem lett volna elég, a második este, hogy egy kis friss levegőt engedjünk be, kinyitottuk bukóra az erkélyajtót, ami maximum 20-30 percet lehetett nyitva, ameddig mi átmentünk a már említett csodás rexasztalhoz. Ezalatt az idő alatt elképzelhetetlen mennyiségű szúnyog és szárnyashangya lepte el a szobát az erkélyen keresztül. Én korábban még hasonlót sem láttam, konkrétan foltokban fekete volt több helyen a fal a hemzsegő rovaroktól. Ezt követően jeleztem a recepción a problémánkat, ahol a vezetőség szavait tolmácsolva többször is elhangzott, hogy hát ez a Duna part, sok a szúnyog, napközben kéne ablakot nyitni. Jeleztem, hogy nem gondolnám, hogy 35 fokban napközben lenne értelme szellőztetni. Elsőre felajánlották, hogy adnak rovarírtót, de egyrészt nem szerettem volna a nászutunk második estéjét azzal tölteni, hogy rovarokat fújkálok chemotoxszal, másrészt ha meg is teszem utána nem szívesen üldögélnék a rovarírtóval telefújt szobában. A recepciós jelezte, hogy sajnos csak egy nászutas szobájuk van, így ugyanolyanra nem tudja cserélni, de fel tud ajánlani egy alacsonyabb árfekvésű, de hasonló kategóriájú kisebb szobát a második emeleten. Ezt választottuk, mert bár a szoba tényleg kisebb volt, de meglepő módon tisztább és jobban felszerelt, mint a nászutas szoba (volt elhúzható fakeretes üvegfal a fürdő és a szoba között, a nászutasban csak egy függöny, normális ajtó volt a mellékhelyiségen és volt szagelszívó is). A wellness részleg alapvetően jónak mondható, de az látszott, hogy ha a Hotel teltházzal vagy legalábbis több vendéggel üzemelne, akkor kevés lenne, de így, hogy nem voltak sokan, így a wellnes részleg legalább használható és élvezhető volt. A személyzetet a kinti bárban és a wellnes részlegen azonban külön kiemelném. Ők rendkívül figyelmesek és kedvesek voltak, mindent megtettek, hogy az amúgy katasztrofálisan induló nászutunk jobbá váljon. Távozáskor jeleztem a recepción, hogy tekintettel arra, hogy kifizettünk 4 éjszakát a nászutas szobára, de ennek csak a felét tölthettük ott, a maradékot viszont egy jóval olcsóbb kategóriájú szobában, így ennek megfelelően szeretnénk fizetni is. A recepciós felhívta a vezetőséget, akik hihetetlenül pofátlan módon annyit üzentek, hogy az, hogy nyitva marad az ablak, az nem a hotel hibája, így a teljes nászutas árat kell kifizetnünk, nem adnak semmiféle kompenzációt. Nem gondolnám, hogy egy 4 csillagos hotelben, ami ráadásul a Duna közvetlen partján fekszik (erre többször felhívták a figyelmünket), luxuscikk lenne egy szúnyogháló, főleg, hogy a nászutas szoba az épület központjában helyezkedik el és ide kerültek fel a figyelemfelhívó led csíkok is, valamint a parkoló lámpája is ezt az erkélyt világítja meg leginkább. Összefoglalva megdöbbentő az a hozzállás, amit a vezetőség megenged magának. A vendéglátás alapjai sincsenek meg, kicsinyes dolgokkal rontják folyamatosan a vendégélményt és veszítik el ezáltal a korábbi és a leendő vendégeiket is. A Hotel a 4 csillag ellenére olyan benyomást kelt, mint amit felépítettek a 80'-as években és azóta hozzá sem nyúltak. Nekünk biztosan az első és az utolsó alkalom volt, hogy ide foglaltunk szobát. Egy biztos, emlékezetessé tették a nászutunkat, kár hogy negatív értelemben.