A valóban remek ízek miatt a legtöbben már-már szárnyai alá is veszi a cukrászdát, s elutasítják a negatív hozzászólásokat, holott - jobban átolvasva - utóbbiak egyáltalán nem alaptalanok! A Zagyva Cukrászda süteményeivel, tortáival tehát semmi baj sincs. Többnyire valóban finomak. Nem véletlen a töretlen népszerűség. A probléma a „körítéssel” van, mely más hozzászólókkal egyetértésben tényleg kritikán aluli! A szinte mindig kígyózó sorok azt bizonyítják, hogy a cukrászda igencsak sikeres. Ezáltal feltételezhetően probléma sincs a bevétellel, csak utóbbit esetleg néha jobban vissza kellene forgatni az üzletbe! Ha valaki betér a helyiségbe, akkor a kaotikus sorban állásban és versenyt megszégyenítő kapkodásos kiszolgálásban megfeledkezhet körülnézni. Pedig megéri! Tényleg egy ilyen helynek kell lennie? A székek már a 90’-es években is cikinek számítottak. Stílus gyakorlatilag nulla, aki nem hiszi az kérdezze meg egy dizájnertől. Totál ízléstelen minden! Azonban ha valaki megelégszik ennyivel, az nézzen be a pult mögé, avagy - jelenleg - milyen konyhabútor sor ékeskedik a kiszolgáló lányok mögött! A zöld fiókok, és szekrényajtók egy része leszakadva, s csak bedobva belülre. Tényleg ilyen igénytelennek kell ennek lennie? Vagy vessünk egy pillantást a bejárat fölötti új cégtáblára! Vagy az új kinti fagyizó pultra, avagy fakutricára. Minden a legolcsóbból, legegyszerűbből, legbénábból! A sorban állást tekintve kétség kívül botrányos a helyzet. Még a cukrászda Facebook oldalának ikonképén is egy sorban állás van lefotózva! OK…az ízek miatt érthető, hogy népszerű a dolog. De akkor érdemes lenne elgondolkozni, hogy a létesítmény kinőtte magát, s ideje lenne nagyobban gondolkozni. Vagy legalább a mostanit átrendezni! Beállsz a sorba, majd követet a fehér falat tőled balra, mígnem eléred a tucatnyi lelombozó - afféle fenyegetőző érzést keltő - feliratot miszerint sorba kell állni, nincs előre rendelésnél sem soron kívüli kiszolgálás… stb. Röhejes! Mindezek persze nyomoronc A4-es lapokra kinyomtatva, melyeken mindenféle vastag piros vonalak nyomatékosítják, hogy tutira minden vevő kretén! Aztán végre eléred a pultot, de nem látsz belőle semmit az előtted állóktól, de máris kérdezik futószalag üzemmódban, hogy mit kérsz? ! De hisz még nem láttam szinte semmit, csak a pult első 20 centis függőleges sávját! S aztán innen kezdődik a versenyfutás a tömeggel, majd pedig az eladókkal. Az továbbá, hogy hétfőn-kedden zárva tartanak érthetetlen! De hát ha akarja a tulaj megteheti. Láthatóan semmi érzéke az üzlethez! Több alkalmazottal, jobb foglalkoztatottsági tervvel minden nap nyitva lehetne a hely. S garantáltan a hét első két napján is mindig lenne sor. Nem kell nagy matektudás, hogy ez mekkora többletbevétellel járna még akkor is ha pár emberrel többnek kellene fizetést adni. Jahh… és természetesen akinek a szülinapja hétfőre vagy keddre esik, az megszívta, menjen a konkurens cukrászdába [moderálva - a szerk. ], mert semmiképpen nem lehet friss tortája a Zagyvától. Ami - tegyük hozzá - nem lehet semmi egyedi! Ugyanis egyedi tortát nem készítenek el külön kérésre sem - legalábbis minket ezzel állítottak szembe! Összességében minden finom valóban. De nem kellene elszállni a Zagyvától! Pocsék berendezés, átláthatatlan pultok, folytonos kapkodó kiszolgálás, nyomorgás a sorban, nulla segítőkészség, s a kártyás fizetésről még mindig úgy tudják, hogy űrtechnológia. Kiváló értékelést ezért messze nem kaphat!