Gyenge
2015. június 19.barátokkal járt itt 25 Barátnőmmel és a lányával tértünk be a vendéglőbe. Rajtunk kívül csak egy asztalnál ültek. Én limonádét kértem szénsavmentes vízzel, nem azt kaptam. Kihozták az üdvözlő falatot, padlizsánkrémet, három szelet hajszálvékony pirítóssal. A padlizsánkrém nagyon finom volt. A fiatal pincért megkértem, hogy hozzon még egy szelet pirítóst,azt mondta természetesen.
Majd vissza jött, és közölte pironkodva, hogy elnézést csak ennyi járt. Hát elkerekedett a szemem, mert ilyennel még nem találkoztam. Na, ekkor kellett volna felállni és elmenni. Jérce mellet kértem levendulás szélesmetélt tésztával. Szerintem a szélesmetélthez még köze sem volt. De ez volt a legkevesebb, nem frissen főzték a tésztát, és még nyers is volt, és íze sem volt, és hideg volt. A fizetésnél külön kértük a számlát, nem sikerült megoldani. Majd egy számológéppel újra összeadták. Teljesen elhűltem. Csak két számlát kértünk. Nem voltak udvariatlanok, de különösebben udvariasak sem. Miért nem szóltam? Mert nem akartam a délutánt elrontani egy vitával. A barátnőm és én is szolgáltató rétegben dolgozunk, mint vállalkozók. A barátnőm kozmetikus és kereskedő vagyok. Ha ilyen módon állnák a vendégeinkhez, illetve a vevőinkhez, hát éhen halnánk. És mi csak egy vidéki kisvárosban élünk. Csak szerettünk volna egy kellemes ebédet, jó időben elfogyasztani. Egy kicsit pihenni a mindennapi rohanásban. Ezért mi szabadságot vettünk ki, már egy hónapja erre készültünk. Sikerült egy kicsit elrontani.
2Ételek / Italok
2Kiszolgálás
2Hangulat
1Ár / érték arány
3Tisztaság
Tűzkert Vendéglő válasza
Kedes vendègeim,
Nagyon sajálom, hogy nem voltak elégedettek
Pontosan emlékszem, önökre.
Valôban jött a felszolgáló és kért még kenyeret, nem szoktunk pluszban a fogadó falatokhoz pluszban kenyeret adni,hiszen reményeink szerint a vendég ebédelni, vagy vacsorázni jön hozzánk.
Ez egy ajándék és ùgy gondolom, hogy szívrsen fogadják.
A tésztára térve házi tésztánk van ès MINDIG frissen fözzük.
A tésztába van belekeverve a levendula.
Abban az esetben , ha külön kérik a számlát, ezt általában elöre szokták jelezni.
Ha már elkészült a számla, akkor valöban , csak számológèppel tudják külön választani, mert az egészet törölni, majd ujra gépbe vinni, sokkal bonyolultabb és idöigényesebb lenne.
Nagyon sajnálom, hogy kifogásaikkat nem akkor jelezték, mert orvosolni, csak akkor tudtam volna.
Kérem , ha legközelebb Tihanyban járnak keressenek meg személyesen, hogy engesztelni tudjam önöket.
2015. június 30., Hidasi Károlyné, tulajdonos