Gyenge
2018. december 10.gyerekekkel járt itt 25 A szobát du 3 órától lehetett elfoglalni, mi 4 óra után érkeztünk és meglepődve tapasztaltuk, hogy nincs pótágy bekészítve és a 3. személyre a törölközők is hiányoznak. Egyből szóltunk a recepción, ahol azonnali intézkedést ígértek, ennek ellenére 1,5 óra telt el, mire igazán birtokba tudtuk venni a szobát.
Nyilván törölköző híján addig a wellnesst sem tudtuk használni. Egy profi helyen ilyen egyrészt nem fordulhat elő, de ha még is, akkor megkérnek, hogy üljünk e a lobbyban és fogyasszunk valamit a ház vendégeként, míg a szoba elkészül. Mondjuk nem is tudom, miért merült fel bennünk ez egyáltalán, hiszen 2 alkalommal vacsoráztunk a szállodában, s egyetlen egy alkalommal nem sikerült megkérdezni, hogy iszunk e valamit a vacsorához, pedig min fél órát töltöttünk el alkalmanként. Igaz nem hőzöngtünk, a gyerekünk sem ordítozott, bizonyára a normális viselkedéssel láthatatlanná váltunk. Ha nem fizettetik ki az 50% előleget, az első este haza mentünk volna. A gyerekprogramok megfelelőek voltak, az animátorok kedvesek, lelkesek, nagy gratuláció nekik. A wellness nagynak tűnik, de szombat délután élvezhetetlen volt az óriási tömeg miatt, hisz a külsős vendégek is elárasztották, és a szállodában is nagyjából telt ház volt. A szobáról még annyit, hogy a 2. épületben kaptunk egy elvileg superior szobát. Ez egy egymásba nyitható szoba egyik fele volt, zuhanykabinnal. A wellness meglehetősen messze helyezkedett el, s vizes fürdőruhában, fürdőköntösben a folyosók hidegek voltak. Az árak az egekben, mint az étteremben, mind a bárban, ráadásul a honlapon található étlap árai köszönő viszonyban sincsenek a valódi árakkal.
2Személyzet
4Tisztaság
2Ár / érték arány
4Kényelem
4Szolgáltatások
2Étkezés
4Elhelyezkedés
Velence Resort & Spa válasza
Tisztelt Dömötör Csilla!
Őszintén sajnáljuk, hogy kellemetlen élményekkel távoztak szállodánkból, elnézést kérünk, amennyiben a bekészítésnél hibáztunk és nem volt meg a megfelelő számú köntös és törölköző, valamint a pótágy. Sajnálatos, hogy a vacsora alkalmával nem értek oda Önökhöz a felszolgálók, elnézést kérünk érte, megértjük, hogy ez nem elfogadható.
Szállodánkban kétféle superior szoba található, az egyik a főépületben, a másik a 2. épületben. Külön kérést az Önök részéről az elhelyezéssel kapcsolatban nem találtunk a foglalási rendszerben. Mindezek ellenére a helyszínen, a recepciós kollégánknak jelezve, tudtak volna Önöknek segíteni, akár egy főépületi szobacserével, amennyiben a foglaltság ezt lehetővé teszi. Továbbá a helyszínen lehetett volna jelezni az árakkal kapcsolatos észrevételeit. Tételesen átvizsgáltuk az Önök számláját, a különbség a számla és az itallap árai között annyi, hogy amíg az itallapon egy sorként tüntettük fel, hogy áraink tartalmazzák az ÁFá-t és a 10% szervizdíjat, a számlán mindezek külön soron szerepelnek. Kompenzációként szeretnénk felajánlani Önöknek a kellemetlenségekért egy díjmentes késői kijelentkezést, továbbá meghívnánk Önöket ebédre és egy választott üdítőre, vagy egy pohár borra. Bízunk benne, hogy a kellemetlenségek ellenére adnak még egy esélyt szállodánknak!
2018. december 13., Velence Resort & Spa