Segítséggel fél óra alatt megtalálta! Gúnyosan szavak kíséretében megkaptuk a hotel legrosszabb szobáját. Vissza mentünk kérjük azt a szobát amit foglaltunk és vissza igazoltak. Az nem megy mert, vasárnap nincs itt az értékesítő. Tegyünk panaszt ahol akarunk: 195cm magasból jött a vigyor! Előkerült egy vezetőnek gondolt hölgy. Ha ráfizetünk ad másik szobát. Nem fizetünk rá mert már így is ráfizettünk, tönkre tették a születésnapom!
Velence Resort & Spa válasza
Tisztelt Polgár Pál! Számunkra kiemelten fontos vendégeink visszajelzése, köszönjük, hogy Ön is megosztotta velünk észrevételeit. Mindenekelőtt ezúton is szíves elnézésüket kérjük, ha bármely kollégánk kommunikációja nem volt megfelelő; munkatársainkat folyamatosan tréningezzük, hogy ne fordulhasson elő ilyen eset.
Szeretnénk azonban, hogy mindazok, akik olvassák az Ön értékelését, tiszta képet kapjanak, hiszen az éremnek mindig 2 oldala van. Önök a maiutazas. hu oldalon keresztül vásárolt utalvánnyal érkeztek szállodánkba. Az ajánlatot szállodánk valóban az árban legkedvezőbb szobatípussal hirdette meg. Erről azonban az ajánlat leírásának 2. (! ) sorában pontos tájékoztatást adtunk, a szobatípus minden jellemzőjének részletes feltüntetésével:
"Elhelyezés Standard kétágyas szobában kávé- és teabekészítéssel: 22-23 m2 alapterületű szoba, zuhanykabinos fürdőszobával. A szobák a 2. épületben, földszinten, vagy az első emeleten találhatók, összenyithatóak, kertre / udvarra nézőek. Legfeljebb 1 kisággyal, vagy 1 pótággyal bővíthetők. " Való igaz, hogy magasabb kategóriájú szobában történő elhelyezés felár megfizetése ellenében lett volna lehetséges - ahogy erről is tájékoztatást adtunk, már a kedvezményes ajánlat meghirdetésének pillanatában.
Fontosnak tartjuk még tisztázni, hogy munkatársaink nem a visszaigazolást, hanem a maiutazas. hu által az Önök részére kiállított utalványt kérték. Ez szállodánkban nem áll rendelkezésre. Az a visszaigazolás, amit munkatársaink küldtek Önöknek, természetesen el van mentve, erre nincs is szükségünk, hogy vendégeink kinyomtatva magukkal hozzák. A visszaigazoláskor azonban kifejezetten kértük Önöket, hogy az utalványt hozzák magukkal kinyomtatva. Ez a kérés a második mondatban került megfogalmazásra az Önöknek elküldött e-mail-es visszaigazolásunkban.
Az egészen biztos, hogy szállodánknak nem állt szándékában tönkretenni az Ön születésnapját. A mi célunk az, hogy vendégeink pihenése az elképzeléseiknek megfelelően alakuljon, jól sikerüljön, kipihenjék magukat, feltöltődhessenek az itt töltött napok alatt. Számos esetben szembesülünk azzal, hogy vendégeink nem, vagy nem pontosan tájékozódnak a feltételekről, holott szállodánk nem titkol el semmit, a lehető legrövidebben, lényegre törően kommunikál (nem sok oldalas visszaigazolásban kell bogarászni az apró betűs részeket). Kérjük, amennyiben van javaslata, melyet megvalósítva javíthatunk ezen, ossza meg velünk. Segítségét előre is köszönjük. Tisztelettel: Papp Hajnalka értékesítési munkatárs
2018. március 1., Velence Resort & Spa