A takarító személyzet kissé idegesen konstatálta, hogy az ő kártyájuk sem nyitja. Kissé idegesen a türelmünket kérték, majd visszajöttek egy kulccsal, amit a kezünkbe adtak, hogy: - Ezzel lehet bemenni! Itt már fenntartásaim voltak, hiszen ilyen esetben egy jó vendéglátós azonnal felajánl egy másik szobát a vendégeknek…. Túléltük. A következő probléma ott volt, hogy a szoba olyan jelleget öltött, mintha szuterén lakásban lennék, egy darab tetőtéri ablakkal ellátva. Hozzátartozik még, hogy a szoba hőmérséklete a Hűtő-fűtő berendezés használatával sem érte el a kívánt hőmérsékletet, fáztunk (ezt már nem tettük szóvá a recepción). A 231-es szobában voltunk elszállásolva, ami egybenyitható a 230-sal, így gyakorlatilag tökéletesen együtt éltünk a szomszédainkkal, hiszen egy darab préselt lemez ajtó választott el minket egymástól (hangszigetelés egyenlő volt a nullával)! Ezek voltak az apróbb, még talán elviselhetőbb dolgok. Most viszont szeretnék beszámolni arról, ami tényleg bosszantó volt és ezzel elvetette a szállodába fektetett bizalmunkat, illetve komfortérzetünket is! Félpanziós ellátással voltunk 2014. 08. 20-24. között a szálloda vendégei. Amikor bementünk ebédelni gyakorlatilag 30 percig nem jött oda senki sem (jelzem úgy, hogy csak egy anyuka volt a kislányával, illetve két német srác volt az étteremben). A végén, én magam mentem oda és hoztam oda az asztalunkhoz az étlapot, majd mikor választottunk a párom odament a konyhához és kulturáltan jelezte, hogy mi ugyan készén állunk a rendelésre! Ekkor kegyesen odajöttek és felvették a rendelést. Kétszer ebédeltünk náluk, kétszer rendeltük ugyanazt, érdekes a második napon történő rendelésnél ugyanazon ételhez most járt tartás mártás, előtte való nap nem. Ki érti ezt? Viszont, ami tényleg bicskanyitogató volt, hogy a csomagunkhoz járt egy 1x25 perces relaxációs masszázs (két főnek 1x25 perc), amit nem tudtunk igénybe venni, hiszen az ottartózkodásunk ideje alatt, nem volt a szállodában masszőr! Itt már nyílt a bicska a zsebben, de még mindig tartottuk magunkat ahhoz, hogy valamilyen módon megpróbáltunk „egyezkedni” a vezetéssel, hogy kompenzálják ezen hiányosságokat! Ami viszont tényleg kiborító volt, hogy nekem, mint vendégnek kellett a wellness részleg recepciója és a szálloda recepciója között vinni a híreket… jobb helyeken, már régen elsüllyedt volna a személyzet minden tagja, hogy a vendéget ilyen körülmények fogadják, nem még nekem rohangálni a két recepció között…
Mentségükre legyen szólva, hogy a kicsekkolásnál a masszázs árát nem kellett kifizetni, viszont úgy gondolom, hogy a szálloda színvonala ár-érték arányban meg sem közelítette annak az összegnek az értékét, amit ki kellett fizetnünk. A legnagyobb baj az volt, hogy ezen rövid ott tartózkodásunk ideje alatt sorra érkeztek panaszok a szálloda egyéb szolgáltatásaira is. Továbbá egy család előbb el is hagyta a szállodát ezen problémák miatt. Végül, de nem utolsó sorban pár szót ejtenék a wellness szálloda konditerméről:
Sportember vagyok, több éve edzem és sportolok rendszeresen. A szálloda által üzemeltetett „kondicionáló termet” a legnagyobb jó indulattal sem lehetett koonditeremnek nevezni. Felszereltségét, eszközeit tekintve (egy futópad – az tényleg profi volt, egy darab elektronikus szobakerékpár, egy darab kombinált fittnessgép, valamint egy darab törött hasizompad és egy 3kg-os homokkal tölthető súlyzó) minősíthetetlen. Végeredményében az, hogy jól tudtuk érezni magunkat, nem a szállodai alkalmazottakon múlott, hanem kizárólag saját magunkon. Senkinek nem fogom ajánlani a szállodát és mélységesen csalódtam/csalódtunk egy olyan szolgáltatásban, ami már egyszer pár évvel ezelőtt tökéletesen működött. Nem leszünk visszajáró vendégek! Ajánlanám, hogy mindenki figyelmesen olvassa el a visszajelzéseket, véleményeket és kommenteket, mielőtt szállodát választ, hogy ne essenek bele hasonló hibába, mint mi és sorstársaink.