A gyermek játszórész udvari ajtaja nyitva volt, ami nem volt biztonságos, mert az udvar nem bababarát/gyermekbarát, az nem alkalmas játszani. A szobák és a fürdőszobák kicsik, penészesek, pókosak, pókhálósak. Parkolót a „szállodától” távol találtunk, saját parkolója nincsen, az utcán lehet megoldani a szabad helyek függvényében. Ez csomagokkal és gyermekkel elég megterhelő. Egy kérdést, kérést szerettünk volna a tulajdonosnak feltenni, amit ő meg sem hallgatott igazán, nem is érdekelte amit mondunk, nem is értette meg, amit szeretnénk, egyből támadott és elfogadhatatlan, arrogáns stílusban beszélt velünk. Lenézett minket (is) és olyan szavakkal és jelzőkkel illetett minket, ami nem csak sértő és megalázó, de a becsületsértést is kimeríti. Mindezt olyan stílusban, ahogyan nemhogy egy vendéglátós, de senki nem beszélhet embertársával (voltunk hazugok, csalók és b*nkók is, ezeket mind arrogánsan és kioktatóan). Többek között még az is elhangzott, hogy véleménynyilvánításra nincs jogosítványunk, így nem is mondhatunk véleményt. Mindezt annak ellenére, hogy már kifizettük a szállásdíj 100%-át. A szállás túlárazott, 4 felnőtt és egy egy éves gyermek 100. 000 Ft-ot hagytunk ott két éjszakára, amit érkezéskor kifizettettek, de mi az első éjszakát sem töltöttük ott, mert olyan megalázó, feladatára alkalmatlan volt a tulajdonos („vendéglátó”) és olyan kiábrándító, az internetes képekkel és leírással nem megegyező volt a szállás (kb. Fawlty towers=Waczak szálló). A wellnesst nem is láttuk, hétvégén nem üzemel, hét közben is 14 órától. A légkondicionáló +2. 000 Ft/nap. A Kisfiunkat kétszer is kiküldte a tulaj az előtérből a kísérő nagyszülővel együtt, hogy ott nem játszhat. Miután megjegyeztem, hogy úgy tudom ez bababarát szállás, még a tulajdonos volt felháborodva (aki többször is kihangsúlyozta, hogy szülés főorvos, amire egyébként nem voltunk kíváncsiak és az ott tartózkodásunkhoz sem tartozott hozzá. Hiszen mi, mint fizető szállóvendégek voltunk ott, nem pedig vizitre mentünk). Vendégfogadásra nem voltak felkészülve, holott a honlapon található becsekkolási idő után érkeztünk. A tulajdonos a felelősséget megpróbálta terelni [moderálva -a szerk. ], akiken keresztül foglaltunk, és ahol leírtuk, hogy utazik velünk egy 1 éves baba is, de ő ezt nem vette figyelembe és azzal vádolt minket, hogy a gyermeket be akarjuk csempészni az ő „szállodájába” és fizessünk még 20. 000 Ft-ot a Kisfiunk után, aki másfél éves. A foglalási papírunkon benne van a gyermek, ő pedig csak azt hajtotta, hogy nekik 4 felnőtt van leadva és a szállás közvetítőn [moderálva - a szerk. ] kell reklamálni. Telefonos egyeztetés vele ill. az asszisztensével is történt, és megerősítették a foglalásunkat a szállás részéről is telefonon, nem csak az internetes foglalási oldal részéről. Összegezve, ilyen negatív és kellemetlen tapasztalatunk még nem volt, reméljük nem is lesz több. Az emberi méltóságunk lett megalázva, meggyalázva egy „vendéglátós vezető” által, egy egyszerű kérdés kapcsán. (Kérdésünk ez volt: „Kaphatunk-e esetleg egy kicsivel nagyobb szobát – ha van –, hogy a babaágy beférjen? Ha nincs rá lehetőség, akkor megoldjuk a kapott szobában. ” Csupán ennyi volt a kérdésünk, kérésünk. )
Óriási csalódás, senkinek nem ajánlom, gyermekkel pedig pláne nem! A szállás hiányosságain túlléptünk (volna), amiatt nem is szóltunk, de a tulaj stílusát, hangnemét és bánásmódját nem vagyunk hajlandóak eltűrni és felháborítónak találjuk! A megfelelő fórumokon jelzünk minden minket ért sérelmet és a szálló kritikán aluli állapotát (amit, mint írtam nem tettünk volna normál esetben, de ezek után megtesszük).