2017. 11. 08. -án 14 óra után megérkeztünk az említett szállodába, ahol hosszú várakozás után tudtunk csak bejutni, mert csengetésre nyitják csak ki az ajtót, szerettünk volna bejelentkezni, de a recepciós hölgyre is kellett várni elég sokat, kitöltöttük a bejelentkezési lapokat, megmutatta a szobát
(24 szoba), ez egy tetőtérben levő szoba, amin egy kis ablak volt az ágy fölött, nem lehetett kinyitni, nem lehetett elsötétíteni pihenésre alkalmatlan, a berendezés kritikán aluli volt az ágyra rá volt téve matrac hogy a kedves vendégek ne lássák/érezzék az elhasználódott ágyat. Fürdőszoba koszos, zuhanytálcás, zuhanyfüggönnyel, ilyen képet erről a szobáról nem is láttunk fönt az oldalon. A leírásban mini bár is tartozott a szobához, de a hűtőszekrény üres és koszos volt. Megmutatták a wellness részleget is, és közölték, ha szeretnénk wellnessezni, szóljunk és bekapcsolják a jakuzzit, fürdőköpenyt felár ellenében tudunk igénybe venni, szerintem egy wellness szállodában ez alap. Legalábbis máshol. A wellness részleg korlátozott/rövid ideig volt nyitva: 10-17,30. Ezek után a recepciós hölgy közölte a fennmaradó összeget előre ki kell fizetni, mert náluk ez a szokás. Ekkor úgy döntöttünk kérünk egy másik szobát, mert ebben a szobában nem lehet pihenni, és mi azért jöttünk. Recepciós hölgy kérte, hogy menjünk vele a Főnők Úrhoz, aki egy másik épületben tartózkodott. Amikor elmondtuk, hogy mit szeretnénk, fölényes hangnemben eligazított, hogy az a matrac egy 5 csillagos termék. Kérdeztük a mini bárról, közölte 10 perc és feltöltik, ha igényt tartunk rá. De ad egy másik szobát plusz 10000. -Ft-ért, még abba is belementünk volna ezek után, de előre SEMMIT nem fizetünk, hiszen a semmiért már így is levonták az összeg felét, amit számlával igazolni is tudunk. Ekkor újból összetűzésbe kerültünk, a Főnők Úr elkérte a személy igazolványomat mondván lehet nem is én vagyok az a vendég, aki a szállást foglalta, személy igazolványomat úgy nézte mintha kételkedett volna abban, hogy én vagyok rajta. Ekkor közöltük, hogy nem szeretnénk itt maradni és kérjük vissza a befizetett összeget, mert amiket a neten láttunk képeket a szállodáról azok nem fedik a valóságot. Ekkor elkezdett ügyvéddel fenyegetőzni, hogy ő nem ad vissza semmilyen pénzt, különben is nála nincs pénz, ő nem kapott semmit. Azt mondta, hogy a Booking kapta meg az levont összeget. Otthagytuk a „szállodát” Pécsről érkeztünk és ott álltunk szállás nélkül, nem kapjuk vissza a befizetett/levont összeget (19200. -), mert azt mondták lemondtuk a szállást, pedig nem lemondtuk hanem nem tudtuk elfoglalni. Sajnos a neten sok negatív visszajelzés van erről a „szállodáról”, sajnálom, hogy nem tájékozódtunk jobban előtte, bár az nem mentesíti őket, arról, hogy ők még működhetnek ilyen állapotok és ilyen modorral a vendégek felé.